Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor de geinteresseerden:
Te koop:
Yamaha TRX 850
Ik vind het een superding maar geef toch de voorkeur aan een minder sportieve zit.
Net stukkie touren kwam in een rijschool tegen, rijdt de instructeur op een TRX!!!
ff snel googlen en gevonden:
De Lesmotoren bij MotoJon - Yamaha TDR125, Kawasaki ER5, Yamaha XJ6 ABS
Ze hebben er twee!
[afbeelding]
en @TeDeum, de jouwe is anders ook niet mis
heb je nu een regen en een droge trx, en dus een spare bike, of staat er gewoon 1 op stal?
Rij droog en nat met dezelfde TRX.
De andere staat min of meer volledig (zonder kuip en tank) of in onderdelen te koop.
Had em gekocht omdat het een koopje was met de bedoeling om er winst op te maken en er nog reserve-racekuipen aan over te houden, maar het wordt aanlokkelijk om hem gewoon bij te houden als reserve, zeker omdat ik weet dat er op wat olieverbruik na nix mis mee is .
Nu gewoon nog mijn vriendin zo ver krijgen dat ze daar mee akkoord gaat .
BTW, over versnellingen gesproken. Gisteren heb ik de versnellingsbak van onze race-
Gixxer volledig in snot gereden . Geen enkel tandwiel heeft het overleefd, de assen zijn kapot en zelfs de oliepomp is stuk, een ravage volgens de mekanieker .
Pffffffff, na het opgeblazen blok in het begin van het jaar (training 14 dagen voor 1e race) terug zeer zware mechanische pech. Misschien zelfs in die mate dat de laatste race met de TRX zal gereden worden .
Rij droog en nat met dezelfde TRX.
Net stukkie touren kwam in een rijschool tegen, rijdt de instructeur op een TRX!!!
ff snel googlen en gevonden:
De Lesmotoren bij MotoJon - Yamaha TDR125, Kawasaki ER5, Yamaha XJ6 ABS
Ze hebben er twee!
[afbeelding]
Vandaag ff mijn achterlichtkap omgewisseld van 'clear' naar origineel rood
*was écht een cheap-look waar ik niet aan kon wennen, de VW Golf vergelijking deed ook iets met me
Dacht ff het kapje te wisselen, zat het vastgelijmd
Maar met geduld en een kleine schroevendraaier was het na 5min geklaard
Dus toch een upgrade naar LED's maar zonder clear light, so what
Hehe, heel goed. Je moet je ook afvragen wat voor meerwaarde het heeft vind ik. Dingen zoals geïntegreerde knippers en mini-knippers zijn dan misschien wel mooi, maar je ziet ze echt slecht van een afstand vind ik. Ikzelf ben zinnens om mijn achterknippers te vervangen door nieuwe voorknippers en daarbij de reflector direct onder het nummerbord te zetten. Stukje stijlvoller maar wel zo veilig
Hehe, heel goed. Je moet je ook afvragen wat voor meerwaarde het heeft vind ik. Dingen zoals geïntegreerde knippers en mini-knippers zijn dan misschien wel mooi, maar je ziet ze echt slecht van een afstand vind ik. Ikzelf ben zinnens om mijn achterknippers te vervangen door nieuwe voorknippers en daarbij de reflector direct onder het nummerbord te zetten. Stukje stijlvoller maar wel zo veilig
Op verzoek:
Na genoeg Origineel:
[afbeelding]
Met wat variatie:
[afbeelding]
EPS en AI bestanden via een PB aanvragen S.V.P! Ik wil niet hebben dat een of andere simpele, sticker vellen laat maken en die gaat proberen te verkopen op ebay o.i.d. Dus alleen voor de liefhebber!!!!!
Graag dan .
Moet mijn hele kuipenset nog beplakken, heb wel een vel uit engeland maar deze is veeeeeel mooier.
Kan naar mathijs at trx850.nl
@ Tedeum, balen van je bak.
Kan je mij nog tips geven voor ombouw van mijn eigen trx.
Ik heb 'm net gestript van alle overbodige onderdelen. Motorisch ga ik er eigenlijk niks aan doen, ben voornamelijk geinteresseerd in jouw bandenkeus en eventueel andere handige tips. Ik kan nu een goedkoop setje slicks kopen van iemand hier op MF, maar twijfel, omdat ik dan ook voor bandenwarmers moet gaan, maar ook vraagtekens heb of slicks niet listiger zijn dan profielbanden ala power race, supercorsa e.d.
Groet.
Bikedesign, zo'n staan er nu op mijn huidige TRX, ander TRX zijn selfmade blokken.
Bikedesign verkoopt enkel aan handelaars, is via bijna iedere motorzaak te verkrijgen .
VerzondenGraag dan .
Moet mijn hele kuipenset nog beplakken, heb wel een vel uit engeland maar deze is veeeeeel mooier.
Kan naar mathijs at trx850.nl
Op verzoek:
Na genoeg Origineel:
[afbeelding]
Met wat variatie:
[afbeelding]
EPS en AI bestanden via een PB aanvragen S.V.P! Ik wil niet hebben dat een of andere simpele, sticker vellen laat maken en die gaat proberen te verkopen op ebay o.i.d. Dus alleen voor de liefhebber!!!!!
Owja, @ M@thijs:
Zelfde vraag aan jou: wat voor banden gebruik je op circuit en heb je ervaring met slicks?