ik rij nu zelf effe (tijdelijk) een supersportje (kon twee jaar geleden niets anders betalen dan een Duitse fiets toen ik moest leven op gemiddeld 200 pleuro in de maand) maar als je dan ziet wat voor slag volk op zo'n supersport rijdt... ik zat op een forum, en na 9 maanden had ik al slaande ruzie omdat ik het wel grappig vond dat iemand van de 'club' op zijn muil was gegaan na rondjes knee-down op een rotonde/parkeerplaats bij een mcdonalds waar gewoon kinderen overheen liepen om hun happymeal te halen. toen ik daar een foto van gemaakt had en op het forum gezet was, was het wel afgelopen eigenlijk. je zegt al "doe dat nou niet" maar eigenwijs toch doen, op je muil gaan en dan met z'n allen boos worden omdat ik zeg "I told you so"
bij auto's heb je van die 18 jarigen die zo'n groot handvat op hun kofferbak zetten, wat kippegaas bij de boer gejat hebben en die voor hun radiator hangen... af en toe heb ik dat gevoel bij de |collega|supersport rijders...
met meer dan 300.000km op de 2 wieler en meer dan 15 jaar ervaring in vlammen, slaan ze je ervaringen gewoon in de wind... gaan met hagelnieuwe (en dus gladde) banden een toerritje doen, gaan (natuurlijk) onderuit, en wie heeft het dan weer weer gedaan ? of komen een modelletje tegen wat ze leuk vinden en ach, dat balhoofdlager boeit niet, die rammel in het motorblok dito, de remschijven krom, ach, dat maakt ook niet uit... wil je iemand 'tegen zichzelf' beschermen wordt het je allemaal niet in dank afgenomen (of zou het de motor van een andere |collega| zijn geweest ?
anyway, ik heb altijd al het gevoel gehad dat op blubberbanden het motor-gevoel beter in elkaar zit... dat had ik al door toen ik van DT naar GSXR ging...
Hoe eerder ik die XTZ heb, hoe beter het is voor mijn hart waarschijnlijk
ps, limburg is hier 200m naar het zuiden
bij auto's heb je van die 18 jarigen die zo'n groot handvat op hun kofferbak zetten, wat kippegaas bij de boer gejat hebben en die voor hun radiator hangen... af en toe heb ik dat gevoel bij de |collega|supersport rijders...
met meer dan 300.000km op de 2 wieler en meer dan 15 jaar ervaring in vlammen, slaan ze je ervaringen gewoon in de wind... gaan met hagelnieuwe (en dus gladde) banden een toerritje doen, gaan (natuurlijk) onderuit, en wie heeft het dan weer weer gedaan ? of komen een modelletje tegen wat ze leuk vinden en ach, dat balhoofdlager boeit niet, die rammel in het motorblok dito, de remschijven krom, ach, dat maakt ook niet uit... wil je iemand 'tegen zichzelf' beschermen wordt het je allemaal niet in dank afgenomen (of zou het de motor van een andere |collega| zijn geweest ?
anyway, ik heb altijd al het gevoel gehad dat op blubberbanden het motor-gevoel beter in elkaar zit... dat had ik al door toen ik van DT naar GSXR ging...
Hoe eerder ik die XTZ heb, hoe beter het is voor mijn hart waarschijnlijk
ps, limburg is hier 200m naar het zuiden