ZX-12R topic " Deel 3 "

Status
Niet open voor verdere reacties.
het word al een kawa en soes rit, want er rijden al 2 soesjes mee. _O- _O- _O- alleen dat zijn vrouwen die ze besturen, dus als 100% ego ze rokje aan trekt mag hij wel mee. _O- _O- _O-
_O-
Maar vergis je niet - hij doet het zo !

Lijkt me alleen wel frisjes op de motor ...

*D

Daar krijg je geen spijt van Kawaramon !

De bediening is veel prettiger en beter af te stellen op de grootte van je handen, vooral de koppelingshendel zit standaard veel tever bij het handvat vandaan.
Let er wel op dat als je een korte afstand instelt, de koppeling ook erg snel opkomt, dus laat je niet verrassen als je de eerste keer wegrijdt ..

ja ik zal wel even rustig aan doen, om dit te voorkomen
full

jihaaaaaaa

(lijkt me een leuk gezicht op de busa met een rok en dan die harige benen er onder _O- )

Laatst bewerkt:
@zagetta Wij hadden ons al aangemeld :( :( :( Zie nog geen :Y :Y in de beginpost.

:W :W

Daar krijg je geen spijt van Kawaramon !

De bediening is veel prettiger en beter af te stellen op de grootte van je handen, vooral de koppelingshendel zit standaard veel tever bij het handvat vandaan.
Let er wel op dat als je een korte afstand instelt, de koppeling ook erg snel opkomt, dus laat je niet verrassen als je de eerste keer wegrijdt ..

Ze bevielen mij geweldig, onder het rijden makkelijk te verstellen (fijn op het circuit). Heb ze nu ook al besteld voor de Suzuki en ze zijn al onderweg naar NL. De tankslapper heb ik ook besteld inmiddels.

Dan lijkt mijn Suzuki straks wel erg veel op die van Suzinki :)

@zagetta Wij hadden ons al aangemeld :( :( :( Zie nog geen :Y :Y in de beginpost.

:W :W

Sorry Ivo maar ik wilde het zeker weten voor de reserveringen...ik had ook niet anders verwacht van jullie :Y

Henrieke geeft het tempo aan schrijft jij dus neem ik aan dat jij achterop gaat zitten Ivo _O-

Gaan jullie nog naar nol zaterdag?

:W Zagetta

Is er al een tijd afgesproken om bij Nol te zijn zaterdag? Ik weet nog niet of ik het ga redden, ben namelijk druk met hooien B| B|
Maarja, misschien heb ik alles vrijdagavond al binnen, en kan ik zaterdag lekker :] , dan zou het natuurlijk wél leuk zijn als ik nog wat andere ZX12-en daar zie 8-)

Laatst bewerkt:
Ik heb men motor binnen gedaan bij de winkel waar ik hem gekocht heb ( garantie ) ivm met het FI lampje dat aanging en dat de motor daardoor ook niet meer wil starten ( zie vorige post )

Volgens de dealer zal er 90% kans zijn dat het een sensor is die stuk is hij word zo snel mogelijk uitgemeten en gerepareerd dus hopelijk weet ik deze week nog meer -O-

~
Nou Sjeep :? , bij DR KAWA kan ik het nog begrijpen, maar bij jouw, laatst zij je[megameeting] nog dat je straks 3 maanden :} vrij bent, zomer vakantie, dus je kan dan plenty uitrusten. :Y

quote]

Zat zelf ook al een beetje te twijfelen.
Inderdaad veel vrij maar ik heb voor al de veranderen en opknap werk zo'n 4,5-5 weken.
Da's vrij krap. Is eigenlijk ook wel lekker om ff weg te zijn, dus denk toch maar wel :Y :Y

duitsland... zx-12r topic boys & girls... klinkt als een goed plan! als ik dan nog niet in de USA zit ivm mijn opleiding wil ik graag mee - zet me maar op de lijst alvast :Y
(vriendin blijft thuis, want de 12 is geen ZZR is ze ook achter gekomen)

en toch vind ik de nieuwe zx-6 een beetje een raar model - er klopt gewoon iets niet...maar weet niet precies wat het is :?

full

Laatst bewerkt:
duitsland... zx-12r topic boys & girls... klinkt als een goed plan! als ik dan nog niet in de USA zit ivm mijn opleiding wil ik graag mee - zet me maar op de lijst alvast :Y
(vriendin blijft thuis, want de 12 is geen ZZR is ze ook achter gekomen)

en toch vind ik de nieuwe zx-6 een beetje een raar model - er klopt gewoon iets niet...maar weet niet precies wat het is :?

[afbeelding]

He Steve... kerel... hoe ist?

Je rijdt ook nog altijd rond zie ik! *D
Hoe ist met de opleiding? Al aardig wat vlieguren gemaakt?
Binnenkort maar eens een stukje gaan rijden? Dan vraag ik mijn neef en een vriend van 'm (GSX-R1000 K5) ook wel mee.

Dino

Ik kom ook naar Nol bikkers, dat zal dan tussen 12.00 en 13.00 zijn, ik kom dan uit de nachtdienst en moet toch wel even slapen.

Even wat informatie over het weekend Cochem.
Ik heb een optie gevraagd bij http://www.gastezimmer-cochem.de en wij zullen een beetje moeten schikken met de slaapplaatsen er zijn o.a.
1 x 4-persoons kamer (losse bedden), 3 x 2-persoons kamer (2p-bed), 2 x
3-persoons kamer (1x2p bed en 1 los bed) en 1 x 3-persoons kamer (losse
bedden) vrij.
Annuleren kan tot 14 dagen voor de afgesproken datum.
Willen diegene die nu al zeker weten dat ze zullen gaan dit even bevestigen omdat ik na het weekend afspraken ga maken omtrent reservering/betaling enz.
Ik zal dan bij de beginpost een :Y achter jullie naam zetten.

Zagetta zet mij ook maar op de lijst ik ga graag mee !!

Ben even niet veel op het forum omdat vanaf vorige week woensdag Caiway bij mij uit de lucht is... ze geven een te zwak signaal af. Daardoor heb ik dus geen internet en telefoon meer en ze komen pas 4 juni bij me langs om het te repareren. Zit je dus gewoon even 3 weken zonder telefoon en internet... wat een boeven zijn het toch.. :( :(
Ik mail nu even van mijn werk Y%^&*&W#$^*&^*( en ga nu op huis aan.

He Steve... kerel... hoe ist?

Je rijdt ook nog altijd rond zie ik! *D
Hoe ist met de opleiding? Al aardig wat vlieguren gemaakt?
Binnenkort maar eens een stukje gaan rijden? Dan vraag ik mijn neef en een vriend van 'm (GSX-R1000 K5) ook wel mee.

Dino

heeee dino ! :W

ik dacht je op de MM2007 wel tegen te komen, maar jouw motorseizoen begon iets later las ik. maar is prima joh - zodra de nieuwe achterband binnen is kunnen we weer fijn een stukje toeren *O*

mailen we nog wel even over he!

(en de vliegopleiding gaat tot nu toe erg lekker, maar is wel heeeeel veel studeren en kennis paraat hebben - maar met 300 km/u loopings draaien maakt een hoop goed!!! 8-)

Zagetta zet mij ook maar op de lijst ik ga graag mee !!

Ben even niet veel op het forum omdat vanaf vorige week woensdag Caiway bij mij uit de lucht is... ze geven een te zwak signaal af. Daardoor heb ik dus geen internet en telefoon meer en ze komen pas 4 juni bij me langs om het te repareren. Zit je dus gewoon even 3 weken zonder telefoon en internet... wat een boeven zijn het toch.. :( :(
Ik mail nu even van mijn werk Y%^&*&W#$^*&^*( en ga nu op huis aan.

:} done

Ik ga morgen naar Nol toe alleen als het met bakken uit de lucht komt vallen dan krap ik wel even achter mijn oor.

Ik ga morgen naar Nol toe alleen als het met bakken uit de lucht komt vallen dan krap ik wel even achter mijn oor.

Die boodschap wilde ik ook achter laten...
Ik wil heel graag ff gaan kijken, maar de vooruitzichten zijn niet best...

We pikken je morgen om 11:00 op okay :Y :Y :W

Maak daar maar 11.30 van Ivo .....ik moet ook nog slapen(N-Dienst) en hopelijk blijft het een beetje droog?

Laatst bewerkt:
Kreeg vandaag te horen dat ik een week extra moet werken ivm herexamens.
Had daar eerlijk gezegd niet op gerekend, dus ben ik niet bij Nol.
Heb anders straks echt een tijdsprobleem met werkzaamheden aan het huis.

Jongens het blijft de hele dag droog, moet wel want ik ga :] heen met gepoetste :9 motor, en daar mag natuurlijk geen :N smet-je opkomen.

Het moet natuurlijk niet zo zijn dat ik er al enigste sta. :?

zo, ga nu verder met poetsen en sleutelen, kijk later nog wel even op het forum, 2.00 _O- _O- :W

@ Ramon : hoe heb je de leiding van de OSCO vastgemaakt aan de "binnenkant van het spatbord" (zeg maar)?
Ik heb er vandaag ook een gekocht...... Morgen gaat hij erop.
Morgen gaan we ook de nieuwe sususuuuuuu (nee, gaat nog steeds niet) ophalen (was eerst vrijdag, maar hij is al klaar) *O* *O* *O*

Erm - wat is en doet een osco :+ :?

www.osco.nl ik denk dat dit de makelijkste uitleg is voor je, maar in ieder geval hoef je je ketting niet meer met een spuitbus te smeren :W

Ja, das meer dan duidelijk dus :)

edit:
Vind het alleen wel ontsieren of ligt dat nou aan mij :?

Laatst bewerkt:
Ja, das meer dan duidelijk dus :)

edit:
Vind het alleen wel ontsieren of ligt dat nou aan mij :?

nee man, dat ding is jij prachting op je motor, iedereen vraag iedere keer aan je "en wat is dat nou voor ding" _O-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan