Wie heeft er een Moto Morini Corsaro 1200?

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ sander: heb je dat rekje zelf gemaakt?? is wel retehandig als je op vakantie gaat ofzo..
Ik ben die tanktas van motomorini nog niet tegengekomen. nog ff zoeken dus

:W :W

wie in Den Haag heeft zo'n :9 :9 :9 mooie rode Corsaro :9 :9 :9 ?? zag ik 15 augustus, ±17.40u rijden op de Lozerlaan in de richting van Kijkduin :W . Ben benieuwd....

Mooie foto's allemaal. Sander, nog foto's van op het circuit?

Hoi allemaal. Allereerst de vraag hoe jullie die foto's allemaal kunnen zien?
@Bennieboy om alsnog je vraag te beandwoorden ik heb de motor bij motorport venlo
gekocht, hier ben ik best wel tevreden over nemen mijn klachten ook serieus.
Ben op het moment aan het wachten op mijn nieuw display ( kan niet meer in het menu komen of resetten ) en een nieuwe ecu.
Verder zou ik best wel eens ervaringen uit willen wisselen door middel van een treffen ergens in het land.
Wie heeft interresse ik wil wel wat regelen!!.
Groet Boudje :W

op 9/10 september a.s. vindt er een Moto Morini Club treffen plaats.
Uitnodiging aan Club leden gaat maandag (21/8) op de post. Komt ook op de website vd club, dus hou dat in de gaten.

Alle gelegenheid om je *D blinkende *D Corsaro te laten zien :9

Dat lijkt mij ook wel wat, al die dikke "brommrts" bij elkaar. En dan lekker een stukske :] natuurlijk. })
Ik zal zeker de site in de gaten houden
@ sander: ik heb even de asseccoires bekeken en die leren tankhoes lijkt me wel wat. Wat mij alleen niet duidelijk is, of die tanktas weer daarop bevestigd kan worden.
En die spiegels natuurlijk :9~ :9~ .

Uitnodiging wordt dit weekend of uiterlijk maandag aan de leden verstuurd (over de post, want niet iedereen :? zit op internet.
Zie ook www.motomoriniclub.nl/clubweekend.pdf voor de volledige tekst van de uitnodiging!

Voor zover jullie nog geen Clublid zijn is dit misschien een mooie gelegenheid?!

Laatst bewerkt:
Hey Bennyboy hoe is het nou met je bike, is er al nieuws.
I heb nog niets gehoord van de dealer om mijn update's te komen ophalen!
Afgelopen zaterdag toevallig in Veenendaal bij de classis races ook een zwarte 1200 gezien, dit was de 1ste voor mij in 't wild!! :Y
Groeten

De corsaro staat nog steeds bij de importeur :( . Heb afgelopen vrijdag contact met ze gehad. De monteur aldaar had nog niet uitgedokterd wat het probleem nou is. Er staat daar nog een corsaro die wel goed loopt en die wordt nu gebruikt als onderdelen donor. Oversteken van onderdelen en maar proberen. Is een tijd rovende klus. Hierdoor heb ik nog geen idee waneer ik 'm terug kan verwachten.... :N
Geduld is een schone zaak klinkt het gezegde....

Weet iemand toevallig welke maat ketting er op zit? Aantal schakels? En tandjes op het voortandwiel?

@ mathh: heb je plannen om dat te gaan veranderen dan?

Ik had al aangegeven dat ik Aprilia OZ wielen wilde monteren. Achteraf niet zo'n goede keus omdat die uit één stuk gefreesd zijn waardoor aanpassen moeilijk wordt.
Die heb ik dus verkocht en ik heb nu een setje PVM wielen op de kop getikt die een demontabele naaf hebben, zodat aanpassen wat makkelijker is. Nu moet ik op de tandwieldrager van dit achterwiel een Aprilia achtertandwiel zetten (40 tands). En Aprilia heeft een 525 ketting waarbij de Falco een 41er achtertandwiel standaard heeft en de 2006 RSV een 40er. Ik wil nu weten wat de Morini voor kettingmaat heeft (ik schat 530)en dan kijken of ik het benodigde tandwiel in de juiste maat kan krijgen. Een 41er tandwiel zie ik dan ook nog als een optie: wat meer acceleratie met wat minder topsnelheid (plm 6km minder). Moet wel de ketting lang genoeg zijn.
Hier een piccie van zo'n wiel (wordt goudkleurig gespoten):
5sp_silh.jpg

Oh ja, het achterwiel wordt dan een 6,0x17 ipv een 5,5x17

Nog harder accelereren??? Hebbie nog niet genoeg dan??? _O- _O- .
ga je er ook een bredere slof om die velg heen leggen? Komt de looks wel ten goede, alleen zal ie wel iets minder gaan sturen. Ben wel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat :Y .

