ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Waarom kun je op deze nieuwe forumsite de foto's van de motorrijders hier niet zien....of komt dat nog?

Wel ff wennen deze nieuwe site zeg...
 
dat was rap, binnen een week binnen uit china

uEDaghp.jpg

lElcnY3.jpg


spacers van een forumlid hier, hopelijk past het :p
sMKDLvO.jpg


klaar met klussen... ach tis net zoveel hobby als verbeteren. Een 6-bak lijkt me ook nog wel wat, bak is wel wat harkerig. En ik wil de koplamp nog wel eens vervangen voor iets beters... en de knippers wellicht ander modelletje... en een 2004 koppelingskorf. En dan verzin ik nog wel wat anders wanneer dat klaar is :+
Echt onwijs mooi spatbord. Ben benieuwd straks al hij er op zit.
Ik ga van de winter hopelijk al m'n karbon delen monteren. Heb zat te doen aan 't beestje. Uitlaat goed reinigen en wil eigenlijk alles zwart laten coaten.
 
niet alles wat nieuw is is wennen .
Ik vind het tot nu toe RUKIE RUK als ik eerlijk mag zijn .
Maar over een paar dagen weten we niet meer beter!

GREETZ

Zoist man,t is iig weer sneller
 
Ik mis de myreact-pagina, was heel overzichtelijk altijd.

Maar de rest ziet er fancy uit :Y

Edit: Godver, de emoticons zijn veranderd -O-
 
niet alles wat nieuw is is wennen .
Ik vind het tot nu toe RUKIE RUK als ik eerlijk mag zijn .
Maar over een paar dagen weten we niet meer beter!

GREETZ

Niet netjes van motor-forum hebben ze van mij en diverse andere hier Mother Fucker veteraan , en sommige Mother Fucker diehard gemaakt.
Hoe komen ze daar toch bij , en waar weten ze dat toch van:unsure::sick:
 
het werkt wel een heel stuk rapper!

Even wat onderdeeltjes in elkaar gezet, Helaas was één van de pasbussen niet helemaal conform tekening dus die moet nog worden aangepast. Verder floept alles netjes op z'n plek. De onderste kroonplaat van de zzr heeft ook twee schroefgaten die exact overeenkomen met de kuipbevestiging/brakesplitter van de zrx, dus dat scheelt weer een passtuk :D

AMZxjQm.jpg


tellerpartij zal ik in de onderste balk wel moeten verzagen om alles mooi op elkaar aan te laten sluiten. Wellicht dat ik de controle lampjes verplaats naar de GPS teller om wat speelruimte te maken. Moet er wel een beetje af-fabriek uitzien.

QOV9FmI.jpg
 
het werkt wel een heel stuk rapper!

Even wat onderdeeltjes in elkaar gezet, Helaas was één van de pasbussen niet helemaal conform tekening dus die moet nog worden aangepast. Verder floept alles netjes op z'n plek. De onderste kroonplaat van de zzr heeft ook twee schroefgaten die exact overeenkomen met de kuipbevestiging/brakesplitter van de zrx, dus dat scheelt weer een passtuk :D

AMZxjQm.jpg


tellerpartij zal ik in de onderste balk wel moeten verzagen om alles mooi op elkaar aan te laten sluiten. Wellicht dat ik de controle lampjes verplaats naar de GPS teller om wat speelruimte te maken. Moet er wel een beetje af-fabriek uitzien.

QOV9FmI.jpg


Dat ziet er goed uit,staat mooi met die kleur wielen (y)
 
Oh dat is wel fijn, daar heb ik wel interesse in met de aankomende winter en de dagelijkse lange rit! Is het plug & play?
 
eh ja, het is wel een 'uitgebreide' setup waarbij de trafo in het gereedschapsbakkie achterin komt je zitten. Kabels gewoon langs het frame, stelt weinig voor. Alleen had ik de H4 connector afgeknipt ondat ik die met geen mogelijkheid meer door het gat kreeg waar de vorige eigenaar hem doorheen had gefriemeld... dus die moet wel opnieuw verbonden worden.
 
nooit geweest, zat er al op. Geeft wel meer licht maar met een scherpe rand zeg maar,

En in het kader van gewichtbesparing heb ik denk ik wel een halve kilo te pakken ;)
 
Recent heb ik voor 't eerst eens wat basisonderhoud aan m'n V-Strom gedaan. Paar weken geleden olie + filter, afgelopen weekend bougies en luchtfilter. En nog even de vloeistof voor rem/koppeling ververst. Haynes boekkie erbij en er dan achter komen dat 't zo spannend allemaal niet is. ;)

Mooi! Dan mag de ZRX ondertussen ook wel weer eens iets van een beurt! Want die heb ik in februari met iets minder dan 50K gekocht en hij staat nu ruim over de 67K. Maarrrrrr, voor de ZRX is er geen Haynes boekkie. Wat nu?
Natuurlijk zal een deel niet heel veel anders zijn dan bij de V-Strom, maar sommige dingen zijn toch net even anders en dat zou ik graag even goed doornemen voordat ik aan de slag ga.

Is jullie iets bekend van een soortgelijk boek als zo'n Haynes ding, voor de ZRX? Ik vond wel een Duitstalig geval, maar ich spreche nicht gut Deutsch (dat is zo ongeveer het enige Duits wat is blijven hangen van een jaartje Duits op de Mavo).
 
Terug
Bovenaan Onderaan