ZX-12R topic " Deel 3 "

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi
ik heb vandaag m,n zzr ingeruild voor een zx 12 r dus hopen dat ie goed bevalt!!

Laatst bewerkt:
hoi
ik heb vandaag m,n zzr ingeruild voor een zx 12 r dus hopen dat ie goed bevalt!!
normaal roept iedereen dan; FOTOOOO'S !!!!!!!!!!!!

maarja, het is vakantietijd, dus redelijk rustig in dit topic.

Welkom Docter ! De groeten van Doc Kawa en alle anderen hier.
Vertel gerust wat meer over jezelf (welke regio bijv.) en over je nieuwe 12 (bouwjaar, kleur, evt. accessoires).
De kleur kan nogal eens wat emoties oproepen hier, dus fluister dat maar zachtjes in m'n oor.

Je gaat er nog veel plezier mee beleven, maar eerst ....

FOTOOOOOOOO'S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*D

Ik ben nu thuis vanaf vrijdag en elke dag valt er regen dat is om te ;( ;( ;(
Hopelijk hebben jullie beter weer Suzinki!!!

:W Zagetta

Nou Zagetta, dat hoop ik ook, dank je wel.
Vandaag was ook weer niets, hier een heleboel bladeren en afgebroken takken op de weg, het lijkt wel herfst :r
Ik heb een paar T-Shirts omgeruild voor lange mouwen shirts in mijn tas...... brrrr
Volgens Kawaramon krijgen we zon 8-) en wordt het weer alleen maar beter *O*

@The Doctor of ZZR welkom hier en *O* gefeliciteerd *O* met je motor veel veilige km-ters

:W

Mjah zon gepaard met regen buien.
Deze morgen is het wel lekker.. zeker nu nog.. niemand op de weg.. was in 10 mins op m'n werk ipv 20 :D

Maaruh.. iemand ervaring met Puig Huggers ? B|

Laatst bewerkt:
hoi

Welkom hier en doe gezellig mee in dit gezellige topic.

Wat is er met jouw hugger Gewse?

Laatst bewerkt:
Wat is er met jouw hugger Gewse?

Hehe. nou.. of er nog speciaal montage spul bijhoort of niet... (zie vorige pagina).
Ik heb er namelijk eentje binnengekregen... maar DHL had de doos opnieuw verpakt.
Dus volgens mij zijn de montage spulllen kwijtgeraakt ofzo...

Aan de rechterkant past de hugger namelijk niet echt.. gaten zitten wel goed. maar er zit zeg maar een cm ruimte tussen achterbrug en bovenkant van hugger (zit precies daar een bolling op dat punt).

Laatst bewerkt:
Mjah zon gepaard met regen buien.
Deze morgen is het wel lekker.. zeker nu nog.. niemand op de weg.. was in 10 mins op m'n werk ipv 20 :D

Maaruh.. iemand ervaring met Puig Huggers ? B|

Ik had een Puig hugger op mijn 12 (zucht...) en die pastte prima...

20050423hugger1.jpg

Geen hugger op de PanEuropean Jeroen? Bevalt ie nog goed, volgens je blog wel lijkt me.

Geen hugger op de PanEuropean Jeroen? Bevalt ie nog goed, volgens je blog wel lijkt me.

Pan is niet de meest spannend motor, maar bevalt prima voor het langere toerwerk. Een 12 of zo d'r bij om ff mee te knallen zou leuk zijn, maar ja...

Mis jij de 12 niet?

Laatst bewerkt:
zo we zijn er weer klaar voor en de vooruitzichten zien er goed uit
full

dus tot over een week of 2 dan zijn we er weer.(of niet _O- )

kawaramon en suzinki

en nu snel...............................................met vakantie :W :W :W

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

zo we zijn er weer klaar voor en de vooruitzichten zien er goed uit
[afbeelding]

dus tot over een week of 2 dan zijn we er weer.(of niet _O- )

kawaramon en suzinki

en nu snel...............................................met vakantie :W :W :W

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Veel plezier. :W

Mis jij de 12 niet?

:N

Nee, wil meer circuit rijden en dan is de Suzuki GSX-R750 echt geweldig. Enige gemis is de vloeiend vermogensopbouw van de 12. De Soes knalt het vermogen bij 10.000tpm er knalhard in en als je dan net op een kritiek puntje rijdt, gaat het voorwiel gegarandeerd de lucht in.

Op Zandvoort zijn ook een paar van die lastige punten.

Maar stuurt superstrak, weegt bijna niets en toch nog volop vermogen. Top van het ding is (gebaseerd op de ongetwijfeld overdrijvende) teller boven de 300. Gaat maar tot 299, maar daarboven loopt de toerenteller nog iets verder.

