Maak je geen illusies over andere merken, zelfs grote Japanse en Duitse merken roepen wel eens duizenden fietsen terug. Mijn motto is altijd simpel, wanneer je een motor met garantie koopt, kunnen er blijkbaar onderdelen stuk gaan.
Doe mij dan maar een merk die alleen aan verkoop doet en geen monteurs bij dealers heeft rondlopen, maar die bestaat natuurlijk niet.
Overigens heb ik tot nu toe alleen maar lullige onbenulligheden gelezen over de Corsaro, een pakking die lekt (wat stelt dat nu voor), een mapping die niet 100% is (stap maar eens op een injectie Japanner met het bekende AAN/UIT waar je gek van wordt), een accu die te klein bleek (nou, dat is schokkend) en een waterflap bij het luchtfilter. Oh ja, en een klemmetje extra bij de uitlaat. Nog iets vergeten?
Toen er nog geen Internet was reed iedereen vrolijk rond op de motor van zijn keuze, nu informeren we elkaar zo snel over eventuele gebreken, dat iedereen op zoek is naar een motor zonder gebreken en dan maak je het jezelf wel onmogelijk.
Het blijft techniek en de mooiste eenheid vorm je pas met je motor wanneer je er ook zelf aan gaat sleutelen.