Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, daar moet ik ook even niet aan denken.Moet er niet aan denken, motorloos door het leven.
Tijdens het rijden 'happert' ie een beetje, een soort schokje gat er dan door de motor heen. Echt heel kort als een soort hikje. Dan op een gegeven moment na een rotonde (dus bij een gas los situatie) valt ie uit, met zo'n geluid alsof de benzine op is.
Daarna start de motor nog wel, maar slaat niet meer aan. Herhaaldelijk starten resulteert in een benzinelucht (ergo, er komt peut in de kamers).
Heb dit ooit dus eerder gehad, maar de S10 deedt het daarna weer gewoon. Ben bang dat er niks anders opzit dat de hele kabelboom stukje voor stukje na te pluizen....
Grappig, dat had ik in gedachte. Een kr1-s of een rs/rgv250. Of bedoelde jij een crosser?
Gedverdemme, stelletje eikels Ah, vanaf wanneer zit je daar? Hele grote kans dat ik aan het eind van de zomer die kant op ga.Ik vind het een erg relaxte band. Net even wat beter offroad dan de TKC, maar de TKC is wel een stuk slijtvaster.Onder welke omstandigheden viel hij precies uit?
Vanaf dit weekeinde, als je zo rond de 10e september komt dan kunnen we vandaar uit de Jubileum raid starten....
Oh btw ik zit vanaf nu 5 dagen in de Eifel lekker toeren met nog 8 anderen maar ik ben de enige op een ST.De rest op BMW 1200GS etc.Het zal geen straf zijn met het mooie weer in het vooruit zicht.
Ja das een goed idee!! Want dan is het voor iedereen een laagdrempelig en toe gangkelijk ;-)!Ik heb er zin in.En is nu dan het moment aan gebroken om te vragen welke banden ik er onder moet leggen ?