Heb mezelf van de lijst gehaald, bij goedkope motor.nl ben ik 30 euro meer kwijt per set maar dan incl. montage.
Hierbij het mailtje wat ik van ze terug heb gekregen, misschien dus ook wel interesant voor jullie.
Hallo,
Hierbij de prijzen van de door jou gevraagde banden:
Metzeler Tourance:
90/90-21: 63 euro
120/90-17: 78 euro
Achterband is momenteel niet voorradig, heb evt wel een achterband in de maat 130/80-17 voorradig, past in de meeste gevallen ook, deze kost 75 euro.
Montage op de motor kost 5 euro per velg, afvoer oude band kost 2,50 euro.
Kom je dus met de motor voor 2 banden dan komt er in totaal, op de genoemde prijzen van de banden, 15 euro bij.
Montage is evt ook mogelijk in de avonduren.
We werken vanuit huis en alleen op afspraak.
Laat maar weten of je geintersseerd bent.
Groetjes Kitty
www.goedkopemotor.nl
Voor de metzeler Tourance lijkt goedkopemotor een voordelig alternatief, ik heb geïnformeerd ook voor de anakees en hier de reactie:
" Hierbij de prijzen van de door jou gevraagde banden:
Michelin Anakee 140/70-17: 108 euro
Michelin Anakee 90/90-21: 83 euro
Van welke productiedatum deze banden zijn weet ik niet, ik heb ze nl niet liggen, moet ze bestellen, komen dus vers van de fabriek af, geen oude voorraad ofzo.
Ik neem aan dat de banden ergens vorig jaar gefabriceerd zullen zijn.
Binnenbanden liggen qua prijs zo rond de 12,50 euro, maar is niet altijd nodig om ze te vervangen.
Binnenbanden hebben we meestal wel voorradig.
Montage op een losse velg is gratis, montage op de motor kost 5 euro per velg, afvoer oude banden kost 2,50 euro per band.
We werken vanuit huis en alleen op afspraak. "
Voor de anakees is roadamoto toch wel flink voordeliger, als je met meerdere bestelt en zelfs als je alleen bestelt. Ook biba's zijn voordeliger bij roadamoto. Een bijkomend voordeel van goedkopemotor is de lage montageprijs.