Zijn er ook Javanen hier?

Status
Niet open voor verdere reacties.
de oma van mijn schoonmoeder is javaanse telt dat ook een beetje :) ,dat maakt mijn vrouw een beetje javaans :) en ze kookt errrug goed :P (beroep kok :Y ).

Heeeeee, hier nog een geile Indo, ondanks dat ik helemaal gemengelt ben (maar dat is bijna met iedere Indo) zie ik er nog steeds uit als een Indo *D

Echt een superindo, rijd tenminste tweetakt :} .Van die rook kijken al die belandas ook zo op net als de rook van kretek _O- .Mzzls,Rob die je al zag bij tweetaktforum..vond die KR1 eigenlijk mooier :P
ha ha tja tweetakt blijf leuk he...

Maare die KR1s mooier...? Het was inderdaad ook een leuk apparaat alleen een wat verouderd type zeg maar..., de RS ziet er wat flitsender uit :9~

Javanen? Ik mijn denkvermogen Indo's? (op geen enkele wijze beledigend bedoeld)

Die zijn er best wel veel, althans ik ken ze wel hier in de buurt

B| nou heren ... hier dan een javaan uit suriname })

in rotterdam zijn er genoeg javanen/indo's te vinden op een motor .... alleen ze begeven zich niet op deze forum :? don't ask me why?

maar jullie hebben wel gelijk als het gaat om het overgrote meerderheid van de motorrijders .... weinig javanen/indo's te zien .... :N

waarschijnlijk te lui om te :]

:W

maar jullie hebben wel gelijk als het gaat om het overgrote meerderheid van de motorrijders .... weinig javanen/indo's te zien .... :N

waarschijnlijk te lui om te :]

:W
gek eigenlijk he, ik was vorig jaar in Jakarta....daar word je helemaal doodgegooid met die tweetakt motoren van die mensen, iedereen rijd daar op een motor(tje), maar ja daar is het ook lekker warm... :}

Hier een Surinaamse Hindoestaan.
:]

Weliswaar geen Javaan.
Trouwens in Rotterdam heb je genoeg Surinaamse Javanen rijden of anders Molukkers.

Jammer genoeg kiezen ze meer voor 4 wielers.

gek eigenlijk he, ik was vorig jaar in Jakarta....daar word je helemaal doodgegooid met die tweetakt motoren van die mensen, iedereen rijd daar op een motor(tje), maar ja daar is het ook lekker warm... :}

Zo warm dat ze bescherming niet kunnen

Hahaha, dat klopt zeker.

Kijkt beter 8-)

full

Dit is geen lemper.

indo’s denken ook alleen maar aan lekker eten ;)

maar mijn brommert.

full

bekend? of berucht! _O- O-)

Do I know joe? ( laat anders maar ff via gewone mail weten )

O ja, cu @ MF megameeting? :Y
Bekende naam.., wonen er een boel hier in Amersfoort toch.., mijn vader kent de meeste ervan. Mijn huisarts is er zelfs een!! :}

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan