ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

vanavond stuurpen overzetten *O*
Spannooooond! :)

Bouten checken e.d. ga ik in ieder geval ff doen. De kuip begint ook al meer te rammelen dus er is wel e.e.a. losgetrild idd. Carbs synchroniseren... over +/- 5K is 'ie weer aan een kleppencheck toe, dan zal er ook wel wat gesteld moeten worden inmiddels, en dan moeten ook de carbs gesynchroniseerd worden toch?
 
Laatst bewerkt:
Spannooooond! :)

Bouten checken e.d. ga ik in ieder geval ff doen. De kuip begint ook al meer te rammelen dus er is wel e.e.a. losgetrild idd. Carbs synchroniseren... over +/- 5K is 'ie weer aan een kleppencheck toe, dan zal er ook wel wat gesteld moeten worden inmiddels, en dan moeten ook de carbs gesynchroniseerd worden toch?
Yep
 
een IL4 heeft inherent wel wat trillingen, de zrx heft rond de 4000 toeren inderdaad wel een piekje. Kan ook te maken hebben met de synchronisatie van de carburateurs trouwens. Is ook het toerental waarbij de gasschuiven beginnen te werken dus een beetje een knooppunt van factoren. Kan ook iets los zitten. Zou beginnen even de bouten te controleren, vooral de bovenste blokbevestiging, framebuis en kuipframe.

synchroniseren kan ik eventueel mee helpen :t

vanavond stuurpen overzetten *O*

Heldere uitleg, top! :Y
 
leuk projectje hoor!

gisteren bij jan artc de stuurpen uitgeperst. helaas heeft de aangepaste stuurpen niet de juiste passing, zit wel strak maar kan er ook zo weer uit.... back to the drawing board :+
 
Goedemiddag allen , heeft een van jullie ervaring met die kleine Lithium ion accu's in een ZRX? En wat voor een, als je er een hebt, is het dan qua vermogen en type ? Groet, Anton
 
Vraagje... passen schokbrekers van een XJR ook op een ZRX? Staat mij bij dat dit een op een uitwisselbaar is namelijk...
$_59.JPG.jpg
 
Grote kans dat ze passen, maar ligt ook een beetje aan de lengte. Die moet 360/365mm zijn. Maar, ze zullen mooi staan maar hou rekening dat ze nog wel afgesteld en wellicht service nodig hebben. Ze lijken me ook alleen maar in veervoorspanning te stellen zijn, terwijl die van de ZRX 3-weg zijn (ook ingaande en uitgaande demping)

Doe het niet voor een betere wegligging, ik verwacht niet dat je er op voorruit gaat.
 
Goedemiddag allen , heeft een van jullie ervaring met die kleine Lithium ion accu's in een ZRX? En wat voor een, als je er een hebt, is het dan qua vermogen en type ? Groet, Anton

Ervaring nog niet, heb er wel vorige maand naar gekeken maar het geld gaat nu eerst ergens anders heen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan