Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

XTZ 750 Super Tenere - Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
weet je ongeveer nog wat je voor luchtfilterrubbers (17 en 18) betaald hebt? Krijg bij Kedo niet echt plaatjes tevoorschijn dus dat is een btje gokken. Qua naam gok ik dat het wel die rubbers moeten zijn. "Ansaugstutzen"

Volgens mij heb ik er iets van 19 't stuk voor betaald. En ik denk idd dat je de Ansaugstutzen moet hebben.

Volgens mij heb ik er iets van 19 't stuk voor betaald. En ik denk idd dat je de Ansaugstutzen moet hebben.
jij hebt waarsch. origineel yammie, dus imitatie van Kedo dan komp de prijs wel overeen.
Lekker hoor, dat duits...

Remmenreiniger tast plastics (en rubber?) aan, gebruik gewoon een olie of vet zoals WD40, chain-oil, spuitvaseline ed om lekkende inlaatrubbers te checken. Revitaliseren van rubbers doe je door ze te soaken in baby-olie. Belangrijkste zijn die nr's 2 en 5 van t fiche, die 17 en 18 zorgen 'alleen' dat de lucht niet gefilterd zou worden als ze niet goed zouden zitten. Af en toe zie je dat die een stukje uit t lufihuis worden getrokken en onderaan t huis vastgelijmd om weer op de carbs te passen (door uitdroging worden ze korter)
Wat dat Kedosetje voor 20€ in zou moeten houden weet ik niet, ff in t engels mailen met ze

Remmenreiniger tast plastics (en rubber?) aan.......

Ik had ff gezocht op MF wat er zoal voor gebruikt wordt. Remreiniger ben ik meerdere keren tegengekomen alhoewel ik er idd ook wel m'n twijfels bij heb of dat wel zo verstandig is.

Laatst bewerkt:
@ Dré: ik heb net een nieuwe dvd/cd-speler in mn comp geschoven en eindelijk het cdrommetje dat je vorig jaar es gaf kunnen inzien. Schitterende verzameling hoor, vooral de motorbladenreviews! Dank jewel!

Ik had ff gezocht op MF wat er zoal voor gebruikt wordt. Remreiniger ben ik meerdere keren tegengekomen alhoewel ik er idd ook wel m'n twijfels bij heb of dat wel zo verstandig is.

En remmenreiniger verbrand (te) goed, olie en vet doen ook mooi roken, dus motor aan, spuiten en naar uitlaat kijken
En zoals Zot in zn sig heeft staan: In tech zitten 90% lammen die de blinden proberen in de sloot te douwen

Wat dat Kedosetje voor 20€ in zou moeten houden weet ik niet, ff in t engels mailen met ze
Mailtje is ook al onderweg, ik twijfelde ook nog. Overigens nog gene reactie ontvangen uit het oosten helaas. O ringen zijn wel gewoon te krijgen bij kedo

Zoek de niet originele delen:
WTF:
(interne identificatie: document::make_thumbnail::invalid_config gegenereerd door de 'document' klasse)

Dan maar zo:

Laatst bewerkt:
Dubbelle accollades? Of M-F server error, gewoon zelf hosten en dan dmv ~

Laatst bewerkt:
Pf al, al... als ik kan reageren in de tussentijd ben je sloom jah !

Maarre, dat ze met hun tengels van die flits afblijven ! Grmbl...

Wel leuk spaakwielen, nix omspaken, wel benieuwd welke velgen dit dan zijn...
O enne stuurverhogers en remschijven en iig buitenvorkpoten en voorspatbord, wat win ik?

Laatst bewerkt:

Allemaal TDM spul, wielen, blok en voorpartij.
Helaas geen prijzen in deze quiz

Dit is de XTZ waar het blok uitkomt dat al een tijdje te koop aangeboden word.

Ooow, de.... k*t, Baffo is alweer eerder.... damn
't is niet dat ik niet tegen mijn verlies kan, ik heb er gewoon weinig ervaring mee
Nou bij deze

Enne 3LDinges, hij heeft idd ook allemaal overgebleven TRX meuk te koop, alleen welk onderdeel van die hobbelharley gebruikt is zoek ik nog ff...

Laatst bewerkt:
Mailtje van de Kedo vrienden:
The "Ansaugstutzen" are the gommet connectors between the carburator and
the engine. Dus partje 2 op de fiche. Zijn dus niet de joints tussen lufi's en carbs.
Weten we dat ook weer

hee 3LDre waarom was je niet bij de nieuwjaars receptie van DTA ?

Had een andere nieuwjaarsborrel. Moeten ze maar beter plannen. Volgens mij weten ze mijn agenda en organiseren ze alleen wat als ik niet kan .

Zeg Drees, wat veel meer opvalt als de 850 blokken in XTZ frame foto's die je plaatst zijn die ubergeile wielen man !

O ja: Statusinformatie
Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces 12-01-2007 's , balie postkantoren bv
Zending gesorteerd in sorteercentrum 12-01-2007 Amsterdam , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 13-01-2007 Almere , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 13-01-2007 Almere , pakkettendistributie

Status
Niet open voor verdere reacties.