Yamaha TDM 850 en 900 Topic Deel 6

Na 4 TDM’s versleten te hebben en daarna verschillende andere motoren is het nu weer tijd voor een verse TDM900. Ook ik kom er niet onderuit, de TDM rijd toch wel fantastisch!
Ik zoek een mooi exemplaar. Het liefst 1 met de witte wijzerplaten, zwart blok en zwart frame, zie foto’s. ik dacht vanaf 2008. Wie o wie helpt mij weer in het zadel van deze alleskunner👍
 

Bijlagen

  • IMG_0488.jpeg
    IMG_0488.jpeg
    25 KB · Weergaven: 0
  • IMG_0487.png
    IMG_0487.png
    119,3 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Oh ja hoi lees ook mee en heb een 900. Briljant apparaat, paar dingen inmiddels aangepast. Heb er afgelopen jaar 20k mee gereden. Alleen gezeik gehad met bobines, maar met een half uurtje prutsen zijn die ook wel vervangen.
 

Bijlagen

  • 20230816_130322.jpg
    20230816_130322.jpg
    265,8 KB · Weergaven: 0
Na 4 TDM’s versleten te hebben en daarna verschillende andere motoren is het nu weer tijd voor een verse TDM900. Ook ik kom er niet onderuit, de TDM rijd toch wel fantastisch!
Ik zoek een mooi exemplaar. Het liefst 1 met de witte wijzerplaten, zwart blok en zwart frame, zie foto’s. ik dacht vanaf 2008. Wie o wie helpt mij weer in het zadel van deze alleskunner👍
Toevallig gisteren een mooie gezien:

≥ YAMAHA TDM 900 ABS (bj 2013) — Motoren | Yamaha — Marktplaats
 
Oh ja hoi lees ook mee en heb een 900. Briljant apparaat, paar dingen inmiddels aangepast. Heb er afgelopen jaar 20k mee gereden. Alleen gezeik gehad met bobines, maar met een half uurtje prutsen zijn die ook wel vervangen.
Goeie schuur!
 
Het is ook wel een schappelijke prijs :Y

Die witte wijzerplaten vind ik er weer erg goedkoop uit zien.
 
Het is ook wel een schappelijke prijs :Y

Die witte wijzerplaten vind ik er weer erg goedkoop uit zien.
Mwah, voor een motor uit 2011 (in 2013 rolden er geen TDM's meer van de band bij Yamaha) vind ik de prijs redelijk fors. Ook vind ik de km-stand wel verdacht laag... Die zou ik wel goed inspecteren op slijtdelen voor aanschaf.
 
Ik ben het met Prutser eens, de prijs voor die rode is fors. Motor stamt uit 2008 volgens de advertentie. Inderdaad mist er een sticker aan de linkerkant, is idd vaak een aanwijzing voor schade op enig moment. Oh ja hoe was het ook al weer... Rode zijn sneller maar zwarte feller ( disclaimer.. het gaat over TDM"s)
 
Prijs voor die rode is helemaal fors voor een 2008. Maar zelfs voor die zwarte 2013 (2011...) zou ik zoveel niet neerleggen. Als ze al meteen aangeven dat er geen onderhandelingsruimte is blijven ze er heel lang mee zitten vrees ik...
 
Ik ben het met Prutser eens, de prijs voor die rode is fors. Motor stamt uit 2008 volgens de advertentie. Inderdaad mist er een sticker aan de linkerkant, is idd vaak een aanwijzing voor schade op enig moment. Oh ja hoe was het ook al weer... Rode zijn sneller maar zwarte feller ( disclaimer.. het gaat over TDM"s)
En dan zit je ook nog vrij dicht tegen die dure 40.000km beurt aan...
 
Idd een mooie kleur. Km stand is ook nu weer behoorlijk laag 32500 km in pak em beet 14 jaar. Prijs is ff beter als van die zwarte TDM. En wie weet misschien is er hier wel een beetje onderhandel ruimte.
 
In 2021 heb ik voor een goed ondrhouden 2006 TDM met yam. kofferset, allerlei accesoires en 37k op de klok nog geen 4K betaald.
 
Terug
Bovenaan Onderaan