ZX-12R topic " Deel 3 "

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor alle snelle reacties hier.

Het bezoek van Kawaramon en Suzinki was een bijzondere ervaring.

De motor waar ik deze week afscheid van neem en de nieuwe komen samen aangereden.

Zelfs de kleuren en uitvoering etc. waren hetzelfde. Heel bijzonder.

Eén groot verschil, op mijn GSX-R750 Yoshimura komt een lelijke gast te zitten, op die van jullie zat een knappe blondine.

Haha.

Was aangenaam kennis met jullie te maken in ieder geval.

Hej ZX12Rob... wat zijn de specs van je ZX-12 nu dan? Bouwjaar... kmstand? :P

Was jij de eerste eigenaar? :)

Yep, eerste eigenaar, 22000km. Kentekendatum 29-4-2004, modeljaar 2003 (wilde toen persé de lime green kleur namelijk en die was in 2004 alleen overjarig te verkrijgen)

Voorzien van Akrapovic titanium full system (met RVS bochten) mèt E-keur. Zit ook een powercommander in.

;( Weet iemand op het forum hoe je de bougies uit een zx 12 r kan halen.
Ik ben tot aan de stekker gekomen, verder dorst ik niet.
de boven zijde kan je wel draaien maar eraf krijgen gaat niet :?
hoe moet je trouwens bij de twee middelste bougies komen, :9

Chuky ;) O-)

Ter info, alles behalve de Bagster is inmiddels verkocht...

Ging erg snel trouwens.

hee, hee, hee ! Dit is de nieuwe helm van mevrouw HPJ ! Die moest er ook nog bij B|

toe maar weer, verwen haar maar, ze treft het maar met zo'n man :r , dat je niet gelijk een heel nieuw pak en handschoenen er bij gedaan heb. (scrootch) _O- _O- _O-

nee zonder gekheid gave helm hoor.

@chucky, naar mijn weten moet het blok voorover gekantelt worden om de bougies te vernieuwen/kleppenstellen. dus uitlaatlaat moet ook gedemonteerd worden. :(

Ter info, alles behalve de Bagster is inmiddels verkocht...

Ging erg snel trouwens.

dan zie je maar weer hoe geliefd zo'n 12 is. (in onderdelen) :W

en volgens mij zitten er niet veel lime green zx12r's op het forum, dus die zal je voorlopig nog wel hebben, of degene die jou motor koopt wil hem dan van je overnemen. :W

dat is niet zo'n makkelijke klus, ik wilde alleen maar de bougies controleren

Chuky :W :j :X

zo vandaag even een ritje gereden richting "willemstad"(en nee niet die op Curaçao).
was echt heerlijk weer, even lekker in het zonnetje gezeten en daarna weer richting huis.
en thuis aangekomen gelijk de pazzo's gemonteerd, zo nu ziet hij er alweer een stuk beter uit.

[afbeelding]

@rob bedankt voor de thee, en wie weet tot de volgende keer.

Ziet er weer bruut 8-) uit Ramon, en inderdaad zwart staat beter op groen.
Zwarte hendels staan ook op mijn verlang lijstje , maar m`n lijst is nog zo verschrikkelijk lang.

Wat zou er nog meer op kunnen Ramon , jij heb geloof ik alles al wat er te koop is voor de ZX 12 R.

De km lopen aardig aan bij jullie , zoals JC ivo 3 setjes banden verslijt , doen jullie 2 service beurten in het jaar. _O-

Waar maak je je druk om HORSE POWER JUNKIE , als je het geluid van je vrouw te erg vind op haar nieuwe motor, *O* [trouwens goede keus] *O* en gefeliciteerd , ga je toch gewoon achter mij rijden, ik garandeer , dat je je vrouw niet meer hoort. _O-

Jongens mijn pagina`s lopen niet door in dit forum, hoe kan dat.

;( Weet iemand op het forum hoe je de bougies uit een zx 12 r kan halen.
Ik ben tot aan de stekker gekomen, verder dorst ik niet.
de boven zijde kan je wel draaien maar eraf krijgen gaat niet :?
hoe moet je trouwens bij de twee middelste bougies komen, :9

Chuky ;) O-)

Stekker trek je eraf. De bobines trek je recht omhoog. Eventueel met mehulp van een grote platte schroevendraaier. Die je als hefboom gebruikt.

Bobines kunnen er uit door ze iets naar voren te trekken. Onderaan zit een rubber huls die mee buigt. Wel met beleid !!!!!!!!

Bougies zitten diep. Ik heb een bougiesleutel gemaakt. Eentje die kort is maar net boven de kop uitsteekt. Waar een ratel 1/4 duims op past.

Wel alle plastic en rubbermat weghalen.

Laatst bewerkt:
Beste mensen...

Kan me iemand even bijpraten wat er voor het weekend 14-16 September precies gepland staat? Misschien een shortcut?
Ik kan het in deel 2 zo snel niet vinden...

Heb wel zin om een weekendje weg te gaan...

Zijn er nog 12 rijders die a.s. zaterdag naar Nol Bikker gaan?
Zo ja, idee om gezamenlijk te rijden/op te stellen?

Dino

Nol heeft enkele weken geleden zijn bestrating aangepast. Er staat nu een groot groen K-logo in de bestrating.

