Willem1940 overleden - meerijden in de stoet?

Iedereen gecondoleerd, en veel sterkte voor de familie.

Zat zo te denken...

Is er zo niets wat we kunnen doen, om een kleine steun te geven aan de familie van Willem.
Hij heeft veel betekent voor dit forum en we zouden iets als een soort van eerbetoon kunnen terugdoen.
Een afprint van dit topic bezorgen aan de familie bijvoorbeeld, waaruit blijkt hoe geliefd en gekend Willem op dit forum geweest is.
In die korte tijd dat ik hier actief ben op het forum, ken ik lang niet alle gebruikers.
Maar de naam Willem 1940 stond bij mij vrij snel gelinkt met MF en omgekeerd.
Dat hij een graag gezien en gewaardeerd persoon op MF was, kan voor de familie toch wel een mooie herinnering zijn om mee te nemen naar de toekomst.

Als je Motor-forum zei, dan hoort daar Willem bij.

Altijd goede en nuttige adviezen. Gecondoleerd en heel veel sterkte.

Zat zo te denken...

Is er zo niets wat we kunnen doen, om een kleine steun te geven aan de familie van Willem.
Hij heeft veel betekent voor dit forum en we zouden iets als een soort van eerbetoon kunnen terugdoen.
Een afprint van dit topic bezorgen aan de familie bijvoorbeeld, waaruit blijkt hoe geliefd en gekend Willem op dit forum geweest is.
In die korte tijd dat ik hier actief ben op het forum, ken ik lang niet alle gebruikers.
Dat hij een graag gezien en gewaardeerd persoon op MF was, kan voor de familie toch wel een mooie herinnering zijn om mee te nemen naar de toekomst.

Misschien een laatste eer bewijzen door met een paar MF`rs erheen te gaan op de motor?
Plaats: crematorium Geleen op donderdag 16 feb.
Mits familie dit op prijs stelt,natuurlijk.

Ook vanuit drenthe gecondoleerd en sterkte aan de familie.

Laatst bewerkt:
Misschien een laatste eer bewijzen door met een paar MF`rs erheen te gaan op de motor?

indien dat gebeurt is een uitdraai van dit topic meenemen een kleine moeite en een groot gebaar gezien de reacties en aanvulling; welverdiend naar mijn mening :)

De familie en goede kennissen gecondoleerd en veel sterkte gewenst in deze zware tijd.
-O-

ik reageer niet zo vaak....,,maar de reacties van willem las ik altijd graag. meer de tips van een oude rot. die gaan we zeker missen.

sterkte.

Laatst bewerkt:
Zat zo te denken...

De familie leest hier mee:
Beste Bolski,

Wij danken u voor het doorgeven van de mededeling, de reakties zijn overweldigend hart verwarmend.
Diesel is ook bij ons bijna onmisbaar.
Mijn vader was een veelzijdig mens met veel kennis die hij wilde delen met iedereen, dit word vooral duidelijk als je gaat zoeken met google op willem1940.
Nogmaals dank namens zijn hele familie.

Hoogachtend en met vriendelijke groet,
Willem jr
Het doet mij erg goed dat er zo massaal gereageerd wordt en dat hier troost uit geput wordt.

Zat zo te denken...

De nabestaanden hebben meegelezen las ik net.
Maar het idee van Eddy0497 was/is een goed idee.

Willem,

we zullen je technische inbreng missen! ;(

Alle naasten wens ik sterkte met het verwerken van dit verlies.

Willem ademde de liefde voor techniek; met overduidelijk veel ervaring stopte hij er veel energie in om anderen geheel belangeloos te helpen.
Een onderdeel dat niemand kon vinden; Willem kwam met een afbeelding.
De tips met huismiddeltjes als dieselolie en deodorant zullen me altijd bijblijven.

Willem, rust zacht...

Sterkte aan alle nabestaanden, sterkte met het verlies.

Willem was een karakteristieke man die zijn mening niet onder stoelen en of banken verschool, nee Willem maakte deze op zijn niet te even nare wijze duidelijk te verstaan aan een ieder die daar voor openstond.
Kerel naast een op afstand woonachtige vriend was je voor mij ook een brommobiel, blues, jazz en niet te verstane Linux maatje (die zijn win98se altijd trouw gebleven is).
Willem ik zal je missen
.
Willem kerel rust zacht en in vrede.
En wens de familie alle benodigde kracht toe om over het verlies van hun vader en echtgenoot.

Gerard

Nooit meer de 'diesel-tips' -O-

R.I.P. Willem.

Aan al zijn naasten; gecondoleerd met het verlies en sterkte de komende tijd :/

Terug
Bovenaan Onderaan