Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

ZX-12R topic " Deel 3 "

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen allemaal...

Hartelijk dank voor al jullie medeleven in deze duistere dagen (en dan heb ik het niet over het weer! )
Nu merk je pas hoe gehandicapt je bent zonder rijbewijs, je kunt echt helemaal niks.
Nou hoef ik met dit weer ook nergens naar toe, maar voor het werk is het wel ontzettend lastig! Gelukkig heeft m'n vriendin deze week een gunstig werkrooster en is ze zo lief om me iedere ochtend van Cuijk naar Dongen (90km heen en weer 90km terug) te brengen.... dank je wel moppie...

FF een update... heb gisteren naar de rechtbank in Den Bosch gebeld. Rijbewijs is gisteren binnengekomen en wordt waarschijnlijk vandaag in behandeling genomen. Vanmiddag even bellen of er een beslissing is genomen. Met een beetje geluk wordt ie vandaag weer vrijgegeven... laten we het hopen.

Komt daarna alleen het moeilijkste... 1 jaar lang rustig aan doen...

@Dr.Kawa- hoe hou je dat een beetje vol? Of ga je ieder weekend maar in Duitsland rijden? Gelukkig gaat ie 5 a 6 maanden de winterstalling in, dat scheelt weer, maar om nu nergens meer lekker te gassen... is niet te doen....
We zullen zien...

terugbrengen naar 25kw

Hallo,

ik rijd geen zx12r maar ik zit wel te prakkezeren of zo'n motor iets voor mij is. Hij ziet er geweldig uit en 1200cc is ook een heerlijke bult vermogen. Wat ik wou vragen is hoe hij stuurt, is het een logge machine of is het een makkelijke stuurfiets? momenteel heb ik geen optie tot proefrijden dus daarom vraag ik het hier. Ik zit sterk te twijfelen tussen een zx12r en de blackbird xx 1100. de zx12r lonkt natuurlijk wel meer

Goedemorgen....

Geen enkele twijfel over mogelijk.... dat wordt een ZX12 natuurlijk! (moet je die vraag natuurlijk hier niet stellen.
Zonder gekheid, Blackbird is een leuke fiets, maar wil je toch echt meer sport dan toer, neem een ZX12. En hoewel ie natuurlijk zwaarder is dan een gemiddelde 1000cc, stuurt ie meer dan prima en ligt het meer aan de coureur dan aan de fiets wie er sneller is.
Ik weet niet waar je nu op rijdt, maar ik hoef je natuurlijk niet te vertellen dat het geen beginners fiets is en dat ie een groot gevaar is voor je rijbewijs.

Anyway.... geef je e-mail adres maar eens, heb thuis nog een berg leuke testen liggen tussen Blackbird, ZX12, ZZR1200 en Busa.

Dino

you got mail . ik rij momenteel een cbr600fje uit '92 waarmee ik (ugh) best mee uit de voeten kan. Dus ik neem aan dat ik maar eens een proefritje moet gaan regelen.

Groot nieuws!

Ik heb vanmiddag de rechtbank gebeld en ik kan mijn rijbewijs weer ophalen!
Kon vandaag tot 17 uur. Ik vanuit Tilburg als een dolle met de trein naar Den Bosch, kom ik precies om 17 uur aan, iedereen al pleite... stelletje f*#!ing ambtenaren...

Nou moet ik morgen weer op en neer met die verdomde trein en kan ik het morgen pas ophalen... maar goed, behalve de komende boete geen verdere gevolgen dus.

you got mail . ik rij momenteel een cbr600fje uit '92 waarmee ik (ugh) best mee uit de voeten kan. Dus ik neem aan dat ik maar eens een proefritje moet gaan regelen.

Stephan, je hebt mail.

Mischien kun je de treinkaartjes nog bij ze declareren? Wel gefeliciteerd met de snelle "rijbewijs-terughaal-aktie"

Als je morgen weer gaat proberen om je rijbewijs op te halen hoop ik dat ze niet met z'n allen een atv dagje hebben ofzo

Mischien kun je de treinkaartjes nog bij ze declareren? Wel gefeliciteerd met de snelle "rijbewijs-terughaal-aktie"

Als je morgen weer gaat proberen om je rijbewijs op te halen hoop ik dat ze niet met z'n allen een atv dagje hebben ofzo

Dat zul je altijd zien ja... stelletje overbetaalde ambtenaren!

Ik neem geen enkel risico, neem desnoods een halve dag vrij, maar ik moet en zal 't papiertje voor het weekend weer terug hebben. Wordt komend weekend eindelijk weer eens fatsoenlijk weer, dus kunnen we weer op pad.

Denk wel dat ik zeer veel moeite zal hebben om me in te houden... wordt nog een lang jaar ben ik bang...

Hoeft niet meteen een probleem te zijn:
Je moet alleen niet "staande" gehouden worden; dus aan de kant gezet worden en je identificatie tonen, want dan ben JIJ 100% de klos.
Als je geflitst wordt, kun je altijd opgeven dat een ander reed (aspirant koper - helaas geen naam onthouden), en dat jij als eigenaar de boete wel betaalt, maar dat jij zelf niet de overtreder was.
Of je oma van 83 opgeven als bestuurder - die zal haar RBW toch niet meer gebruiken ..

En op je vraag hoe ik het volhou om "rustig te rijden"; af en toe een dagje circuitrijden doet wonderen voor je rustgevoel. Toen ik nog wedstrijden reed had ik totaal niet meer de neiging om op straat ook hard te rijden, daar had je het circuit al voor.
En op zo'n circuitdag zijn genoeg groepen om je eigen tempo te kiezen, van starters tot zeer ervaren (wedstrijd-) rijders.
Je moet zo'n dag wel geluk hebben met het weer - en dat weet je nooit in NL .. !

Oja - en dit scheelt ook:

Ik laat gewoon alle boetes naar Curacao sturen ...

Laatst bewerkt:
YES!!!! Roze papiertje is weer binnen... deze jongen kan weer de weg op...

Nu het weer nog...
Groeten Dino

YES!!!! Roze papiertje is weer binnen... deze jongen kan weer de weg op...

Nu het weer nog...
Groeten Dino

je mag deze wel van me lenen dit weekend.. Kom je beter de straten mee door op dit moment

Laatst bewerkt:
schopje

even een update:

-Led-knippers achter gemonteerd
-powercommander geinstallerd
-bagster gemonteerd
-K&N luchtfilter gemonteerd
-Hugger gerepareert

vanavond even test gereden. Loopt als een trein. De Achterhoek is weer opgeschrikt door het zwart/gouden kanon. is alleen volgens mij nog niet zuiniger . laatste blokje bij 110km Toch maar is op de bank zetten bij Jeroen.

Laatst bewerkt:

hahaha, laatste blokje bij 110 km, dan staat hij wel heel rijk afgesteld, maar is hij wel beter nu?

We zijn vandaag even naar bodegraven gereden, en ik was natturlijk weer met suzinki aan het kloten (sprintjes trekken) en op bij het laatse gedeelte van de n11 dacht ik "zo nu maar weer eens rustig aan" en wat een geluk staan ze 600 meter verder op te lasergunnen en nog geen 200 meter verder stonden ze ook nog te flitsen.

Hij loopt beter dan voorheen. De N11 is natuurlijk ook niet de weg om hard te rijden. staat altijd een beetje veel blauw. Dan kun je beter Groenlo-Lievelde-Groenlo met de pizzaboer achterop in 3min doen. Michelin achterband gaat 1000km langer mee dan de Bridgestone

Hugger vroeger

Laatst bewerkt:
en de knipperlichten zelf?? ook daar foto's van.
en waar heb je de pwc gemonteerd?

mooi he zo'n bagstar tas maar wel erg handig.

en de knipperlichten zelf?? ook daar foto's van.
en waar heb je de pwc gemonteerd?

mooi he zo'n bagstar tas maar wel erg handig.
knipper hebben de zelfde vorm als de oude kleine knippers. Alleen geven ze een berg licht, heb ze bij Louis gehaald.

De PC heb ik aan de rechterkant van het subframe gehangen. Dus tussen subframe en kuip, is plaats genoeg en met 2 tyrips aan het frame verbonden. Als ik de kofferbak er uit haal kan de stekker er is.

Het scheelt dat mijn bagster zwart is en niet ........

Laatst bewerkt:
roze

en morgen nog een toertje op de planning?

ja ik denk een beetje langs de kust plaatsen, noordwijk, hoek van holland enz.
moet morgen avond op visite dus kan niet zo heel ver weg , tis nu al weer 2 uur
wat gaat de tijd toch snel.

je had beter deze tas kunnen kopen zit je nog lekker droog ook
alleen zie niet wat er voor je gebeurd.

Status
Niet open voor verdere reacties.