XTZ 750 Super Tenere

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet toegeven dat die smalle dunne uitlaatjes niet echt mooi staan op een tenere al is het geluid wel mooier. Wil eigenlijk een orgineele demper intern ombouwen voor beter geluid.
 
wat de domi heeft vind ik dan wel weer mooi. TWEE kleinere pijpjes, ipv zo'n "nee, hij komt niet van mijn vrachtwagen" uitlaat. :+
 
tja...onder elke fiets een andere pot...

FF wat anders...wat voor banden zitten er onder jouw fiets?

Zie mijn achterbandje...
full
 
Ray en Ro,
Pas nieuwe achterband gekocht. Michelin T64 (of was het 63). Stevig bandje hoor, behoorlijke schoepen, harde rubber. Voor hardcore endurowerk. Ben er hééééél blij mee :]
 
kun je weer lekker raggen. Heb 1 keer echt lekker offroad in braband gereden maar wat was die super tenere zwaar zeg pfff ging soms maar net goed.
 
yep, dat geloof ik. Ik deed het met m'n TransAlp, enne...die vond ik er eigenlijk ook al te zwaar voor. Eigenlijk is elke fiets die je zelf moeilijk of niet van de grond kan rapen te zwaar om gekke dingen mee te doen. Dussss...die lekkere bandjes zitten op mijn ouwe DR600 :]
 
Mijn motorzaak heeft een hele jonge ('98 op kenteken, model 97) te koop staan...
Tis HEEEEEL moeilijk om der vanaf te blijven.... :9~
Nouja, die prijs van 4500,- maakt het wel iets makkelijker. B|
 
geen pics?

En toch zal ik de banden gaan vervangen door gewone wegbandjes...wil zo'n dikke achterband wel behouden en dus op zoek naar een vette wegband. Enig idee wat mij dat mag kosten en wat voor eentje? Pics ervan?

Dan gisteren...het is weer race-weer..ofwel een heleboel racers op de road met het mooie weer. Gisteren op de ring A-10 werd ik een paar 100 meter gevolgd door 2 stuks racers, bleven net in mijn dodehoek hangen, ik reed met een vaartje van 140 ongeveer, relax...komen ze voor mij hangen en geven af en toe gas bij en weer niet..(ik had zoiets van...gaan we weer...heb dit wel eens eerder meegemaakt) wedstrijdje??? Kijk mij eens hoe snel ik ben?

Triest...

Ik vond hun achterbanden wel errug oke...
 
@ de rest...

Ik heb via msn al met Speed..gesproken en zodra hij weer kan rijden, gaan we ff toeren...

Wellicht ook zin om een dagje met een aantal tenere's 750 serie.. gaan toeren?

laat maar horen...
 

bij deze:

4lb-xtz750.jpg


hele mooie fiets, weinig gelopen (voor zo'n toerbuffel)...
en bij de echte yammie-dealer.

enne, ja, ik heb dat REGELMATIG meegemaakt...
zie je bijna altijd aan het begin van het 'seizoen' (tja, voor DIE motorrijders zijn er geen 4 seizoenen).... meestal vallen die ook onder de categorie "die zien we wel terug in de krant".
helemaal lachen is het als ze dan ook nog verliezen, want die gasten kunnen vaak alleen RECHTUIT op een snelweg... maar zodra het op echte wegen aankomt.. :Z
 
Laatst bewerkt:
als mijn volgende factuur betaald wordt.... :+
ik heb zelden een fiets zo hard horen roepen "koop me!" :X
 
enne, ja, ik heb dat REGELMATIG meegemaakt...
zie je bijna altijd aan het begin van het 'seizoen' (tja, voor DIE motorrijders zijn er geen 4 seizoenen).... meestal vallen die ook onder de categorie "die zien we wel terug in de krant".
helemaal lachen is het als ze dan ook nog verliezen, want die gasten kunnen vaak alleen RECHTUIT op een snelweg... maar zodra het op echte wegen aankomt.. :Z

Hahahahhaha, idd...boomklevers...noemen we ze ook wel...Tuurlijk..mooie fietsen, daar geen afbreuk aan, passend pakje erbij...maar dat overdreven rijgedrag en hoe?? Ik denk ook weleens van..je wilt dus behendigheid zien? Hard rijden is anders dan voertuig controle...

 
Laatst bewerkt:
Dat gevoel had ik ook toen in mijn tenere zag staan Llefde op het eerste gezicht en ook gelijk gekocht. Toen had ik nog een Dominator als hoofd motor en deze dus ingeruild voor de tenere toen kon het feest echt beginnen.
 
Een maat van mij heeft ook een Tenere 750...en binnenkort..zei ik al tegen hem...willen wel rijden met andere super rijders...interesse?
 
Zekers kan erg leuk zijn. Heb vaak met mijn neef die ook een tenere had maar nu een ducati monster heeft vaak in de omgeving schagen gereden. Friese omloopdijk enz.
 
idd, leuke stukken...Bij motorexperience of motor-life (een van tweeen) hadden ze het ook over omgeving WestFriesland...Maar ik kan mij ook wat indenken in jouw woonomgeving en wat dacht je van Limburg daar?

We moeten gauw wat afspreken... SpeedYveS...heeft onlangs een Super gekocht en zit nu in het verband...maar dat mag er binnenkort af...dan moeten we zeker afspreken...

Heb je msn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan