ruig???? ik heb de mijn 1 keer plat gelegd en dat was omdat ik in z'n 3 het talluut op ging en hem in groef bovenaanMooi fillumpje
dank ook voor het aanbod!
Ik wil het echter wat rustiger aandoen als ik offroad ga ivm de reeks reparaties die mijn avonturen met zich mee hebben gebracht. Wat rammelen op paadjes en door mul zand ok, maar jullie doen het wat ruiger aan dan ik op dit moment zou moeten doen.
Net een vest gekocht en wat velgen, dus het is weer op.......
Denk dat mijn xt600 meer mijn enduro-vriend is.Nee, als je maar gas blijft geven. Ik ben een leek en bij mij gaat het ook altijd prima. En ik ben altijd de zwaarste met het meeste cilinders.
Als iedereen nou en beetje z'n agenda vrijhoudt op 3 september, wordt het nog iets wat iets weg heeft van een XTZ/DR meeting. Anders is het een ritje voor mensen die toevallig niks anders te doen hebben op die dag. Lijkt me toch lachen om een aantal forummers in levende lijve te ontmoeten en hun machines te bewonderen. Zo vaak zie ik geen andere ST's in real-life.
ruig???? ik heb de mijn 1 keer plat gelegd en dat was omdat ik in z'n 3 het talluut op ging en hem in groef bovenaanMaar schade helemaal niets
en als je met 3 of 4 man bent trek je hem er zo uit. De GS rijder is heeel voorzichtig met z'n beemer dus dont worry. Zal meer een beetje berm rijden en een hoog gras rondje worden
Ik heb wel een Remus Romulus voor je. Is ook niet echt heel erg stil maar wel met een E-keur volgens mij wel stiller als de produro sport. Past op devoorlinkpijp van de produro.
geef je wel een PB als het zover isOk, ik ben overtuigd!
Hoi Thug,R-daal is voor mij ook goed te doen
Binnen kort komen er 2 maatjes langs om weer eens te rijden hier. 1 1200 GS en 1 Big
Zie filmpje
misschien dat je dan ook mee kan/wilt...
moek je ff Pben als we gaan?
dat was een V-holdr 1080 HD op de 720 stand....Hoi Thug,
Wat voor camera'tje is dat? Beelden zijn goed te doen kwa kwaliteit.
Damn!
Mijn accu laadt niet meer bij.
waarschijnlijk de SR, Het wordt m'n erste nieuwe...
Damn!
Mijn accu laadt niet meer bij.
waarschijnlijk de SR, Het wordt m'n erste nieuwe...
Wat is er namelijk gebeurd:
Bij de dealert zijn ze op zoek gegaan naar de herkomst van de oliedruppels. (Nu nog maar minimaal overigens). Daarvoor hebben ze hem (met dubbele koplamp brandend) een dik uur laten draaien op stationair toerental. Toen ik hem op ging halen was de peut er uit.
Ik zit even te filosoferen.
Mijn laadspanning is niks bij stationair toeren, maar dan heb ik ook 2 grote koplampen aan.
Bij koplampen uit geeft hij ongeveer 13 volt aan bij wat gas.
Het WPHB geeft 14V nominal output @ 5000 rpm aan. (wellicht is dat al voldoende??)
Of mijn SR maakt vlakt de spanning te veel af (en ik weet niet of dat ooit gebeurd) of mijn stator output is te zwak. (Dus aan vervanging toe). Er komt nog handschoenverwarming bij deze winter (75 Watt), dus het systeem moet voldoende vermogen afgeven.
Maarrrrr, kan het ook in de bedrading zitten? Kan er zo veel lekstroom zijn dat de accu niet meer bij laadt?
kanttekening daarbij is namelijk dat een volle accu niet leegloopt als de motor uit is.
Graag jullie ervaring. Nu staat hij nog bij de dealer, maar ik moet het eigenlijk zelf gaan oplossen vind ik.
Idem, daarbij vraag ik me af of de st off-road niet veel te zwaar is voor mij?
T`is wel een leuke speeltuin daar.
Afgelopen zaterdag met de 600 gespeeld in die contreien, erg leuk.
baal er flink van dat ik niet kanals ik het zo lees heb je vaker offroad gereden en dan mag deze rit ook zeker
geen probleem geven omdat deze speciaal uitgezet is voor (middel)zware motoren.
als de super ten afrika twin etc
uiteraard zitten er makkelijke en meer pittige pasages in.
rene
Afgelopen week een niet-lopende Super gekocht. Was voor de winter rijdend weggezet, eerst waren olie en luchtfilter nog vervangen, maar van het voorjaar startte hij niet. De vorige eigenaar maakte zich er niet zo druk om, want hij had meerdere motoren. Maar uiteindelijk verkocht hij hem toch. Na het grondig schoonmaken van de elektrische contacten had ik hem vanmiddag lopend. Wel op de oto accu, want de eigen accu ziet er als nieuw uit maar is toch overleden.
Mag wel even gepoetst worden, zit vol zwarte strepen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met wat schuifschade links:
[afbeelding]
is ie voor de verkoop? Weet er misschien wel iemand voor anders