Geronimo.
Die hard MF'er
Geronimo
ik heb je een mail gestuurd met een vraag..
Je hebt mail terug!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geronimo
ik heb je een mail gestuurd met een vraag..
ben bang dat de maatvoering van de 535 dermate anders is dat al zou de naaf passen, dat je met de rest niet uitkomtgeen idee, iemand die het wel weet?
mijn mail doet k*t , kan je m nog een keer sturen?Je hebt mail terug!
mijn mail doet k*t , kan je m nog een keer sturen?
of anders naar : cootje_73@hotmail.com
bvd Co
Stel , om de een of andere reden zet ik mijn voorspatbord niet meer terug op mijn xv.Moet ik er dan een voorvorkstabilisator (mooi scrable-woord)opzetten?Of is dat alleen iets voor die racefietsen.
Ik zou altijd een stabilisator plaatsen hoe klein deze ook is.
Als je iest scheef de stoep op rijdt of op een adere manier schuine krachten opp de vork zet kan je vork al scheef trekken.
Hey Geronimo. Zat op jouw site jouw project te bekijken. Mooi dat je weer een virago te pakken hebt. Ziet er weer goed uit. Zal deze winter met de mijne verder gaan. Hier alvast een plaatje van hoe ie er nu bij staat. Tasje ff wegdenken. IS al andere oplossing voor bedrading. Is te koop overigens (tasje)
(Afbeelding)
Volgens mij had Elmosplace.info een beeindigd project van een xv920. Die had volgens mij ook een xj750 tank maar ben bang dat ie er goud geld voor vraagt.
Dat valt straks nog amper op als het gespoten is en ja dat is het enige draagpunt vanaf de zitting.(het is zo gemaakt dat als het goed bevalt ik m'n dochter ook eens mee kan nemen voor een tochtje)
Het is een monoshock en al veel andere opties bedacht maar ga in dit gevan ook voor een stukkie veiligheid.
Dat valt straks nog amper op als het gespoten is en ja dat is het enige draagpunt vanaf de zitting.(het is zo gemaakt dat als het goed bevalt ik m'n dochter ook eens mee kan nemen voor een tochtje)
Het is een monoshock en al veel andere opties bedacht maar ga in dit gevan ook voor een stukkie veiligheid.
Ik heb nog een VE750se te koop. Ik heb hem voor 150 euro gekocht en dat wil ik er ook voor terughebben. Er zit nl inmiddels nieuwe olie in en een nieuwe accu en nieuwe voorremblokjes op. En een nieuw starttandwiel. Al werkt het starten nog steeds kut. wegenbelasting is betaald tot de tijd dat hij gratis wordt