Wie heeft er een Moto Morini Corsaro 1200?

Status
Niet open voor verdere reacties.
@boudje: gefeliciteerd! Waarom moest de km.sensor vervangen worden? Deed hij helemaal niets meer?
@fastronald: geen last gehad dat het voorwiel wat snel de lucht in ging vanuit de bocht? En die kleine tank heb ik ook regelmatig voor moeten slikken. Vorige week zat ik ook al na 150 km met een lege tank (op straat).
@bennieboy: die gele stond van de week ook in den Bosch toen ik die van mij wegbracht. De parelmoer kleur vind ik erg mooi, aan de zwarte vork en wielen kan ik helaas nog niet wennen..
En het is toch goed nieuws als een importeur er zich al in zo'n vroeg stadium mee gaat bemoeien, niet? Is toch veel meer zekerheid.
Enne... die big smile krijg ik al als ik de garage inloop :]

Laatst bewerkt:
Zo, vrijdag de motor opgehaald. Het pobleem bij het starten en het rijden bij lastwissel is opgelost. De accu was nog niet voorradig, dus daar moet ik voor terug. De resetknop van de teller is besteld. Het alarm (Datatool)is gemonteerd en een verademing, scheelt leuren met een extra slot. Wat me opvalt is dat op de rekening staat dat half syntheet 10W40 is gebruikt, terwijl in het boekje staat dat synthetische olie van 10W60 gebruikt moet worden.

Hee mathh, mooi dat het probleem met starten en het rijden met lastwissel is opgelost. ff een vraagje: die nieuwe accu, zit die bij de update's of moet je die zelf aanschaffen.
Hier bestaat nogal wat onduidelijkheid over, bij mij althans :?

Morgen gaat mijn brommert naar de importeur terug. En als ik nu naar buiten kijk, word ik daar niet vrolijk van.
-O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-

Word een nat ritje waarschijnlijk :r :r .

ff proberen of ik er een plaatje op kan krijgen....

x1pAdjo0uCo2H19Uk50tLtZOs-brDAEFNV7NDZG9JfjB_VZdgpA4wFDt1mUOJycD50eWFOFXkaqqpbNOx27vtd9LtCqTQiNvv3O8KrxuJpOhZ3NsgSbP261JCXDQIUdLSqWGibycT3ASRUTqzev6rR6U26en8X_lTCx
.

Komt omdat je het op zo'n fuck site van MS neerzet :r

Hee mathh, mooi dat het probleem met starten en het rijden met lastwissel is opgelost. ff een vraagje: die nieuwe accu, zit die bij de update's of moet je die zelf aanschaffen.
Hier bestaat nogal wat onduidelijkheid over, bij mij althans :?

Morgen gaat mijn brommert naar de importeur terug. En als ik nu naar buiten kijk, word ik daar niet vrolijk van.
-O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-

Word een nat ritje waarschijnlijk :r :r .

accu en afdekplaat zit bij update. succes met de foto.......

hahaha, ik zal het nodig hebben. Ik ben niet zo een computer wonder :N
Moet ik toch een andere site gebruiken denk ik. Nog sugestie's?

:W :W

@ denniS4R: ik heb ff die motor van jou bekeken, maar het kwijl liep lang m'n bakkes
Wat een bruut en mooi ding zeg :}

@ denniS4R: ik heb ff die motor van jou bekeken, maar het kwijl liep lang m'n bakkes

klopt, was ooit ook mijn voorkeur. Heb ook op de S4Rs proefgereden. Stuurt zelfs stukken beter dan de Corsaro. Alleen de zithouding, de slecht afgewerkte achterbrug en die lelijke collector onder het blok hebben me van de aankoop afgehouden (sorry Dennis). ;)

Thanx.
Niet alle foto's staan er. Zit nog een hoop oude rommel bij. Ik zal het eens bijwerken.

Zo'n Morini is ook niet verkeerd *O* . Alleen jammer van die paar kinderziektes.
Volgens mij hadden ze daar bij MV ook last van in het begin.
Gelukkig dat de importeur dit wel goed oppakt.

klopt, was ooit ook mijn voorkeur. Heb ook op de S4Rs proefgereden. Stuurt zelfs stukken beter dan de Corsaro. Alleen de zithouding, de slecht afgewerkte achterbrug en die lelijke collector onder het blok hebben me van de aankoop afgehouden (sorry Dennis). ;)

Ieder zijn smaak. De zithouding heb ik geen probleem mee (weet trouwens niet beter). De kat (of collector) is er bij de meeste s4r/s4rs rijders wel af.
Vind een s4rs wel stevig aan de prijs.

IMG_corsaro.jpg

het heeft even geduurd voordat ik het begreep, maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen O-) O-)

Als ie terug is van de importeur komen er meer piccies...

Hee leippie, is ie nog niet weg??? Zal nog wel even duren, tis nou niiet echt aantrekkelijk weer om te brommeren de laatste tijd.... of je moet een waterfiets hebben... ;)

spreek je laterzzz wel weer

Als ie terug is van de importeur komen er meer piccies...

Hey Bennieboy,
Hoelang duurt dat eigenlijk bij de importeur en waarom kon dat niet bij je dealer?

_O- Het lijkt wel dezelfde!!! :W

@ fastronald: Hoe lang het gaat duren weet ik niet. Ik heb 'm daar laten staan zodat ze er mee kunnen rijden als de motor koud is. Hij ging steeds rotter starten en gisterochtend bleef ie in zijn startprogramma hangen. :( De brandstof pomp bleef maar zoemen en ik kon het startknopje indrukken wat ik wilde, hij deed verders niets :N . Even ( nouja... even..) de pluspool van de accu eraf gehad en daarne deed ie het weer. Ik ben zelf naar de importeur gereden om ook zelf even een praatje te maken met de mannen aldaar. Die wisten me ook te vertellen dat er een grotere accu (18 ah)komt en die moet het slechte starten gaan verhelpen. De accu die er standaard in zit schijnt van een habibabbi kwaliteit te zijn.
Eind van de week krijg ik i.i.g. een telefoontje wat de status is.
Het horten en stoten komt bij de labdasensor vandaan. Dit heeft te maken met de euronorm 3(emissie eisen) te maken. Deze staat zo rot afgesteld dat de motor continu opzoek is naar de juiste brandstof afstelling. Als ze dit niet goed afgesteld krijgen dan maar die f@#*cking labdasonde omzeilen of zo. O-)
Ik hou jullie wel op de hoogte...

Hey sander, hoe was het in engeland??. Op de foto zie ik een rode corsaro met een tanktas. Daar ben ik ook naar opzoek. Naar zo'n tanktas dan he 8-) 8-) .
Heb jij nog ideetjes?

Hoi Bennie,

De tanktas is van Peter, ik meen dat het een Held is, maar ik ben niet kapot van de bevestiging die die heeft. Moto Morini heeft ook een tanktas(je) in zijn collectie, ik heb wel interesse daarin.

Mijn Corsaro heeft dat rekje achterop, de zwarte en de gele zijn uit de UK.

@bennieboy,ik ben vandaag natuurlijk niet voor niets naar motoport geweest,
ik heb m'n 2 pitter ingeruild voor een 1 pitter *D
(sorry,ff off topic trouwens)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan