Hey Gijs, hoe voldoet een TDM 850?
groet,
Pieter
Haha, da's wel even wat anders dan de oude standaard leenmotor die ik meestal mee krijg. Rijdt prima, lekker geluidje ook!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hey Gijs, hoe voldoet een TDM 850?
groet,
Pieter
Laatst even een rondje op gereden (was toch bij de BMW-dealer..) maar wat een machine! Lekker lichtvoetig, en met alle hulpmiddelen supermakkelijk te rijden. die Quickshifter is ook geweldig.de nieuwe TDM en de nieuwe BMW S1000F lijken wel een beetje op elkaar.....
[afbeelding]
[afbeelding]
meer info...http/forums.bmwgsclub.nl/topic/57993-nieuw-model-bmw/
Laatst even een rondje op gereden (was toch bij de BMW-dealer..) maar wat een machine! Lekker lichtvoetig, en met alle hulpmiddelen supermakkelijk te rijden. die Quickshifter is ook geweldig.
Een TDM met 160PK
Zeker, de prijs is wel een groot nadeel. Maar goed, het blijft een BMW, daar weten ze nu eenmaal van prijzen..
Ik moet de Tracer nog proberen, dus kan daar nog niet zoveel over zeggen, maar dat lijkt me inderdaad ook een goed alternatief, en voor velen ook een meer logische stap (Yamaha -> Yamaha).
Pieter, je brommert is weer thuis, en de mijne dus ook
Was leuk om eens op een behoorlijk aangepaste 850 te rijden, maar terug naar huis op m'n eigen fiets is ook weer super
Wat een enorm verschil in comfort op de snelweg, die lelijke ruit op de mijne is wel een wereld van verschil
Die witteJa, die witte rijdt lekkerrr! 2 weken geleden op Midland de bandjes weer even lekker aangereden! maar ook in het gewone gebruik een lekker makkelijke motor met power!
vet manHet is gelukt!!!!
[me="JAMF"]heeft 100.000 km gereden op 1 TDM[/me]
En die TDM heeft er inmiddels 123 k.
vet man
En hoelang heb je er over gedaan dan?
Goedemiddag,
Vandaag eens voor het eerst op een TDM 850 gereden, goh da's een verassing, zo soepel als dat rijd, relax door de versnellingen heen, dat is weer eens wat anders dan mijn eigen brommer, daar zit ik bij 70km/h al in zijn 5, terwijl ik op de TDM niet echt het idee had dat ik moest schakelen of zo?
Ik had gisteren bij A6motoren een groene TDM uit de lappenmand gehaald, daar zit een sticker op van ene HPS Motoren?[afbeelding]
Deze even onder de lader gezet (24 uur) en daarna was het party time, volgens mij is deze nog steeds van Pieter??
Maare na de rit heb ik het weer toonbaar gemaakt voor het publiek en het gepoetst en weer terug in de showroom gezet.
[afbeelding]
Rijden met een TDM stond al heel lang op het verlang lijstje, en nu eindelijk ben ik overtuigd, je merkt niet eens dat deze 19 jaar oud is??
Dus Hr Pieter, als je nog iets leuks hebt staan zo rond bouwjaar 2000 ofzo, ik heb nog een leuke Transalp uit 2005 met 43000km die ik graag voor inruil
Hier zie je een voorbeeld waarmee de bashplate bevestigd is:
http://www.cmsnl.com/yamaha-tdm850d-1992_model9867/partslist/E-01.html
Bedankt voor deze mooie informatie-pagina .
Weet iemand toevallig het verschil tussen een TDM850e en een TDM850ec ?
Ik kom namelijk beide types tegen voor hetzelfde bouwjaar (1993) .
Groetjes,Judith
kan een importmotor zijn met iets andere type aanduiding, verder hetzelfde.
hoe is het met jou TDM? loopt hij nu al weer?
groet,
Pieter
Bedankt voor de informatie-pagina met de figuren van de onderdelen. Iets soortgelijks had ik inmiddels gevonden op een andere site. Helaas mist op zowel deze als de andere site informatie over de lengte en diameter van de onderdelen. Binnenkort ook maar eens in de 'rommel'-lade in de werkplaats kijken.