weet je ongeveer nog wat je voor luchtfilterrubbers (17 en 18) betaald hebt? Krijg bij Kedo niet echt plaatjes tevoorschijn dus dat is een btje gokken. Qua naam gok ik dat het wel die rubbers moeten zijn. "Ansaugstutzen"
jij hebt waarsch. origineel yammie, dus imitatie van Kedo dan komp de prijs wel overeen.Volgens mij heb ik er iets van 19 't stuk voor betaald. En ik denk idd dat je de Ansaugstutzen moet hebben.
jij hebt waarsch. origineel yammie, dus imitatie van Kedo dan komp de prijs wel overeen.
Lekker hoor, dat duits...
Remmenreiniger tast plastics (en rubber?) aan.......
Ik had ff gezocht op MF wat er zoal voor gebruikt wordt. Remreiniger ben ik meerdere keren tegengekomen alhoewel ik er idd ook wel m'n twijfels bij heb of dat wel zo verstandig is.
Mailtje is ook al onderweg, ik twijfelde ook nog. Overigens nog gene reactie ontvangen uit het oosten helaas. O ringen zijn wel gewoon te krijgen bij kedoWat dat Kedosetje voor 20€ in zou moeten houden weet ik niet, ff in t engels mailen met ze
eh.. het rode kruisje links bovenin??
Dubbelle accollades? Of M-F server error, gewoon zelf hosten en dan dmv \url tag[/quote]
Daar was ik ook al mee bezig............ :+
Ooow, de.... k*t, Baffo is alweer eerder.... damnZoek de niet originele delen:
WTF:
(interne identificatie: document::make_thumbnail::invalid_config gegenereerd door de 'document' klasse)
Dan maar zo:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pf al, al... als ik kan reageren in de tussentijd ben je sloom jah !
Maarre, dat ze met hun tengels van die flits afblijven ! Grmbl...
Wel leuk spaakwielen, nix omspaken, wel benieuwd welke velgen dit dan zijn...
O enne stuurverhogers en remschijven en iig buitenvorkpoten en voorspatbord, wat win ik?
Nou bij dezeOoow, de.... k*t, Baffo is alweer eerder.... damn
't is niet dat ik niet tegen mijn verlies kan, ik heb er gewoon weinig ervaring mee
Dit was dan het einde van een mooie vriendschap.. Hejje het nah voor mekaar?Nou bij deze
hee 3LDre waarom was je niet bij de nieuwjaars receptie van DTA ?
Heyyyy, die ga ik kopen! koele kleuren man. Wie weet wordt de rest ook nog verkocht, dan ga ik retroHé Diesmer, kijk nou joh