Sjef
MF veteraan
RIP Willem. Heb veel aan je tips gehad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zat zo te denken...
Is er zo niets wat we kunnen doen, om een kleine steun te geven aan de familie van Willem.
Hij heeft veel betekent voor dit forum en we zouden iets als een soort van eerbetoon kunnen terugdoen.
Een afprint van dit topic bezorgen aan de familie bijvoorbeeld, waaruit blijkt hoe geliefd en gekend Willem op dit forum geweest is.
In die korte tijd dat ik hier actief ben op het forum, ken ik lang niet alle gebruikers.
Maar de naam Willem 1940 stond bij mij vrij snel gelinkt met MF en omgekeerd.
Dat hij een graag gezien en gewaardeerd persoon op MF was, kan voor de familie toch wel een mooie herinnering zijn om mee te nemen naar de toekomst.
Misschien een laatste eer bewijzen door met een paar MF`rs erheen te gaan op de motor?
Smeert virtueel een beetje diesel op Willem1940 z'n kist...
Willem snapt 'm wel.
De familie leest hier mee:Zat zo te denken...
Is er zo niets wat we kunnen doen, om een kleine steun te geven aan de familie van Willem.
Hij heeft veel betekent voor dit forum en we zouden iets als een soort van eerbetoon kunnen terugdoen.
Een afprint van dit topic bezorgen aan de familie bijvoorbeeld, waaruit blijkt hoe geliefd en gekend Willem op dit forum geweest is.
In die korte tijd dat ik hier actief ben op het forum, ken ik lang niet alle gebruikers.
Dat hij een graag gezien en gewaardeerd persoon op MF was, kan voor de familie toch wel een mooie herinnering zijn om mee te nemen naar de toekomst.
Het doet mij erg goed dat er zo massaal gereageerd wordt en dat hier troost uit geput wordt.Beste Bolski,
Wij danken u voor het doorgeven van de mededeling, de reakties zijn overweldigend hart verwarmend.
Diesel is ook bij ons bijna onmisbaar.
Mijn vader was een veelzijdig mens met veel kennis die hij wilde delen met iedereen, dit word vooral duidelijk als je gaat zoeken met google op willem1940.
Nogmaals dank namens zijn hele familie.
Hoogachtend en met vriendelijke groet,
Willem jr
Zat zo te denken...