Zijn er ook Javanen hier?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ermm was die laatste zin naar mij bedoeld??

zo ja.. ermm nee zelfde motor was TL verklaard maar ik kan (bijna) alles fixe *O*

weer netjes opgebouwd moet nu alleen nog ff netjes gespoten worden.

en ff bij de motorbeurs nieuwe helm score 8-)

er zijn wel veel maluku's die op een motor rijden. :Y Maar dat zijn over het algemeen van die HD easy riders types

Het valt me op dat er zo weinig javanen zijn die motor rijden. Ik weet niet wat het is, angst misschien. Waar ik woon zij er maar weinig javanen of helemaal niet die een motor rijden.
Hoe kan dat???? 8-)

Loopt toch wel goed he ons omong kosong topic.... :}

Ik ben voor een kwart javaans. Mijn oma kwam uit Semarang, heeft een nederlandse piloot getrouwd en daar kwam mijn vader uit voort. Ben alleen nog nooit in Indonesie geweest.

Overigens zijn er hier in Oostenrijk nog veel minder javanen. Maar ik rij toch liever alleen :+

Nope, maar ik lig te kloten om mijn huidige brommer als 100kB met paint hier neer te zetten,

Wat jou betrefd: Leuke wheelie, haarscherpe foto :P (mijn vriendin drukt ALTIJD te laat af |( :) )

nee dat zie je weer verkeerd..jou wheelies zijn gewoon niet lang genoeg :+

TEACH ME!!!! ik kan nog niet schakele tijdens wheelie '(

Wreef tegen de pook, gas los, en dan voel je hem vanzelf vallen (zonder koppeling)

Eerst op een recht stukje af en toe zonder koppeling doorschakelen, en je krijgt het zo te pakken en daarna :] ( het duurde ongeveer 1 jaar met vervolg de staande *O* )

megameeting augustus 2005

(Afbeelding)

Hey HornEd, kan me nog iets vaag herinneren, hebben wij elkaar niet eens ontmoet bij een Monster Meeting in Den Bosh?
Ik had toenertijd een Monster 900.
full

Het valt me op dat er zo weinig javanen zijn die motor rijden. Ik weet niet wat het is, angst misschien. Waar ik woon zij er maar weinig javanen of helemaal niet die een motor rijden.
Hoe kan dat???? 8-)
Tja wat ben ik eigenlijk ? En wat voor hoeveel ?
Eindhovenaar ?(geboren)
Zeeuw ?(woon ik)
Javaan ?(pappie geboren: surabaya)

Anyways, ben ook nog eens brik-rijder, dus niet zo'n snelle als de meest indo's O-)

Ben ook een javaan ( geboren in Soerabaja) en woon in Twente. Hier in Twente ben ik al redelijk wat indo's op een motor tegen gekomen. Gaat er iemand een sate/lemper/rusolles/pasteitje- meeting organiseren?

hey jawa waar woon jij.....mijn vriendengroep heb ik......ff kijken wel geteld twee javanen.....1 op een k2 1000 en de ander r1 2003......we zijn wel eens op de pier van scheveningen......misschien tref ik je daar een x

Ben ook een javaan ( geboren in Soerabaja) en woon in Twente. Hier in Twente ben ik al redelijk wat indo's op een motor tegen gekomen. Gaat er iemand een sate/lemper/rusolles/pasteitje- meeting organiseren?
hmmmmmmmmm lemper...........ik kom dan ook wel ff mits het zo goed is als toko makassar......heerlijke lempers hebben ze daar! risolles ook trouwens

tja we kunne het bijna doen he zoveel indo's hier..., we organiseren de MF Mega eating.. :Y

Ik ben voor een kwart javaans. Mijn oma kwam uit Semarang, heeft een nederlandse piloot getrouwd en daar kwam mijn vader uit voort. Ben alleen nog nooit in Indonesie geweest.
Da's vrij recent lijkt me (qua afkomst), zo 1940-50 ?
Als je 'voeling' hebt: gaan !
Ik weet niet of je oma nog leeft en of ze/je daar familie vrienden hebt zitten maar als je enigszins een aandrang voelt neem hen mee als een van je 'reisdoelen'.

De indische tak van mijn familie loopt helemaal terug tot voor de 17 e eeuw.
Heeft pa uitgezocht (hij is daar geboren): Onze achternaam is helemaal niet Indisch maar blijkbaar is er een stuurman geweest die met het VOC naar "de oost" is gegaan en daar is blijven hangen en hier en daar wat zaadjes heeft gedoneerd :9
Andere tak is iets van een Boeginese vorstin.
Maar ik draaf door...
Hoezo Indo O-)
Overigens zijn er hier in Oostenrijk nog veel minder javanen. Maar ik rij toch liever alleen :+
Sounds familiair...
Lijkt me toch leuk om eens een tour(tje) met je te maken. 8-)

Mag ik ook ? *O*
Moet wel woensdag "nog even" "voor roze gaan" O-)
duim maar voor me... :]

tja we kunne het bijna doen he zoveel indo's hier..., we organiseren de MF Mega eating.. :Y

terwijl de rest op de Megameeting een droge Macburger naar binnen propt, gaan wij lekker aan de pangsit, risolles, lemper en de veeele andere hapjes. :9~

Btw. kom net van toko makassar. En raad eens: een grote voorraad lekkers dus. *O*

@ Gman:suc6 woensdag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan