ZX-12R topic " Deel 3 "

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas, hoe erg het ook is verkoop ik mijn TT tribunekrt. (1 stuks)
Stekkenwal Vak ML rij 16 plaats 1
Is net voor de bocht en bijna bovenaan.
Spotprijsje 35 euro

Zondagmorgen gaan we op vakantie + werkzaamheden nwe huis + nog nwe voorband regelen
Het lukt me anders allemaal niet om alles geregeld te krijgen voor mijn vakantie.

Ik weet het.... hier schieten de tranen van in je ogen

Helaas, hoe erg het ook is verkoop ik mijn TT tribunekrt. (1 stuks)
Stekkenwal Vak ML rij 16 plaats 1
Is net voor de bocht en bijna bovenaan.
Spotprijsje 35 euro

Zondagmorgen gaan we op vakantie + werkzaamheden nwe huis + nog nwe voorband regelen
Het lukt me anders allemaal niet om alles geregeld te krijgen voor mijn vakantie.

Ik weet het.... hier schieten de tranen van in je ogen

Waar ga je heen deze keer, en bovendien : heb je al nieuwe (hittebestendige) tassen gekocht ? _O- _O-

Waar ga je heen deze keer, en bovendien : heb je al nieuwe (hittebestendige) tassen gekocht ? _O- _O-

Zitten lekker in de Dolomieten.
Gaan natuurlijk de Stelvio rijden. Zal wel weer lekker volbepakt zitten.
Voordeel is dat wederhelft er niet kan afvallen _O- _O-
Heb mooie nieuwe hittebestendige tassen en zal ze deze keer maar iets hoger monteren.
Kost me anders een vermogen aan tassen.
(of misschien als ik een heel pallet koop zal het wel schelen)
Nog meer vakantiegangers met een zuidelijke bestemming met hun 12 ??

Nieuw voorbandje zit er ook weer op.
MPP Spaanse uitvoering, zal wel niet zo gek veel verschil uitmaken met de 2ct's
Had hem eigenlijk pas na de vakantie moeten laten verwisselen, schilt me toch weer een paar duizend KM. Maar heb het risico maar niet genomen dat er wat zou gebeuren

Heb mooie nieuwe hittebestendige tassen en zal ze deze keer maar iets hoger monteren.

Had hem eigenlijk pas na de vakantie moeten laten verwisselen, schilt me toch weer een paar duizend KM. Maar heb het risico maar niet genomen dat er wat zou gebeuren

Lekker hoor Sjeep, heel veel plezier op vakantie *O*
(wij moeten nog even wachten!!!)

:W

Veel plezier, en ik hoop een boel mooi weer! :W

Thanks, zal zeker lukken.
We rijden met 2 motoren en passagiers. Word zeker een bere gezellige vakantie (als er tenminste niets raars gebeurd, Op de Stelvio schijnt het toch nog wel eens mis te gaan met motoren.
Als ik terug ben mogen jullie lekker en zit ik weer in het natte Nederlandje.
zet wel over 2, 2,5 week een paar leuke pics v.d vakantie erop, wederhelft zou weer foto's en films maken onder het rijden.
Rij met donker ruitje dus helaas niet geschikt voor mijn tankcam.
Hebben jullie nog plannen voor een (motor) vakantie ??
In ieder geval allen die ook op vakantie gaan, veilige km's en een hoop plezier.

Feest kan beginnen. Dacht de vorige keer vol te zitten maar nu ;( ;(
Ach als het eenmaal rolt .....

full

He Sjeepp...

Ziet er te gek uit je bepakking! Wist niet dat het kon. _O-
Respect dat je zo'n end gaat rijden met (over)volle bepakking en een passagier.
Laatst met m'n vriendin een rondje Zeeland gedaan, 500km op een dag en we hadden al een betonnen reet... :X
Maar eh... veel plezier op je trip... :]

@Dino
goede zorgen van de achterblijvers zijn altijd welkom ;) ;)
Straks even een proefritje gemaakt, Ging prima, voordeel is dat rijder lekker kan hangen op de tanktas en duo goede steun heeft in de rug.
Ik heb er normaal gesproken niet zo'n last van om veel km's te maken op 1 dag,
Bijv. dagje ardennen van 450 km vliegt voorbij zonder dat je het weet.
Schijnen meerdere MF'ers op dit moment in Dolomieten te zitten dus dat wordt spotten.

Laatst bewerkt:
@ sjeep, nu kan je wel lekker gaan oefenen met wheelies, volgens mij gaat dit wel heel
makkelijk. veel plezier op vakantie.

Zo we zijn weer thuis vanuit assen, wat een heerlijke dag zeg, we hadden vip kaarten voor de suzuki box en ook nog een vip parkeerplaats. (ik ga er nou al aan wennen, lotto het de grootste kans om miljonair te worden }) ).
Was even goed wel druk in de paddock, maar wel leuk om te zien hoeveel geld er in omgaat, wat hebben die jongens een spullen het kan gewoon niet op.
We hadden ook in de suzuki box een meet and greet met, chris vermeulen, kevin schwants en Hopkins.

full

o ja en dan laat suzinki nog haar jas onderkliederen met merkstift door die gasten B|
(zal wel gelijk een rekening sturen van de stomerij :P )

Laatst bewerkt:
Nou, Lawson12 achter jou hoeven we ook niet meer te rijden. Je was bezig met een DB-killer, maar een vlammendemper met brandblusser komt mijnsinziens eerder in beeld. Jammer van dat 1/2 peekaatje ! Is zeker om je wat rustiger te houden.

Ach ninja-nine , waarom achter m`n rijden, je kan ook een keer gas geven, geef ik wel even minder gas.

Denk je alles al gehad te hebben, verschijn jij ook al op het forum, je thermostaatje legt hier op je te wachten hoor.

En als je nog een tijd over heb, dit legt nog steeds op je te wachten.
full

Laatst bewerkt:
handig als je je mini-kenteken ook gewoon in je undertail kunt plakken! EN ook nog eens een keertje op cyprus wonen waar de zon 350 dagen per jaar schijnt *O* . ARGHH nederland ik word ik gek van! een zx-12 ready to go in de garage, maar ieder weekend als ik thuis ben staat er regen op het programma :(

full

Ja, zoals jullie lezen, deze jonge God is hard aan het werk geweest.

Geen volgepakte / afgeladen motor voor mij, met vakantie gevoel. [prettige vakantie sjeep]

Ook geen VIP kaarten voor mij, waar men zich laat verwennen door meerdere boy`s, en pits poezen, [waar blijven die foto`s Ramon], jouw kennende zal je er wel genoeg gemaakt hebben.

Deze jongen heb een nieuwe LAWSON nodig, anders klopt m`n nickname niet meer.

Lekker alles gelast, en klaar gemaakt voor het epoxyeer bedrijf, alleen nog hopen dat ze het nog doen voor de vakantie.
full

Het begin is er al, zo als jullie kunnen zien, hij is bijna af. _O- _O-
full

Als het termostaatje (is trouwens met een H /Thermostaat) erin zit en als jij de andere restjes ook nog hebt, zullen we die bouwdoos wel bij elkaar schroeven. ( je weet wel, die stukjes waar je niet met je vingertjes aan hebt gezeten !/ kijken, doe je met je ogen en niet met je vingers/ weet je het nog? / van vroeger .......!). Beetje ijt erin en een stukkie ijzer en wat van dat handpainted plastic met hier en daar een gekleurd touwtje, dan lijkt het wel weer wat. Turbo-tje erbij ???/ doe ik er wat gas bij/ bandjes voelen goed aan. Zit jij de patat klaar !!! race ik wel naar je toe. Vakantie komt eraan/ koffertjes (gereedschap) staan klaar en het nieuwe bussie komt maandag.

Ach ninja-nine , waarom achter m`n rijden, je kan ook een keer gas geven, geef ik wel even minder gas.

Denk je alles al gehad te hebben, verschijn jij ook al op het forum, je termostaatje legt hier op je te wachten hoor.

En als je nog een tijd over heb, dit legt nog steeds op je te wachten.[afbeelding]

handig als je je mini-kenteken ook gewoon in je undertail kunt plakken! EN ook nog eens een keertje op cyprus wonen waar de zon 350 dagen per jaar schijnt *O*
[afbeelding]

Wat dacht je, ik zal ze 's ff lekker gék maken daar in dat natte poldertje B|

Nou, bedankt ! is goed gelukt -O- -O-

We weten hier al niet eens meer wat dat nou is, zon :?

Trouwens maar goed dat je alleen een foto van deze puinbak hebt gemaakt, GOD !!!

Kon trouwens ook VIP-kaartje krijgen met hospitality etc, maar........ omdat ik geen vak heb geleerd moest ik werken en dat koste me weer pak een vrije tijd. Best wel balen
maar ga denk ik volgende week. Daarnaast weet ik dat je nog 2 lasjes moest doen, dus tussendoor had je wel wat ruimte kunnen maken. Ik ben te oud en te stram voor gymastiekles.

Ja, zoals jullie lezen, deze jonge God is hard aan het werk geweest.

Geen volgepakte / afgeladen motor voor mij, met vakantie gevoel. [prettige vakantie sjeep]

Ook geen VIP kaarten voor mij, waar men zich laat verwennen door meerdere boy`s, en pits poezen, [waar blijven die foto`s Ramon], jouw kennende zal je er wel genoeg gemaakt hebben.

Deze jongen heb een nieuwe LAWSON nodig, anders klopt m`n nickname niet meer.

Lekker alles gelast, en klaar gemaakt voor het epoxyeer bedrijf, alleen nog hopen dat ze het nog doen voor de vakantie.
[afbeelding]

Trouwens maar goed dat je alleen een foto van deze puinbak hebt gemaakt, GOD !!!

Kon trouwens ook VIP-kaartje krijgen met hospitality etc, maar........ omdat ik geen vak heb geleerd moest ik werken en dat koste me weer pak een vrije tijd. Best wel balen
maar ga denk ik volgende week. Daarnaast weet ik dat je nog 2 lasjes moest doen, dus tussendoor had je wel wat ruimte kunnen maken. Ik ben te oud en te stram voor gymastiekles.
zo joop wil schoolmeester spelen, nou joop, het is gymnastiekles.

Hallo allemaal...

Deze keer geen goed nieuws, de handlangers van onze Ome Spee hebben me te pakken gehad. |(
Ze zaten al een hele poos achter me, konden me niet bijhouden, hebben ze eindelijk een klein rot stukje op tape vast kunnen leggen. Resultaat: 132 km/u gemiddeld, na correctie. Bye Bye rijbewijs....
Heb de tape bekeken in de auto, heb geluk dat ze me verder niet hebben kunnen vastleggen, anders was het nog veel erger geweest... O-)

Maar goed, aangezien ik nog geen notities heb bij het OM, zou het roze papiertje binnen 10 werkdagen, maar waarschijnlijk eerder binnen moeten zijn.
De pest is dat ik dus niet kan gaan werken, wat nog veel erger is.

Misschien dat jullie nog tips hebben om het proces te verkorten?
En om het in de toekomst misschien te voorkomen .... ZX-12R op 25kW? 8-)

Dino

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan