Pieterrrr
MF veteraan
- 21 feb 2006
- 13.953
- 0
ja je staat er weer op........ een stuk of 40 keer....
[afbeelding]
(sorry 12 jongens, dit is helaas een soes)
40!!!! Goed bezig geweest!!!!
1000x
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja je staat er weer op........ een stuk of 40 keer....
[afbeelding]
(sorry 12 jongens, dit is helaas een soes)
normaal roept iedereen dan; FOTOOOO'S !!!!!!!!!!!!hoi
ik heb vandaag m,n zzr ingeruild voor een zx 12 r dus hopen dat ie goed bevalt!!
Ik ben nu thuis vanaf vrijdag en elke dag valt er regen dat is om te
Hopelijk hebben jullie beter weer Suzinki!!!
Zagetta
hoi
ik heb vandaag m,n zzr ingeruild voor een zx 12 r dus hopen dat ie goed bevalt!!
Wat is er met jouw hugger Gewse?
Mjah zon gepaard met regen buien.
Deze morgen is het wel lekker.. zeker nu nog.. niemand op de weg.. was in 10 mins op m'n werk ipv 20 :D
Maaruh.. iemand ervaring met Puig Huggers ?
Geen hugger op de PanEuropean Jeroen? Bevalt ie nog goed, volgens je blog wel lijkt me.
zo we zijn er weer klaar voor en de vooruitzichten zien er goed uit
[afbeelding]
dus tot over een week of 2 dan zijn we er weer.(of niet )
kawaramon en suzinki
en nu snel...............................................met vakantie
Mis jij de 12 niet?
Jakkes, wat een hoge temperaturen ...en nu snel...............................................met vakantie
Hehe. nou.. of er nog speciaal montage spul bijhoort of niet... (zie vorige pagina).
Ik heb er namelijk eentje binnengekregen... maar DHL had de doos opnieuw verpakt.
Dus volgens mij zijn de montage spulllen kwijtgeraakt ofzo...
Aan de rechterkant past de hugger namelijk niet echt.. gaten zitten wel goed. maar er zit zeg maar een cm ruimte tussen achterbrug en bovenkant van hugger (zit precies daar een bolling op dat punt).
Kwamkwammertijd en ik ben gewoon aan het werk.
Ach - vakantietijd ... voor anderen wel ja
Laat ik dan maar een nuttig linkje plaatsen naar alle fiches van de ZX-12R bj. 00-01.
Erg handig als je telefonisch gewoon het partsnummer kunt bestellen in plaats van met gebarentaal in de motorzaak uitleggen dat je "dat dingetje zoekt waarmee je dat andere dingetje bediend - je weet wel .. dat zwarte dingetje daaronder .."
http://www.texas-offroad.com/ZX-12R/Fiche/Thumbnails/fiche_index.html
Ik zal eens kijken of ik binnenkort wat plaatjes kan uploaden van m'n naakte 12 zoals 'ie nu is - als daar tenminste een ietsepietsie interesse in is.
tot nu toe loopt het niet storm ..