Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ben kwart javaans ..oma uit soerabaja en opa uit bandung.
ha ha tja tweetakt blijf leuk he...Echt een superindo, rijd tenminste tweetakt .Van die rook kijken al die belandas ook zo op net als de rook van kretek .Mzzls,Rob die je al zag bij tweetaktforum..vond die KR1 eigenlijk mooier
gek eigenlijk he, ik was vorig jaar in Jakarta....daar word je helemaal doodgegooid met die tweetakt motoren van die mensen, iedereen rijd daar op een motor(tje), maar ja daar is het ook lekker warm...maar jullie hebben wel gelijk als het gaat om het overgrote meerderheid van de motorrijders .... weinig javanen/indo's te zien ....
waarschijnlijk te lui om te
ha ha ja doen we..., of gewoon op de MF megameeting..., ben ik dit jaar weer 1 van de weinige indo's of komen jullie nu wel..?MF meeting op de Pasar Malam in Den Haag
gek eigenlijk he, ik was vorig jaar in Jakarta....daar word je helemaal doodgegooid met die tweetakt motoren van die mensen, iedereen rijd daar op een motor(tje), maar ja daar is het ook lekker warm...
Bescherming..? ha ha, ze rijden daar in korte broek, slippertjes an, 46 dozen achterop etc ha ha haZo warm dat ze bescherming niet kunnen
ha ha ja doen we..., of gewoon op de MF megameeting..., ben ik dit jaar weer 1 van de weinige indo's of komen jullie nu wel..?
K....?? Gave machine heb je
Toch nog wat indo's hier dus gelukkig...!
Bekende naam.., wonen er een boel hier in Amersfoort toch.., mijn vader kent de meeste ervan. Mijn huisarts is er zelfs een!!bekend? of berucht!
Do I know joe? ( laat anders maar ff via gewone mail weten )
O ja, cu @ MF megameeting?