Die is binnenkort op Google Earth vast wel te zien (als ze de foto's van Noordeloos updaten)

Ik ben ook weer terug van een weekend Ardennen.
Veel gereden en ook via Luxemburg naar de Nurnburgring geweest alleen reden er geen motoren alleen auto's was wel jammer.
Verder ook de baan bezocht in Spa Francorchamps waar wel motoren reden en dat zag er goed uit.
Dino ik ben tevens in Cochem (Duitsland )geweest dat is een waar motorparadijs, en wat het weekend in September betreft is het de bedoeling om daar heen te gaan, mooie omgeving, mooie wegen en prima eten.
Ik zal een paar plaatjes posten.

De ring
Foto=XGZNJYJ4

Cochem
Foto=X6SD74IP

Foto=6XCSPVVQ

Foto=QXVTPN8H

Spa Francorchamps
Foto=EBOQ4G4M

Foto=OV74JTES

:W Zagetta

Lawson jij hebt ,,meel,, :Y

Laatst bewerkt:
hallo Zagetta,

Zo te zien hebben jullie het goed naar jullie zin gehad en het plaatsje Cochem ziet er erg leuk uit :Y

:W

hallo Zagetta,

Zo te zien hebben jullie het goed naar jullie zin gehad en het plaatsje Cochem ziet er erg leuk uit :Y

:W

Yep prima vermaakt en het weer zat ook nog mee dus voor herhaling vatbaar.

Ingrid you have ,,meel,,

Hoi,

Ik ben er ook weer en hoop uiteraard dat ik weer in de gebruikers ZX12R lijst word opgenomen.

Vorig jaar beetje slecht jaar gehad en vandaar mijn afwezigheid.........But we are back again.......

Zal binnenkort even foto's plaatsen van de veranderingen aan de 12 en ook de valblokken laten zien die ik van Rob kon kopen...

Kawaramon was mij net voor met de Pazzo's, echter uiteraard gegund... :Y

Zal ook weer actief gaan worden in deze topic en mogelijk elkaar weer eens de hand schudden tijdens een eerst komende meeting....

~
Hoi,

Ik ben er ook weer en hoop uiteraard dat ik weer in de gebruikers ZX12R lijst word opgenomen.

Nogmaals welkom hier en ik ben nieuwsgierig naar je veranderingen

Laatst bewerkt:
Foto's van Cochem en omgeving zien er puik uit Zagetta, lijkt wel een beetje om Luxemburg.
Alleen daar heb je geen last van DB jagers !!
Is toch denk ik heel wat leuker rijden dan de Ardennen, vind ik zelf

Foto's van Cochem en omgeving zien er puik uit Zagetta, lijkt wel een beetje om Luxemburg.
Alleen daar heb je geen last van DB jagers !!
Is toch denk ik heel wat leuker rijden dan de Ardennen, vind ik zelf

Ben daar afgelopen zomer ook geweest (met het koekblik). Een waar walhalla voor bikers. Ik heb nog ooit zoveel moois bij elkaar gezien. En wat kan je lekker rijden langs de moesel he ?!!!

Stond in Wolf op de camping alwaar ook de nodige racefietsen stonden..

Ben daar afgelopen zomer ook geweest (met het koekblik). Een waar walhalla voor bikers. Ik heb nog ooit zoveel moois bij elkaar gezien. En wat kan je lekker rijden langs de moesel he ?!!!

Stond in Wolf op de camping alwaar ook de nodige racefietsen stonden..

Heb ik het nou goed gelezen, en ga jij een honda blackbird kopen (en geen ZX12R) ?
:X :X :X :X :X

Ik ben ook weer terug van een weekend Ardennen.
Veel gereden en ook via Luxemburg naar de Nurnburgring geweest alleen reden er geen motoren alleen auto's was wel jammer.
Verder ook de baan bezocht in Spa Francorchamps waar wel motoren reden en dat zag er goed uit.
Dino ik ben tevens in Cochem (Duitsland )geweest dat is een waar motorparadijs, en wat het weekend in September betreft is het de bedoeling om daar heen te gaan, mooie omgeving, mooie wegen en prima eten.
Ik zal een paar plaatjes posten.

De ring
[afbeelding]
Cochem
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Spa Francorchamps
[afbeelding]

[afbeelding]

Lawson jij hebt ,,meel,, :Y

He Zagetta,

Foto's zien er inderdaad prima uit!
Heb even op de kaart gekeken waar het ligt, vlak achter het Belgisch-Duits natuurpark. Daar heb ik al eens eerder gereden (Monschau, Schleiden enz), prima lokatie en niet te ver.
Dat wordt een hotelletje boeken, dus?
Gaan er ook duo's mee? (JCIvo en zijn vriendin/vrouw?)
Wordt het relaxed touren of flink vlammen? En willen we naar een circuit?

Ik houd het weekend in september vast vrij.

Dino

[quote[...]

Gaan er ook duo's mee? (JCIvo en zijn vriendin/vrouw?)

Dino~[/quote]

:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y vriendin Henrieke geeft het tempo aan. :9 :9 :9 :]

Laatst bewerkt:
Het is een beetje rustig op het forum zo te zien , er word weinig gepost .

Maar zoals DINO het al vroeg , gaan d`r nog meer mensen naar Nol bikkers , ZATERDAG 26 MEI , deze zaterdag dus. *O*

Ga er zelf wel heen , wil er ongeveer 9.30/10.00 uur zijn , echter niet met de 12 maar met m`n nickname bike , standaard. :} :] :W

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan