Willem1940 overleden - meerijden in de stoet?

Dit doet me wel wat zeg, kende hem persoonlijk ook. Veel sterkte aan de na bestaanden..

R.I.P.

RIP Willem, schoonmaken met diesel, je advies over elektra en versleten puntjes van vlotternaalden, ik zal het niet vergeten. Een van de meest bescheiden gebruikers van M-F -O-

-O- weet niet wat te zeggen, ik kreeg altijd een big smile als de dieseltip weer voorbij kwam.
Rust zacht.

Sow,.....

Ik heb nog wel vaker met hem techniektips doorgenomen, en nu dit,
RIP.

Sterkte aan de nabestaanden :/

Zag zijn posts altijd voorbij komen in het techniek topic. Zaten altijd goede tips en trucs tussen. Altijd leuk om te lezen.

Gecondoleerd en sterkte voor de nabestaanden '( .

R.I.P. Willem '( !!

Ongeacht wat je geloofsovertuiging is, misschien toch een mooie gedachte dat Willem nu aan 't toeren is op de "highway in the sky".

@Willem jr: Gecondoleerd en sterkte

Dit is schrikken....
Kon hem niet persoonlijk maar zijn technische kennis gaan we missen op mf.

R.I.P. Willem en bedankt voor het delen van je technische kennis.

Ik had nooit het idee dat Willem1940 al zo oud was, dacht altijd dat het iemand van achter in de 50 was, nooit het getal 1940 aan zijn leeftijd gelinkt.
Ik heb meerdere posts van hem met aandacht gelezen en had altijd het idee van "hier spreekt geen zwetser maar iemand met verstand van zaken". Omdat ik zelf in Heerlen woon had ik hem altijd in gedachten als iemand die ik nog wel eens zou ontmoeten als ik een probleem met de moto zou hebben. En ik geloof ook vast dat ik dan zeer welkom geweest zou zijn want hij kwam altijd bijzonder hulpvaardig over hier op het forum.
Jammer, het heeft niet zo mogen zijn, voor de nabestaanden alle sterkte gewenst.

Gtrz, Tok

Laatst bewerkt:
ik mocht zijn posts altijd graag lezen,
de posts zullen wel gemist worden denk ik .
r.i.p. willem1940

Willem was er altijd één waarvan je hoopte dat 'ie zou reageren als je een technisch vraagstuk had, de man wist altijd raad! :Y

71 is nog écht te jong :/ Rust zacht willem1940! -O-

Sterkte aan alle nabestaanden!

-O- -O- -O-

Ik vond het altijd leuk hoe Willem kwam met zn soms wat ouderwetse oplossingen.
Een man die alles nog op de oude manier geleerd had, en daar bij vele jaren ervaring..

Inderdaad altijd behulpzaam en correct naar mede forum gebruikers.

Rust zacht..

.... :/

Rust zacht Willem!

Hij kwam altijd op mij over als iemand met verstand van zaken die zijn kennis graag wou inzetten om anderen te helpen :)

Laatst bewerkt:
Hij was er altijd vlug bij met zn adviezen.

Rust zacht en een mooie reis.

Terug
Bovenaan Onderaan