Maar wat is zo'n beetje de top van een 250?
Andrew Cameron's 2006 Yamaha XV250
Motorcycle Buyers Guide - Yamaha XV250 Virago, VX250S
http://www.bobpickett.co.uk/bkit/xv250.htm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar wat is zo'n beetje de top van een 250?
ik zie dat veel van die XV750-ers een voorvork-stabilisator boven het voorspatbord (waar anders?) hebben zitten.Zitten die aan de vork vastgegoten (als in 1 geheel) , of kan je die er afschroeven?kan op de foto's die ik op internet zie niet opmaken hoe dat dat nou zit.
want...
Volgens mij is de vork uit een xv750 gelijk aan de vork van een xv920 , qua buitendiameter dan , dus dat zou evt moeten passen.(correct me if i'm wrong)
en nu ik toch aan het vragen ben , heeft iemand nog zoiets liggen of weet iemand een adresje voor die dingen?Ik wil namelijk geen complete voorvork hoeven kopen voor alleen die stabilisator.
edit: of wat ik me net bedenk:is het alleen een spatbordsteun?
Het spatbord van een 920 is best wel stevig , maar ik wil het voorspatbord laten vervallen.Vandaar dat ik op zoek ben naar iets wat toch die onderpoten een beetje in het gareel houd.Ik denk dat ik zelf maar iets moet fabrieken in de vorm van een stalen beugel die ik dan maar op de bevestigingspunten v/h spatbord aan de poten vast moet maken.
De orginele stab. beugels die momenteel op internet worden aangeboden , zijn bedoeld voor een Z1000 (past t wel,past t niet?) , en zijn bovendien vrij "lomp".
ik zie dat veel van die XV750-ers een voorvork-stabilisator boven het voorspatbord (waar anders?) hebben zitten.Zitten die aan de vork vastgegoten (als in 1 geheel) , of kan je die er afschroeven?kan op de foto's die ik op internet zie niet opmaken hoe dat dat nou zit.
want...
Volgens mij is de vork uit een xv750 gelijk aan de vork van een xv920 , qua buitendiameter dan , dus dat zou evt moeten passen.(correct me if i'm wrong)
edit: of wat ik me net bedenk:is het alleen een spatbordsteun?
Meten is weten? Zolang die maar niet aanloopt lijkt mij. Maar hoe ga jij aan zo'n velg komen?Weet iemand of het mogelijk is om de achtervelg van een xv920 te verbreden is. Heb nu een 18 inch achterwiel in mn xv920 maar wil een bredere band. Maar hiervoor zal de verlg toch ook breder moeten.
als je iemand kan vinden die die legering kan lassen wel...Het gaat om de standaard velg. Is het materiaal geschikt om te verbreden.
Vragen kan geen kwaad. Misschien heeben ze nog een mooie velg liggen van een andere verbouwing.
de demontage van mijn XV920 is ondertussen begonnen en ik heb de volgende onderdelen in de aanbieding tegen ieder aannemelijk bod.
Tank met klein deukje (cirkeltje) en wat krasjes
[afbeelding]
Zadel in goede staat
[afbeelding]
Cockpitje
[afbeelding]
knipperlichten en koplamp
[afbeelding]
[afbeelding]
mail je aanbieding naar Ruud.Ravensbergen@Zuideramstel.Amsterdam.nl
Opsturen kan op kosten van de koper
Mooie chopper en een handige link.
Was ik net naar opzoek
wacht nog maar even, ik heb hem erop zitten, maar hij blijft ratelen, maar slaat wel beter aan, ik ben nog zoekende naar de oplossingTB of/en .........
is er al iets bekend over die klemmetjes die in de startkoppeling moeten van de virago ??
(ik wil binnenkort wel beginnen met slopen, maar weet nog niet goed wat te doen.
in ieder geval moet die ratel eruit.)