Willem1940 overleden - meerijden in de stoet?

ik zal je missen op M-F Willem
rust zacht

Heel veel sterkte aan de nabestaanden, we gaan Willem zeker missen..

Zoals al gezegd hier is sterven in je slaap een mooie manier om te gaan, maar uit ervaring weet ik dat het erg bitter voor de nabestaanden is omdat er geen enkele mogelijkheid is om wat dan ook uit te spreken.

Willem kende ik niet persoonlijk, maar in de techniek-sectie was hij een vaste aanwezige. Altijd bereid zijn kennis te delen, altijd behulpzaam, en altijd correct en vriendelijk ... ik ga je missen!!!

Veel sterkte aan de nabestaanden toegewenst!

condoleances aan de nabestaanden

willem stond altijd bij met technische raad...

Ik kende Willem niet, maar aan de voorgaande reacties te zien was het een prima vent!
Ik wens zijn familie en vrienden heel veel sterkte met dit verlies. Erg attent dat de familie het M-F heeft opgezocht voor dit vervelenden nieuws!

Willem was deze week nog zo actief op het forum.. tot en met donderdag. -O-

Laatst bewerkt:
Rust zacht Willem.

Ken je niet persoonlijk maar je posts waarin je alles zo'n beetje voor de bakker kreeg met n lappie diesel zullen me nog lang bij blijven!!

condoleances aan de nabestaanden

willem stond altijd bij met technische raad...

:^

Willem was de man die iedereen altijd eerst nog even aan de vaak over het hoofd geziene dingen liet denken.
De deodorant proef en de vlotternaaldjes onder een vergrootglas bekijken :}
Ook diesel was een van zijn favoriete schoonmaakmiddelen!

Ik kende hem niet persoonlijk, maar rust zacht Willem!

Na lang uitstellen moet het nu maar eens tijd worden om weer te MF-en...druk, geen tijd (maken), op z'n best nog eens meelezen -u kent het wel- en opeens is Willem niet meer onder ons. En dat is triest, want niet alleen was hij altijd diepgaand, grondig, oprecht geïnteresseerd en leergierig maar bovenal behulpzaam, redelijk in conversatie en altijd fatsoenlijk naar anderen! En daarmee een voorbeeld. Willem, ik denk dat je tezeer een wetenschappelijk-kritische mindset had om aan hiernamaalsen te doen en dus is het daarmee wat mij betreft zinloos om zo tegen je te praten. Maar had dat wel zin gehad, dan mag je weten dat elke kilo metaal per pk per liter per uur op diesel de jouwe zijn, gesmeerd met .... :)

Heel veel kracht voor de nabestaanden, met u zijn we een Aanvulling verloren!

M.

Ik ken Willem niet persoonlijk, maar hij heeft mij ook meerdere malen bijgestaan met technische raad. Ik kan alleen maar gissen hoe groot het gemis moet zijn van zo'n goede man in het echte leven, als hij al zo behulpzaam en altijd correct in de "anonimiteit" van het internet is.

Gecondoleerd!

Door zijn advies kreeg ik mijn led knippers werkend..

RIP Willem

Zoals zo vele hier op het MF, ook ik heb Willem niet persoonlijk gekend, maar hij heeft mij ook meer dan eens geholpen met zijn raad.

En IDD......Willem1940......staat synoniem voor Diesel.

Sterkte voor de nabestaande. :/

Een echte techneut is niet meer. -O-
Jouw expertiese zal gemist worden op het forum.

Willem, rust zacht.

Laatst bewerkt:
Ik zelf kende hem niet.

Maar desondanks gecondoleerd, en sterkte aan de nabestaanden. '( -O-

triest ..dit weer om te lezen... -O-

het gaat je goed willem..

rust zacht...

R.I.P. Willem.

Zeer triest, posts van hem kom/kwam je overal tegen...
Helaas nu niet meer... '(

Familie en vrienden gecondoleerd...

;(

Holy shit!! :o Dit is even schrikken!
Hier kan diesel niet tegenop '( '(

RIP Willem -O-

'( '(

Willem heeft mij ook vaak geholpen in de technische topics.

Rust in vrede Willem en bedankt voor de adviezen.

En uiteraard ook veel sterkte gewenst aan de nabestaanden.

Kwam hem vaak tegen in het technische deel en kende hem volgens mij ook van een ander forum.
Heel veel sterkte aan de nabestaanden. Rust zacht

Verdomd, hier schrik ik toch wel even van.
Willem, het ga je goed daarboven. Sterkte aan de nabestaanden.

-O-

Terug
Bovenaan Onderaan