En buiten dat zal het tempo de 16e op een beschaafd niveau liggen, dus problemen voorzie ik niet.
Ik ga komende zondag als het goed is ook even met de vrouw karren, dus als ze de 16e meegaat dan komt alles goed!
En buiten dat zal het tempo de 16e op een beschaafd niveau liggen, dus problemen voorzie ik niet.
Ik ga komende zondag als het goed is ook even met de vrouw karren, dus als ze de 16e meegaat dan komt alles goed!
Als je een makkelijke bijrijder hebt, dan voel je die nauwelijks
Alleen aan de kracht van je fiets zul je het merken als ze weer afstapt
Dat geeft niks, dan rij jij gewoon voorop, dan komt alles goed.
Rustig aan dan breekt het lijntje niet, dan komen we er ook wel.
Moeten jullie niet werken?!
Ga wss wat routes ophalen bij Kito van de week (hij is mijn overbuurman - hoe toevallig)... Jullie suggesties zijn ook welkom... Dan kan ik volgende week de (globale) route hieraan toevoegen.
Moeten jullie niet werken?!
Beter om geen route te posten Yes... je mag hem wel ff mailen anders... route is nooit slim, want polisi kijkt ook vaak mee op MF.
Hee en Yes:
Is het misschein niet leuk om de leeftijden van de mensen achter hun naam te zetten? Ik ben daar persoonlijk wel benieuwd naar.
Ik zal beginnen: 23 jaar
Zou toch een rustig ritje worden???En de smaakpolitie mag best meekijken
Doormailen kan ook natuurlijk, kan ik het vast uit mijn hoofd leren voor het geval dat ik de groep kwijt raak
Meneer Ninja05,
ik lees net pas je signature, meesterlijk gewoon!
Waar heb je die vandaan?
Hee en Yes:
Is het misschein niet leuk om de leeftijden van de mensen achter hun naam te zetten? Ik ben daar persoonlijk wel benieuwd naar.
Ik zal beginnen: 23 jaar
Daar zeg je wat. Kan ik trouwens bekeurd worden wegens het ontbreken van knippers achter?
eeehhh.. ZE heeft een penis!....
Maar da gif niks jongen, kun je aan de naam ook niet zien he? En ik had inderdaad net stiekem in je profiel gekeken ja, 3 jaar ouder...
Godver, ben er weer ingetrapt...
Maar dan moet ik nog ff wat verzinnen voor die knippers (vorige eigenaar heeft de bevestiging hiervan eraf geslepen/gezaagd)