Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Yes!!! Lekker toeren in Tilburg..

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yes
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
PeerkeMikuni heeft een mooie route maar als hij niet voorop wil/kan rijden is het wel makkelijk om de route op papier te hebben ja.
(of een andere route rijden )

En verzamelen bij de mac in tilburg

Voor de ongeduldigen de toer in de bijlage

En een klikbaar plaaike:

Laatst bewerkt:
das dus voor we beginnen tanken en vlak voor terugrit weer tanken voor mij, moet te doen zijn

Net bij een WK-pool ingevuld dat Ghana wereldkampioen wordt. Zou ik enige kans maken op prijzen denk je?

vast wel (note: ik doe NIETS met of aan voetbal dus zou bij GOD niet weten wie of wat dat is / zijn

De start is bij een Tango, dus daar kan je hem volketsen

Dat zuipt de mijne niet! Die is verwend met V-Power of BP-Ultimate en na veel goedkoop tanken gaan motoren echt bagger lopen en moet je weer een flesje van een tientje door je benzine heen mikken waardoor goedkoop tanken ineens weer duru tanken wordt.

Ik drink zelf ook liever Jupiler dan Brauwmeester... en zo geld dat voor mijn motor ook.

Pfff en over voetbal.. tjsa ik weet dat er een WK is en dat dat in Duitsland wordt gehouden.... maar das dan ook het enige. Mocht Nederland ver komen dan wil ik gedurende een van de wedstrijden wel een leuk tourtje rijden. Iedereen zit dan voor de buis namelijk en is het heerlijk rustig op de Nederlandse wegen

Of een motor van goedkoop tanken slechter gaat lopen daar durf ik weinig over te zeggen. Mij lijkt het wel errug sterk dat hij beter gaat lopen van V-Power of van die andere dure shit. Ik kap er daarom altijd gewoon Euro-95 in bij een normaal pompstation.

En van voetbal heb ik ook de ballen verstand niet gelukkig. Meestal kijk ik wel naar de wedstrijden van 'onze jongens' ( ) maar daar blijft het dan wel bij. Ik hoop altijd maar dat ze niet al te ver komen want de meeste zijn al arrogant genoeg zonder WK-titel op zak.

Nog nooit problemen mee gehad met tanken waar dan ook. Waarom die dure troep er in gooien is nergens voor nodig.

Haha, dan weet je echt niet hoe het werkt in benzine land... Alles komt van dezelfde terminals man, de ene keer hebben ze BP en de andere keer Shell.

Dat gelul altijd over die benzines, we wonen niet in Rusland

en bij de Tango kun je ook gewoon 98 tanken

Werkte dat bij bier ook maar zo, dan ben je nooit meer onaangenaam verrast als je per ongeluk een Heineken( ) kroeg binnenloopt.

Geef mij maar een Zjuupke!

Goed idee trouwens van mezelf!!!

Werkte dat bij bier ook maar zo, dan ben je nooit meer onaangenaam verrast als je per ongeluk een Heineken( ) kroeg binnenloopt.

Geef mij maar een Zjuupke!

Goed idee trouwens van mezelf!!!

Wees blij, anders zou alles misschien naar Heineken smaken

Zjuupke is een goed idee, helaas is het hier op

En zelfs tijdens het rijden is groene juup ook goed weg te werken!

Goedemorgen!!!

Okay, we starten dus bij de Mac in Wolk
Het bier laat ik verder aan jullie over
Ga nu naar Oostenrijk lekker weizenbier trinken....

Sooo: liebe grusse zu ihnen...

Joepie!
Mijn helm ging zonder al te veel pijn op mijn hoofd vanmorgen en dat houdt in:

Dat ik gezegend ben door de pastoor in Alphen!!!

Lang geleden (op carnaval na) dat ik een man in een jurk heb gezien!

Nu kan ik alle risico's weer nemen, ik word toch beschermd door de heilige Christoffel

Status
Niet open voor verdere reacties.