ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ook erg mooi...
image.jpeg
image.jpeg
image.jpegimage.jpeg
 
ik heb nu voor ook een pp3 ,maar de volgende x komt er voor weer een pp2 ,achter vindt ik pp3 veel beter dan pp2
Ik heb met pp2's gereden met de SV, die gleed erg achter vond ik. Was er wel aan gewend maar vond het niet je van het. Beetje teveel gas bij uitkomen van een rotonde, en hij zette een leuk glijspoor neer. Ben op zoek naar wat meer grip achter, niet dat ik als een malloot rij maar het geeft toch meer vertrouwen.
 
Volgens mij moet je die PP's sowieso goed warmrijden voor ze echt grip gaan geven. Het is meer een sportband. Voor normaal straatgebruik en grip bij normaal rijden schijnt een Pilot Road dan weer beter te zijn... Heb zelf ook PiPo's 3, maar hoorde dit achteraf. Volgende keer ga ik denk ik die PR's eens proberen.
 
Ahhhhh banden....

het zijn net vrouwen. We vinden ze altijd geweldig maar kijken met een schuin oog altijd naar een beter model :')

wil elke keer verder met het project maar er zit zoveel werk in de weg... tijd voor een klusvakantie :P
 
Ze zijn allemaal zwart en kunnen meer als de gemiddelde bestuurder
 
Mooi, dan ga ik daar maar even naar kijken dan. Eigenlijk ben ik niet zo van de pp2, maar er zit nu eenmaal een nieuwe pp2 voor.
Bekijk bijlage 1364075
En zomaar een plaatje omdat ik me verveel.;)

I'm sorry but there are just too many things wrong with that picture... :$:$
And i understand that english isn't your primary language so im not going to say too much about it...
But how is that ZRX standing like that without its sidestand?
 
I'm sorry but there are just too many things wrong with that picture... :$:$
And i understand that english isn't your primary language so im not going to say too much about it...
But how is that ZRX standing like that without its sidestand?
Its made by hans klok,the great dutch illusionist!!!!!
 
Ohh
I'm sorry but there are just too many things wrong with that picture... :$:$
And i understand that english isn't your primary language so im not going to say too much about it...
But how is that ZRX standing like that without its sidestand?
Ohhh.....and gay...
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190313-141219_Gallery.jpg
    Screenshot_20190313-141219_Gallery.jpg
    41,3 KB · Weergaven: 2
Heren,

Ik ga toch de ZRX 'verbouwen 'zoals in mijn bovenste mailtje. Oranje lijkt mij wel wat.
Nu heb ik dat voorfrontje/kap en ik heb dus nodig een set originele bevestigingsonderdelen voor een koplamp. Schijnt nogal een tijdrovende klus te zijn. Originele koplamp het beste? Weet iemand wat voor koplamp er op die oranje ZRX zit?
Waar loop ik tegenaan en iemand verder nog tips en tops?
 
Laatst bewerkt:
Heren,

Ik ga toch de ZRX 'verbouwen 'zoals in mijn bovenste mailtje. Oranje lijkt mij wel wat.
Nu heb ik dat voorfrontje/kap en ik heb dus nodig een set originele bevestigingsonderdelen voor een koplamp. Schijnt nogal een tijdrovende klus te zijn. Originele koplamp het beste? Weet iemand wat voor koplamp er op die oranje ZRX zit?
Waar loop ik tegenaan en iemand verder nog tips en tops?
De orginele beugels om de koplamp aan de voorpoten te bevestigen heb ik denk nog wel ergens liggen,ik heb ooit eens een zrx omgebouwd van ronde koplamp naar koplamp met r kuipje namelijk...
 
De orginele beugels om de koplamp aan de voorpoten te bevestigen heb ik denk nog wel ergens liggen,ik heb ooit eens een zrx omgebouwd van ronde koplamp naar koplamp met r kuipje namelijk...
MoggeJopieZRX...even vanavond kijken hoe ik jou een P stuur want ik nog wat vragen hoe dit te realiseren. Alvast bedankt voor je reactie!
 
@ZRXje , nog bedankt voor de tip! na 2 dagen lag er een gaskabel in de brievenbus.

Mn ZRX is nu wel heel koppig, na het vervangen van de gaskabel, een setje nieuwe bougies,nieuwe accu, verse benzine en schoongemaakte carbs heeft ie heel even gedraaid en nu weigert hij weer dienst. De startmotor draait goed rond, maar hij slaat niet aan.

Ik denk dat t tijd word om een motortrailer te organiseren om hem naar de garage te brengen.
 
@ZRXje , nog bedankt voor de tip! na 2 dagen lag er een gaskabel in de brievenbus.

Mn ZRX is nu wel heel koppig, na het vervangen van de gaskabel, een setje nieuwe bougies,nieuwe accu, verse benzine en schoongemaakte carbs heeft ie heel even gedraaid en nu weigert hij weer dienst. De startmotor draait goed rond, maar hij slaat niet aan.

Ik denk dat t tijd word om een motortrailer te organiseren om hem naar de garage te brengen.

Krijgt hij benzine, zit je kraan niet verstopt of kapot ?
 
balen!

wat gebeurt er precies? vlotterhoogte ok, en vlotternaalden zitten er goed in?

De startmotor draait gewoon goed rond, maar hij slaat niet aan. Vlotterhoogte/naalden zijn ok.

Krijgt hij benzine, zit je kraan niet verstopt of kapot ?

Ja hij krijgt benzine, ik heb al meerdere keren de vlotterbakjes leeg laten lopen.

Ik heb m ook rijdend weggezet en er verder niks mee gedaan.
 
De startmotor draait gewoon goed rond, maar hij slaat niet aan. Vlotterhoogte/naalden zijn ok.



Ja hij krijgt benzine, ik heb al meerdere keren de vlotterbakjes leeg laten lopen.

Ik heb m ook rijdend weggezet en er verder niks mee gedaan.
Vonkt ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan