Hej ZX12Rob... wat zijn de specs van je ZX-12 nu dan? Bouwjaar... kmstand?
Was jij de eerste eigenaar?
sorry hoor maar nu ga ik echt twijfelen, eerst wil je naar me kont zitten kijken en nu koop je een roze helm, ik heb je door mannetje
hee, hee, hee ! Dit is de nieuwe helm van mevrouw HPJ ! Die moest er ook nog bij
Ter info, alles behalve de Bagster is inmiddels verkocht...
Ging erg snel trouwens.
zo vandaag even een ritje gereden richting "willemstad"(en nee niet die op Curaçao).
was echt heerlijk weer, even lekker in het zonnetje gezeten en daarna weer richting huis.
en thuis aangekomen gelijk de pazzo's gemonteerd, zo nu ziet hij er alweer een stuk beter uit.
[afbeelding]
@rob bedankt voor de thee, en wie weet tot de volgende keer.
Weet iemand op het forum hoe je de bougies uit een zx 12 r kan halen.
Ik ben tot aan de stekker gekomen, verder dorst ik niet.
de boven zijde kan je wel draaien maar eraf krijgen gaat niet
hoe moet je trouwens bij de twee middelste bougies komen,
Chuky
hallo Zagetta,
Zo te zien hebben jullie het goed naar jullie zin gehad en het plaatsje Cochem ziet er erg leuk uit
Hoi,
Ik ben er ook weer en hoop uiteraard dat ik weer in de gebruikers ZX12R lijst word opgenomen.
Nogmaals welkom hier en ik ben nieuwsgierig naar je veranderingen
Zagetta
Foto's van Cochem en omgeving zien er puik uit Zagetta, lijkt wel een beetje om Luxemburg.
Alleen daar heb je geen last van DB jagers !!
Is toch denk ik heel wat leuker rijden dan de Ardennen, vind ik zelf
Ben daar afgelopen zomer ook geweest (met het koekblik). Een waar walhalla voor bikers. Ik heb nog ooit zoveel moois bij elkaar gezien. En wat kan je lekker rijden langs de moesel he ?!!!
Stond in Wolf op de camping alwaar ook de nodige racefietsen stonden..
Ik ben ook weer terug van een weekend Ardennen.
Veel gereden en ook via Luxemburg naar de Nurnburgring geweest alleen reden er geen motoren alleen auto's was wel jammer.
Verder ook de baan bezocht in Spa Francorchamps waar wel motoren reden en dat zag er goed uit.
Dino ik ben tevens in Cochem (Duitsland )geweest dat is een waar motorparadijs, en wat het weekend in September betreft is het de bedoeling om daar heen te gaan, mooie omgeving, mooie wegen en prima eten.
Ik zal een paar plaatjes posten.
De ring
[afbeelding]
Cochem
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Spa Francorchamps
[afbeelding]
[afbeelding]
Zagetta
Lawson jij hebt ,,meel,,