All roads/ Off the roads meeting

Naar een all road/off the road/sm Meeting ?

  • Voel er wel wat voor, ik doe mee!

    Stemmen: 11 100,0%
  • Voel er niets voor, ik doe niet mee!

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.

ro1710

Die hard MF'er
26 sep 2004
682
0
De meetings waarbij alle soorten motoren bijelkaar komen, dat is natuurlijk wel geinig...voor ander soort rijders dussss..

Daarom wil ik binnenkort eens kijken of er mensen zijn die een all road/ off the road/SM's hebben elkaar willen ontmoeten op een centraal punt in Nederland en vanuit daar een speciale tour (OFF THE ROAD EN ON ROAD DRIVING)te gaan rijden met afsluitend een hapje eten (BBQ) ofzo.

Je kunt doordat we dezelfde (ongeveer) dezelfde type fietsen hebben, informatie etc uitwisselen.

Wie ziet daar wel wat in?

Wie doen er mee:
----------------

* Ro1710
* SpeedYves
* CreaToR
* Rsveetje
* Okto
* N!co
* GranCandy
* Noppy'74
* =Ivt=
* Henzepenz
* Drees

Sluit aan! Voor deze tour, hebben we een "voor meeting op een centraal punt in Nederland" Wie is nou wie, wat wil je en wat kan je?
 
Laatst bewerkt:
Ik doe mee, al denk ik dat er niet veel sm's om een ritje all road zitten verlegen :)
Dus: hardcore zandhappers op zware machine's en wannebe's (ik?) gezocht! :+
 
Binnenkort zal ik een route uitstippelen met on en afwisseling off the road trips..

door bossen etc...

Wat dacht je van behendigheid oefeningen....tussendoor?
 
Binnenkort zal ik een route uitstippelen met on en afwisseling off the road trips..

door bossen etc...

Wat dacht je van behendigheid oefeningen....tussendoor?


Ik lijk steeds vaker taalfouten te gaan maken...erg niet????

Nou, ja....Het moet zijn voor een kleine groep enthousiaste all road rijders die van adventure houden. Geen grote organisatie erachter...


- lekker touren op de weg, in het bos....off the road, berg op en af
- behendigheidsoefeningen doen en puntjes pakken
- in het donker rijden door tunnels
- afsluiting in bungalow met bqq
- de boel afspuiten en klaar

Dit kan altijd nog uitgebouwd gaan worden met wedstrijdjes, groepen rijders tegen elkaar...
 
Laatst bewerkt:
klinkt super, en ik weet zeker dat er meer mensen zin in hebben.
Jij heb zin om dit te organiseren? Ik wil ook wel helpen waar ik kan, maar daar hebben we het zondag wel over :)
 
Vorig jaar een paar ritten meegedaan in de Peel, wat ik erg tof vond. Ik ben absoluut geen gevorderde off-roader, maar het lijkt me wel leuk weer eens iets dergelijks te doen..

i'm interested!
 
Ik ben er wel voor in,als er maar weinig asfalt is.Wanneer je een keer iemand wilt hebben voor een tracklog moet je maar een gil geven.
 
full


op zekers doen zou ik zeggen!!!

greets from Breda
 
Het moet niet alleen off the road zijn straks. Een goede mix van afvaltwegen, zandwegen, heuvels, graspaden, paden met waterstroken is de mooie combinatie.

Natuurlijk zijn suggesties van harte welkom. Want, misschien zie ik dingen over het hoofd.

Suggesties? mail naar weetwatjedoet877@hotmail.com
 
echt storm loopt het niet.

Dat komt waarschijnlijk ook doordat ik nog geen datum hebt geprikt. Ook een programma moet nog in elkaar worden gezet.

Mensen willen weten waar ze aan toe zijn, waar, hoe, wanneer, wie etc..

Gaat het mij geld kosten? Zo ja, hoeveel dan?

Ik roep dan maar de maand juli 2005! Een dagprogramma startend vanaf Utrecht richting Limburg.
 
Als mijn KTM klaar is tegen die tijd wil ik wel mee. Ik ben geen geoefende rijder dus die wedstrijdjes kan nog lachen worden!! Ik rij met een LC4 600 .


Grtzz en doe er maar lekker veel bagger in O-)
 
Ik vind het een goed initiatief en ut lijkt me leuk om ook te komen :)
 
Als het goed is koop ik zaterdag een soort gelijke machine als deze!!

En Ktm 950 Adventure S in de GO!!!! uitvoering!

En dan neem ik die mee naar de rit ipv de lc4 600 ( alhoewel ik daar niet bang ben om me te vallen)

Grtzz
 
Nee niet de 2005. "De 2005 S uivoering is gelijk van hoogte met de 2004 normale uitvoering. Ik ben bijna 2 meter en wil dus graag zo hoog mogenlijk zitten.

Grtzz
 
Nee niet de 2005. "De 2005 S uivoering is gelijk van hoogte met de 2004 normale uitvoering. Ik ben bijna 2 meter en wil dus graag zo hoog mogenlijk zitten.
klopt, maar de 2005 versie zal toch niet te klein zijn voor jou?
vriend van me, tegen de 1.90, heeft deze net gescoord, mooie diepe blauwe kleur hoor.

Kwa wegligging (op straat) wil je ook weer niet te hoog op de poten staan.
Of ga je vaak van de straat af?
 
Punt 1: Ik vind dat zand lekker (Lees ik woon hier tussen de bossen en ga rustig lekker ff een stukkie off-road)

(moraalridder/milieufreak modus)
Ja ik weet dat het niet mag


Punt 2: Ik kan een 2005 niet betalen?

Punt 3: De gene die ik ga halen heeft een bijzonder lage km stand en staat bij een bevriende dealer in Duitsland
 
Elkaar al eerder treffen, om vast aan elkaar te wennen? Wie is wie, wat rij je nou eigenlijk en wat kan en wil je straks tijdens de tour rijden?

Suggesties en dus ideeen uitwisselen voor de tour?

ZATERDAG 25 JUNI 2005 IN UTRECHT ROND 12.00UUR!

Lokatie in utrecht nog nader te bepalen.

Laat het weten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan