Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
kom ik hem morgen halen, heb er net 2 nodigSpammodus aan:
Heb een nieuwe en ongebruikte (wel afgevulde) Yuasa accu voor een XV 920 over omdat ik die van mij weg heb gedaan. Iemand interesse? Voor 50,= mag 'ie weg.
spammodus uit
Kijk is op de eerste pagina van dit onderwerp. Daar staan diverse links
kom ik hem morgen halen, heb er net 2 nodig
is goedSorry voor de late reactie maar je kan vandaag de accu (als je dat nog wil) komen ophalen. Ik zal mijn contact gegevens even naar je mailen.
Spammodus aan:
Heb een nieuwe en ongebruikte (wel afgevulde) Yuasa accu voor een XV 920 over omdat ik die van mij weg heb gedaan. Iemand interesse? Voor 50,= mag 'ie weg.
spammodus uit
Eenmaal, Andermaal..........Verkocht aan die man met die bakkenbaarden...
Dat scheelt een hoop gesleutel iedere keer. Veel plezier ermee.
Wat voor nattigheid komt er uit dan?Vraagje aan de heren van de techniek:
Mijn xv750 (oud type) heb ik gestart na een grote beurt te hebben gegeven en liep prima.
Na ongeveer 4 minuten begon het te roken en liep de achterste cilinder niet meer mee en kwam er natigheid uit één uitlaat.
Conclusie: hij krijgt op de achterste cilinder (veel)te veel benzine, heeft wel goede vonk maar door het te veel aan benzine kan de bougie het niet meer aan.
Nu aan jullie waar moet ik beginnen of wat zal het zijn??
Carbs zijn al schoongemaakt en voor die tijd had hij er ook al last van maar dacht toen dat het aan de inlaatrubber lag omdat hij niet mee liep(was lek maar nu vervangen)
Wat voor nattigheid komt er uit dan?
Benzine!
hoe staan de sproeiers ingesteld?
Kun je die instellen?
blijft je choke eenbeetje openstaan?
Choke is goed!
Had ditzelfde maar dan met 2 cilinders. Vlotters bleven hangen omdat mn benzine rommel bevatte. Als je de boel hebt afgedopt omdat je die luchtregulator (of hie heetdat ding ook alweer) eraf gesloopt hebt, zitten deze dan nog wel dicht.
Behalve als je tank zo goed als leeg is zoals bij mij het geval was. Zal bij jou wel niet zo zijn. Maar als je de carbs aftapt komt er dan geen rommel uit?
\hoe staan de sproeiers ingesteld?
Kun je die instellen?
heb je hem gewoon stationair laten draaien? dan staat hij volgens mij te rijk.
als het goed is kan je dat met de pilot-screw instellen. hoe staat die eigenlijk?
welk bouwjaar is die fiets eigenlijk?
Vraagje aan de heren van de techniek:
heb je hem gewoon stationair laten draaien? dan staat hij volgens mij te rijk.
als het goed is kan je dat met de pilot-screw instellen. hoe staat die eigenlijk?
welk bouwjaar is die fiets eigenlijk?
Geronimo,
De carbs heb je schoongemaakt, dus ik neem aan dat je de conditie v/d vlotternaald/zitting toen ook gecontroleerd hebt of deze wel afdicht? staat het vlotterniveau niet te hoog? => (lipje waar de vlotter de vlotternaald bediend misschien iets verbogen, zodat deze later afsluit)
Van welk materiaal zijn deze vlotters gemaakt? kunsstof vlotter kan ook lek zijn omdat deze hol is.
Ik heb n.l. een keer bij een andere oudere motor een lekke vlotter gehad, deze was van koper gemaakt (dus ook hol) er bleek een klein gaatje in te zitten, doordat deze zich zelf vulde met benzine bleef deze onder in de vlotterkamer hangen zodat de benzine zowat vanzelf de cilinder in liep.
het hoeft bij jou niet zo te zijn, maar dit gewoon even ter info, zodat je dit uit kan sluiten
Je moet ergens beginnen. Je gaat namelijk al snel té moeilijk denken, hoewel het eigenlijk niet veel zijn, omdat je al schreef dat ie in het begin wél goed liep.
trouwens, hoe klonk dat met die pijpen ~
Hey jongens, bedankt voor het mee denken maar heb het al gevonden
De stationaire sproeier is me eruit gelopen, vast vergeten aan te draaien
En bikebouwer, de pijpen klinken goed hoor
wilde al net zeggen, helemaal indraaien en dan 2,5 tot 3 slagen uit (1 slag is een hele omwenteling) dat is de basis instelling
maar mooi dat je het al gevonden hebt