XTZ 750 Super Tenere

Status
Niet open voor verdere reacties.
je kan btw de anakee ook gewoon in 150 bestellen, misschien zelfs als 160'er.
maar of het sturen daar beter op word...
 
SSSeeggg, zijn er nog Supers die zondag as. naar de MF meeting gaan ???
Overzicht genoeg met onze zithoogte ... :]
Kom zelf uit Amsterdam.
(zie topic: waar is wat te doen/megameeting)

full
 
Brute foto! Ik wil weten wat er met dat blok is gebeurd *D een wheely op de super gaat nu maar moeilijk.. :o
 
Brute foto! Ik wil weten wat er met dat blok is gebeurd *D een wheely op de super gaat nu maar moeilijk.. :o

Sja, dit is natuurlijk een vet getunede rallybike, met een
luchtfilter als een lampekap.
Maarrr, in de basis wel jouw motorblok.
Super staat trouwens bekend als een goede wheelyfiets.
Mij nog nooit echt gelukt trouwens. Tijd voor een Dynojet,
of anders een TDM blokje ?
 
Tja maar datzelfde verhaaltje is het enige dat er waar dan ook over te vinden is. In verschillende vormen maar de inhoud is exact hetzelfde. Het lijkt er op dat iemand er gewoon wat leuks van heeft gemaakt en dat is een eigen leven gaan leiden, ik geloof er eerlijk gezegd niet echt in. Neemt niet weg dat ik er best 1 zou illen hebben als ie komt.

Op de engelse superteneresite staat hetzelfde verhaal al sinds okt 2004
www.supertenere.co.uk
 
Laatst bewerkt:
Tja maar datzelfde verhaaltje is het enige dat er waar dan ook over te vinden is. In verschillende vormen maar de inhoud is exact hetzelfde. Het lijkt er op dat iemand er gewoon wat leuks van heeft gemaakt en dat is een eigen leven gaan leiden, ik geloof er eerlijk gezegd niet echt in. Neemt niet weg dat ik er best 1 zou illen hebben als ie komt.

(Afbeelding)

Dit hier heb ik al zo'n jaar geleden een keer op het net gevonden.

Sja, het klonk allemaal erg leuk, een hoaxje dus :+
We wachten rustig af :x totdat íe in de winkel staat :?

Dat blad bestaat dus wel iig *d
 
hoe verhouden de:
Yamaha XTZ
Yamaha TDM
Suzuki DR
Honda Dominator
(BMW F650)

zich tegenover elkaar?
 
hoe verhouden de:
Yamaha XTZ
Yamaha TDM
Suzuki DR
Honda Dominator
(BMW F650)
zich tegenover elkaar?

Ja in welk opzicht precies, wil je harde getallen vergelijken en daaruit conclusie's trekken kijk even op (het onvolledige en soms onjuiste) http://www.motorbikes.be/nl/compare.aspx door veerweg en vermogen, remschijfdiameters ed te vergelijken. De rest ligt echt aan de berijder of je er iets (offroad) mee kan.
De vraag is, wat voor n motor zoek je, wat wil je ermee gaan doen? En zijn zowel de XTZ (660 en 750), TDM (850 en 900), en de DR (125, 200, 250, 350, 400, 500, 600?, 650, 750, 800) er in verschillende cilinderinhouden met evt meer verschillen zoals krukasgraden, aantal kleppen, velgdiameters etc etc
 
hoe verhouden de:
Yamaha XTZ
Yamaha TDM
Suzuki DR
Honda Dominator
(BMW F650)

zich tegenover elkaar?

Je kunt het niet met elkaar zo vergelijken, het zijn totaal verschillende type motoren. Met de TDM kun je niet zo-ff het terrein in gaan, maar met de XTZ bij v. wel.
 
mmmm, hahaha, owkee, kijk, zijn allemaal wel flexe modellen en dacht dat ze allemaal wel redelijk allterain-compatible waren, maar tdm dus abs. niet....


ga nog wel even over nadenken ja, wat ik precies wil weten...
 
zal best...je moet natuurlijk ff wennen waarschijnlijk aan de hoogte.

Ach...wat is er eigenlijk zo belangrijk aan???

Ik zag je op de mega meeting.....je fiets, tenminsta dan, staan.

wijzig:
full
 
Laatst bewerkt:
Dat voorwiel omhooggooien kost je alleen je ketting joh, die krijgt wat klappen te verwerken hoor geloof me. Maar het is inderdaad echt wel mogelijk, kheb er ook geen moeite mee.
 
Zeg, ro1710 hoe staat het eigenlijk met die xtzclubonline? Ga je dat nog doorzetten of nie. Als jij weet hoe je dat bij kunt houden wil ik wel helpen met materiaal om het op te vullen. Ik denk wel dat je het inderdaad online moet houden, dus niet met clubactiviteiten enzo, kost alleen maar centen en geeft verplichtingen. Enkel een site met nuttige/leuke info voor de xtz rijder is interesant genoeg lijkt me.
 
zal best...je moet natuurlijk ff wennen waarschijnlijk aan de hoogte.

Ach...wat is er eigenlijk zo belangrijk aan???

Ik zag je op de mega meeting.....je fiets, tenminsta dan, staan.

wijzig:(Afbeelding)


Héé Ro, jammer dat ik (Hans) je niet heb gezien zondag, was er ook bij,
lekker gemasseerd door een vette hagelbui. Wel pret gehad.
Vooral toen ik een Hayabusa vette frontstops over een metertje of 10
zag maken 90 graden draaitje en zachte landing :o

Doet je nieuwe supert het nog goed ??
Mooie moto trouwens van Speed, vooral z'n achterveertje :9
Snel weer een ritje afspreken ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan