ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Wat is daar? Ik gok erop dat ik geen tijd heb. Moet raar lopen als 't kind tegen die tijd nog steeds niet geboren is. :+

Iets anders: Erik heeft aangeboden om te helpen met kleppen stellen dus even kijken wanneer we beide tijd hebben. :)
Nu ben ik even aan 't zoeken naar de juiste spullen. Ik wilde eigenlijk even naar Roukama rijden maar even online checken kan geen kwaad. Nu zag ik dat het prijsverschil tussen normale en iridium bougies maar 3 euro per stuk is... (normaal | iridium). Ik lees her en der dat die veel beter zijn en langer meegaan... maar er zal toch ook een reden zijn dat mensen daarop besparen?
 
Laatst bewerkt:
Wat is daar? Ik gok erop dat ik geen tijd heb. Moet raar lopen als 't kind tegen die tijd nog steeds niet geboren is. :+

Iets anders: Erik heeft aangeboden om te helpen met kleppen stellen dus even kijken wanneer we beide tijd hebben. :)
Nu ben ik even aan 't zoeken naar de juiste spullen. Ik wilde eigenlijk even naar Roukama rijden maar even online checken kan geen kwaad. Nu zag ik dat het prijsverschil tussen normale en iridium bougies maar 3 euro per stuk is... (normaal | iridium). Ik lees her en der dat die veel beter zijn en langer meegaan... maar er zal toch ook een reden zijn dat mensen daarop besparen?


Ja omdat ze alleen maar origineel willen8)78)7
GREETZ
 
Is het trouwens echt nodig om het koelwater eruit te halen als je de kleppen wilt stellen? Volgens het WPHB wel, maar ik hoopte van niet O-)
 
Is het trouwens echt nodig om het koelwater eruit te halen als je de kleppen wilt stellen? Volgens het WPHB wel, maar ik hoopte van niet O-)
Je komt er wel makkelijker bij als je alle slangen en zo weg haalt. Zo nu en dan koelvloeistof vervangen kan ook geen kwaad. Twee vliegen in een klap.
 
Is het trouwens echt nodig om het koelwater eruit te halen als je de kleppen wilt stellen? Volgens het WPHB wel, maar ik hoopte van niet O-)



Je thermostaat zit er pal boven...je zit al te kutten met die shimmetjes,dus een beetje ruimte is geen overbodige luxe.

Trouwens heerlijk rond getrapt hier in de buurt van cochem vandaag met mijn meissie....de 1000 kurvenpass....
 
Sow mijn seizoen is over , gisteren terugweg van de Eifel een ongelukje gehad, kuip en klokken kaput! en zelf bont en blauw.-O-
Is ff afwachten wat de verz. er van maakt , en dan weer klaarmaken voor volgend jaar *O*
 
is idd kloten ,heb een gekneusde schouder ,heup en knie , maar eeeeeeeeeeeh t had ook slechter kunnen aflopen :X,
ben weer thuis :t
 
Sow mijn seizoen is over , gisteren terugweg van de Eifel een ongelukje gehad, kuip en klokken kaput! en zelf bont en blauw.-O-
Is ff afwachten wat de verz. er van maakt , en dan weer klaarmaken voor volgend jaar *O*

Ah, das flink klote :( Wel nog naar huis kunnen rijden of moest hij op transport?


P.S. Veel foto's in de OP doen het niet meer. Zijn de links met de nieuwe software niet goed meer of gewoon dooie foto's?
 
lijkt me nog wel eens wat hoor, zeker voor WW. Maar op dit moment nog te duur, met te kleine actie radius, en ze zijn nog eens te klein ook :P
 
Sow mijn seizoen is over , gisteren terugweg van de Eifel een ongelukje gehad, kuip en klokken kaput! en zelf bont en blauw.-O-
Is ff afwachten wat de verz. er van maakt , en dan weer klaarmaken voor volgend jaar *O*

Wel een raar ongeluk , alleen de kuip en klokken kaput.:?
Doe eens uit de doeken wat er eigenlijk gebeurd is ben ondertussen nieuwsgierig geworden:$ , wat is de toedracht ( zelf fout ? ):Y:N8)7

GREETZ
 
aii, zag nu pas dat je een ongeluk hebt gehad Jan! Beterschap en hopelijk valt de schade ook mee
 
Ai, balen Jan. Is de ZRX nog te herstellen?

Zijspoor: Mijn broertje (HeinDucaSaki) wil zijn ZRX weg doen begreep ik. Hij stapt over op een Multistrada.... Mocht iemand nog op zoek zijn naar een 1200...
 
Dank voor de support :t, t komt weer goed ,ik ben zo beurs als de pest_O-


Waar ik in eerste instantie naar op zoek ben ; R-kuipje (mag evt gebarsten zijn) het complete tellerhuis van een R evt ook van S.
 
Terug
Bovenaan Onderaan