Echt geen seconde gemist.

Hallo jongens en meisje...

Het zit erop... mijn motor seizoen voor dit jaar...
Ik denk dat ik 'm maar schoon ga maken en in de schuur parkeer tot volgend jaar. ;(

Ze hebben me gisteren weer te pakken gehad.
Was fijn een stukje aan het touren (niet blazen) met m'n vriendin en daar stonden ze weer fijn te lazeren. :( (tussen st. Anthonis en Gemert)

Gelukkig maar 20 km/u uur te hard (op een 80 weg, dus nog best bescheiden) en geen 30, want anders had ik mijn rijbewijs voor langere tijd in kunnen leveren en dat kan ik absoluut niet hebben. Ik schrok me ook helemaal de tyfus!

Het is gewoon geen doen om op een motor te rijden en continu op je snelheid te moeten letten met grote kans op inbeslagname van je rijbewijs.
En overal netjes 80 rijden is gewoon niet leuk met zoveel power onder je kont.
Ben je nog niet eerder gepakt, heb je altijd nog een escape, maar die is nu weg.
Verkopen zou misschien de verstandigste oplossing zijn, maar totaal geen optie voor mij, daarvoor ben ik te verzot op dit apparaat.

Ik baal gruwelijk, want had echt zin om flink km's te maken dit jaar.
Ga zowiezo wel mee naar Duitsland in september, dat wil ik uiteraard niet missen.
Weet iemand hoe het zit met bekeuringen in het buitenland en of dit invloed heeft in Nederland?

Dino

Hehe. nou.. of er nog speciaal montage spul bijhoort of niet... (zie vorige pagina).
Ik heb er namelijk eentje binnengekregen... maar DHL had de doos opnieuw verpakt.
Dus volgens mij zijn de montage spulllen kwijtgeraakt ofzo...

Aan de rechterkant past de hugger namelijk niet echt.. gaten zitten wel goed. maar er zit zeg maar een cm ruimte tussen achterbrug en bovenkant van hugger (zit precies daar een bolling op dat punt).

Nee normaal zit er niets bij dat heb je ook niet nodig maar waar heb jij hem besteld? En als je niet tevreden bent stuur je hem teug.
Ik vind wel dat op de motor alles goed moet passen en als ik naar jou foto kijk lijkt het wel scheef te zitten.
Laat even weten hoe dit afloopt en anders vraagt het even aan dr.kawa om te kijken die komt ook uit jouw regio.

Fijne vakantie kawaramon en suzinki en geniet van de dagen en km. :] :]
En dat de weergoden jullie meezitten. :Y

:W :W Zagetta :W :W

Tja Dino als het tegen zit dan kan het ook goed tegen zitten das vet pech hebben.
Maar goed gewoon even tot jezelf komen en even laten rusten dan komt alles weer goed.

Ach - vakantietijd ... voor anderen wel ja ;)

Laat ik dan maar een nuttig linkje plaatsen naar alle fiches van de ZX-12R bj. 00-01.
Erg handig als je telefonisch gewoon het partsnummer kunt bestellen in plaats van met gebarentaal in de motorzaak uitleggen dat je "dat dingetje zoekt waarmee je dat andere dingetje bediend - je weet wel .. dat zwarte dingetje daaronder .."

http://www.texas-offroad.com/ZX-12R/Fiche/Thumbnails/fiche_index.html

Ik zal eens kijken of ik binnenkort wat plaatjes kan uploaden van m'n naakte 12 zoals 'ie nu is - als daar tenminste een ietsepietsie interesse in is.
tot nu toe loopt het niet storm ..

Ach - vakantietijd ... voor anderen wel ja ;)

Laat ik dan maar een nuttig linkje plaatsen naar alle fiches van de ZX-12R bj. 00-01.
Erg handig als je telefonisch gewoon het partsnummer kunt bestellen in plaats van met gebarentaal in de motorzaak uitleggen dat je "dat dingetje zoekt waarmee je dat andere dingetje bediend - je weet wel .. dat zwarte dingetje daaronder .."

http://www.texas-offroad.com/ZX-12R/Fiche/Thumbnails/fiche_index.html

Ik zal eens kijken of ik binnenkort wat plaatjes kan uploaden van m'n naakte 12 zoals 'ie nu is - als daar tenminste een ietsepietsie interesse in is.
tot nu toe loopt het niet storm ..

SHOW ME THE MONEY piccies. Ben even in de war met de film die zo begint. :+

Dr.kawa ik sta te trappelen van ongeduld......kom op laat ons niet wachten....wij willen foto's zien!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan