SilverShadow
MF veteraan
Hahhaha, wat een onderwerp he, altijd maar makan makan. Ik krijg er gewoon honger van. En daarna dutje doen.
das nou eenmaal mijn specialiteit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hahhaha, wat een onderwerp he, altijd maar makan makan. Ik krijg er gewoon honger van. En daarna dutje doen.
ik wist het wel.
Eten gaat boven motoren bij indo’s
wij eten niet om te leven... wij leven om te eten
Hahaha, da's een goeie. We eten niet om te leven, maar leven om te eten. Maar je hebt i.d.d wel gelijk als ik erover nadenk. Als er bij ons een feestje is, dan zijn ze heel de avond aan het eten zeg. Niemand zit in de woonkamer, maar ze staan allemaal in de keuken. (Afbeelding)
ik wist het wel.
Eten (+ drank) gaat boven motoren bij indo’s
Dit jaar weer veel Arak opgemaakt, zeker na 1 maandje Indonesia (tja bintang is en blijft toch heineken)
Ik zie eigenlijk maar weinig foto's van jullie fietsen hier. laat eens zien wat jullie rijden.
Gewoon iets verkleinen....100 kb max, hoe krijg je dan een fatsoenlijk plaatje met "paint" ?
Hier nog een van de mijne...Ik zie eigenlijk maar weinig foto's van jullie fietsen hier. laat eens zien wat jullie rijden.
He Jawa,
Mijn jongste zussie woont in het centrum en mijn Pa ook.
En een piccie van mijn fiets, die ik in april alweer 4 jaar heb.
(Afbeelding)