hij is niet voor mijWil je de mijne niet kopen?
en hij moet goed lopend zijn...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hij is niet voor mijWil je de mijne niet kopen?
beste heren
Omdat de firma waar ik ga bestellen niet de nrs aanhoud van Yamaha heb ik de volgende vragen,misschien kunnen jullie mij helpen??
Weet iemand toevallig de diameter van de dynamo van een 1992 Ld ?
En de spanningsregelaar met 2 of 4 polen of zoiest (elektronika heb ik geen kaas van gegeten)???
Thanks ! gr Dal
Heb hier nog een gebruikte, maar goede dynamo voor je!
heb hem vervangen terwijl dat achteraf niet nodig was..........
heb ook een '92-er, is het wat?
Gr. Nol
Je hebt
is ie voor de verkoop? Weet er misschien wel iemand voor anders
Verkoper wilde idd slopen en los verkopen, maar ik vertelde toen dat er dan heel veel mensen kwaad op hem zouden zijn, en toen heeft hij eieren voor zijn geld gekozen.@Bolski: Goed bezig, weer een Supert uit de handen van sloperts gehouden!
Wat was voor hem de reden om deze st "slachten"?Verkoper wilde idd slopen en los verkopen, maar ik vertelde toen dat er dan heel veel mensen kwaad op hem zouden zijn, en toen heeft hij eieren voor zijn geld gekozen.
Zo veel off-road ervaring heb ik nog niet hoor.als ik het zo lees heb je vaker offroad gereden en dan mag deze rit ook zeker
geen probleem geven omdat deze speciaal uitgezet is voor (middel)zware motoren.
als de super ten afrika twin etc
uiteraard zitten er makkelijke en meer pittige pasages in.
rene
Slachten werd overwogen omdat dat mogelijk meer opbrengt, maar het is tig keer zoveel werk. En 30% verkoop je heel snel en met de rest blijf je zitten.Wat was voor hem de reden om deze st "slachten"?
Zo verwaarloosd ziet hij er niet uit.
Daarbij heb jij hem ook weer snel aan de praat.
(Nadeel van het "slachten" is dat je met tig niet gangbare onderdelen blijft zitten.)
Afgelopen week een niet-lopende Super gekocht. Was voor de winter rijdend weggezet, eerst waren olie en luchtfilter nog vervangen, maar van het voorjaar startte hij niet. De vorige eigenaar maakte zich er niet zo druk om, want hij had meerdere motoren. Maar uiteindelijk verkocht hij hem toch. Na het grondig schoonmaken van de elektrische contacten had ik hem vanmiddag lopend. Wel op de oto accu, want de eigen accu ziet er als nieuw uit maar is toch overleden.
Mag wel even gepoetst worden, zit vol zwarte strepen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met wat schuifschade links:
[afbeelding]
beste heren
Omdat de firma waar ik ga bestellen niet de nrs aanhoud van Yamaha heb ik de volgende vragen,misschien kunnen jullie mij helpen??
Weet iemand toevallig de diameter van de dynamo van een 1992 Ld ?
En de spanningsregelaar met 2 of 4 polen of zoiest (elektronika heb ik geen kaas van gegeten)???
Thanks ! gr Dal
Ik heb net op het forum bij de DTA iemand uitgelegd hoe deze spanningsregelaar werkt op zijn 660 (is niet origineel).Dat hij überhaupt nog iets deed! En wat is dit voor een connectortje tussen de aansluiting van de SR en de rest van het systeem??
En wat is die bruine draad die na het eerste blokje wordt samengevoegd met de rode draad in het tweede blokje??
Ik heb net op het forum bij de DTA iemand uitgelegd hoe deze spanningsregelaar werkt op zijn 660 (is niet origineel).
Mja, ik soldeer dus weer niks aan mijn draadboom, omdat de overgang waar het tin zit erg hard is. Dat vormt een punt waar het koper om gaat buigen en uiteindelijk weer breekt. Dat je krimpkous gebruikt is wel goed.
Ik heb een nieuwe draadboom gemaakt en ik wou qua stekkers ook zo dicht mogelijk bij het origineel blijven. Mocht er iets vervangen worden dan kan ik dat 1-op-1 overzetten (lekker makkelijk en snel).