Geweldig :X Twee weken geleden een Datatool alarm van 600 euro laten monteren. Dat kreeg eergisteren kuren en nu doet het alarm en de motor helemaal niks meer :(
gvdgvdgvdgvdgvdgvd........

tja.. da's mooi klote B| , Dat is ook 1 van de redenen dat ik geen fan ben van alarm systemen. Als het werkt is het mooi, maar als er iets aan gaat mankeren kan je er niets meer mee. :N .
sterkte ermee !!

Hallo Corsaro mannen;

Even voorstellen bij jullie hier op dit forumpje.
Ik rij sinds een 3 weken op een rode Corsaro.
Gave,vette fiets natuurlijk waar rake klappen uit komen !
Volg dit topic al een tijdje.
Zo gauw er een Corsaro-meeting komt,wil ik graag van de partij zijn als dat mag.

:9 *D

Als dat mag, Als dat mag?????? Tuurlijk mag dat!!
Van harte gefeliciteerd met je brommert! Laat maar eens en piccie zien.
En een meeting zal ook nog wel komen :Y

*O* *O* *O*

Fijn! Weer een nieuwe deelnemer. Nog gefeliciteerd met die fijne motor *O*
Uit welke regio kom je?

Nog wat goed nieuws van mijn kant: vandaag komt een monteur met de auto naar mij thuis om aan het alarm te werken (2x150km rijden). Ben benieuwd of hij de boel aan de praat krijgt. Er was een beetje overtuigingskracht voor nodig, en het blijft bij een uitzondering zeiden ze, maar al met al toch een nette service :}

Brumby, van harte en welkom natuurlijk bij de"club" :Y
Wij vertrekken vannacht richting tsjechie om er weer een aantal km's op te zetten.
Let wel: de motoren gaan op de trailer, hoor. Risico is toch groot als ik al die storingen lees! _O- enfin, suc6 allemaal deze 2 weken en jullie horen het wel hoe het geweest is?
Groeten en tot ziens bij de op handen zijnde toertocht (leuk idee!) :]

O ja; voordat ik het vergeet;
Sommigen onder jullie zullen wellicht kunnen denken;
Hoe komt ie nou aan die rare nickname BrumBy ?
Een aussie noemt een wild paard brumby!
Toch wel toepasselijk voor een Corsaro hè !!!

@ Mathh ; Ik kom uit de regio Breda.

Ik las trouwens op de MM-site dat er al best aardig wat accesoires te verkrijgen zijn voor de Corsaro; iemand ervaringen mee ?

Laatst bewerkt:
"Paardenliefhebbers"

Al weken volg ik jullie en ik moet toegeven dat inderdaad de Corsaro een mooie (zoniet de mooiste) nee-ket is. Mijn voorkeur ging uit naar een FZ1 (ook mijn portemonnee trouwens), maar sinds ik dit paard gezien heb, ben ik om. En dus hebben "wij" besloten om nog even te sparen tot het budget afdoende is.
Hoe zit het trouwens met de kinderziektes? Volgens Goedhart Motoren zijn alle nieuwe motoren inmiddels voorzien van nieuwe software.

Kinderziektes zijn minimaal, en de Corsaro laat ze je allemaal vergeten en vergeven *O*

@ fastronald: fijne vakantie en geef 'm de sporen!!! }) :] :] daar in tsjechie.
@ BrumBy: Ik heb die accessiores ook gezien. Wet niet of dat ze al in nederland tekoop zijn, maar ik vind die leren tankhoes en die termignoni uitlaten om te :9~ .
nog even afwachten maar.
@ Mathh: hoest met je alarm?

Nog even een update wat mijn brommer betreft: hij staat nog steeds bij de Nimag. :(
Het horten en stoten bij lage toerentallen is verholpen. Hij is wat "rijker" afgesteld in de lage toeren regionen. Nu moet er nog een oplossing gezocht worden voor die koude start en het blijven draaien daarna. Hopelijk zijn ze er volgende week uit want ik kan nie wachten om te :] .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan