ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

12K rpm draai ik "regelmatig", met een tekort aan olie kan dit best eens problematisch worden ;).
Ik twijfel dus nog even verder over de beste keus, haha.
 
De garage waar ik regelmatig komt heb ik het ook wel eens over gehad... Met die iets-wat oudere beestjes zou een vol-syntheet tot meer olie verbruik leiden, zonder voordelen. Gesprek was een hele tijd geleden, dus weet het niet meer precies, maar dat advies heb ik opgevolgd en gewoon altijd 5100 gebruikt. Ook nu m'n kwaak alleen nog op het circuit te vinden is (en ik gok ergens tussen de 75-80k op de klok heeft)...
Zal het nog eens een keertje vragen als ik er ben :)
 
Dit is een herkenbaar verhaal, zoiets heb ik ook gehoord of ergens gelezen.
Ik bestel de 5100 ook, kan me niet voorstellen dat ik hier een miskoop aan heb.
Bedankt voor het snelle meedenken *D
 
Mijn andere setje PVMs weer opnieuw laten poedercoaten,waren eerst zwart.Weer bij TH poedercoaten laten doen en zijn weer in 1 woord schitterend geworden.Vrij donkergrijs metallic laten doen en matte afwerking.Ook weer 3 laags gecoat,primer,metallic en blanke laag.
Heb nu setje PVM zwart magnesium en setje PVM hoogglans matallic grijs en setjePVM mat metallic grijs.
9E7B93C0-A9FE-407C-9785-9F36BF9D56AA.jpeg
37D51C4F-BFCD-4940-9C63-AC69E405C1E2.jpeg
22D3C267-132B-4226-8A2E-8670818A03E1.jpeg
76E2CB4B-7C0F-4844-9452-F3633876E670.jpeg
 
Oeh die donkergrijze zijn erg mooi hans.

Aangezien je toch niet met 3 sets tegelijk kan rijden bied ik mij bij deze aan om gratis en voor niets 1 setje voor je in gebruik te nemen :P
 
Hallo mensen van de ZX10 afdeling.

Hier een Fireblade rijder, (ja... ik ben aan het vloeken :+) die op zoek is naar een kabelboom van ZX10.

Vreemd verhaal hoor ik jullie allemaal denken :o Klopt tot op zekere hoogte namelijk ook!

Een paar week geleden heb ik bij mijn Honda de spanningsregelaar vervangen door een mosfet unit uit een 2004 ZX10. Een stukje Kawasaki in een Honda maakt hem toch gelijk mooierO-)

Conclusie, stroomtoevoer is stabieler en het regelaartje word stukken minder warm!

1389181


Nu staat er hier in de garagebox ook nog een Suzuki SV650 met nog een oud type spanningsregelaar... Leek me wel leuk om daar hetzelfde trucje toe te passen! *O*

Om een lang verhaal kort te maken.

Ik zoek een kabelboom van een ZX10 en mocht je er een goede mosfet spanningsregelaar bij hebben, dan hoor ik graag van jullie. *D
 
Kwam nog een doos met onderdelen van de racer tegen, iemand nog opzoek naar (08/10 model)
Originele demper
Fan
Teller unit (geen idee hoeveel er op staat... zelf nooit gebruikt)
 
Mooi,mooi,mooi.Nu met Michelin Power RS erop.
Gelijk 40 en 41 tands 520 PBR alu tandwielen erbij,worden ook in MotoGP gebruikt en weer een bestelling binnen van Probolt,zwart titanium.moet nogmeer krijgen want ook nog in backorder.
655AD38B-AD6A-40B8-A43A-9C3F18F299C8.jpeg
38565104-A72D-40EB-B8E7-11371ED1B79E.jpeg
6704EF2B-F8E7-4A17-B8B7-1EE5057A581E.jpeg
5AD89C2B-8632-495F-8F88-299AE63F2433.jpeg
 
Kwam nog een doos met onderdelen van de racer tegen, iemand nog opzoek naar (08/10 model)
Originele demper
Fan
Teller unit (geen idee hoeveel er op staat... zelf nooit gebruikt)

Als je nog een race achter shock had. Kan er maar geen vinden 2e hands😅. Teller wel intressen in maar helaas verkeerde timing.
 
Zo.. Pak verkocht.. En een nieuwe alweer gekocht :)

Het is nu een D-air pak geworden..
Helaas niet in de kleur die ik het liefst wou hebben, maarja... Vorig model, nauwelijks nog verkrijgbaar en voor een mooie prijs kunnen kopen.
Nu hopen dat ik 'm nooit nodig heb :)

dainese_d_air_racing_misano_suit_right.jpg
Vergeet niet de knoopjes dicht te doen........anders activeer je de airbag niet.....
 
De SRQ CRQ moet goed warm worden en werkt eigenlijk alleen op het circuit. :)
Maar daar doen de Brembo SC's het ook beter - vergelijken misschien niet met de SRQ?

Eigenlijk wil ik een setje Brembo Z04 blokken, maar die prijssssss...... :X_O-
Z04's rule (ze gaan heel lang mee en remmen als een dolle!)
300V rules ook (nooit gezeik, maar dat kan ook zo maar met de 5100 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan