Wie heeft er een Moto Morini Corsaro 1200?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt! goede tip want het klopt inderdaad dat cyccon ze importeerd. Eigenlijk zoek ik een adres waar ik spiegels kan bekijken. Zo vanaf een plaatje zegt toch niet alles. Ik heb trouwens wel de benelli spiegels gezien en deze staan er volgens mij ook mooi op.
tnt.ht12.jpg

Laatst bewerkt:
Zoals beloofd, de foto's van de motozoom spiegels. Ik heb in Photoshop even snel de schaduw van de flits weggepoetst, daarom zie je een klein randje langs de spiegels.

spiegels_achter.jpg

spiegels_voor.jpg

Laatst bewerkt:
Zoals beloofd, de foto's van de motozoom spiegels. Ik heb in Photoshop even snel de schaduw van de flits weggepoetst, daarom zie je een klein randje langs de spiegels.

[afbeelding]

[afbeelding]

Staat goed !
Toch wel apart , een gele Corsaro
Hoe is de kwaliteit van de spiegels ?

Staat goed !
Toch wel apart , een gele Corsaro
Hoe is de kwaliteit van de spiegels ?

Ik ben dik tevreden, heb er alleen nog niet mee gereden. Het zicht is minder dan de originele doordat deze spiegel kleiner zijn, maar links en rechts voor de prijs van 28 eurie hoor je mij niet klagen.

Staan inderdaad erg "wijs". Echt veel beter dan die "mickey mouse"oren. En voor weinig!!!

Want weet iemand wat die vervangingsspiegels van Moto Morini zelf kosten(die ook langwerpig zijn, kan geen plaatje laten zien, die site is in flash gemaakt)

@Thierry, heb je de open sport uitlaat van Termignoni al gehoord bij je dealer?

Bedoel je deze spiegels?

[afbeelding]

prijs 89 Euro
ERg aan de prijs hoor! (zeker als het per stuk is) En ik vind de ronde vorm niet echt passen bij de hoekige vormen van de Corsaro.... in de tank en het "schildje" voorop.
Dus als het iets hoekiger kan!
Fijn hé, ze hebben hier gestrooid nu is het motorrijden echt even voorbij. Jammer had graag de cpu nog even vervangen bij MVM maar ja dan maar in het nieuwe jaar/seizoen.
Druk druk druk.... Ennuh Fijne dagen mede fanaten!!!

@ Rick
balen jongens ! : de termis en m'n nwe dashboard zijn sinds verleden week vrijdag (15de) vertrokken uit Luxembourg en gisteren nog steeds niet geleverd bij m'n dealer !! dus weeral geduld oefenen ( 3weken!) nu , ik ben van plan via een dealer met testbank in de buurt ook standard trim vast te leggen , dan katloze versie ( ook onderweg..) met standaard dempers en CPU, om tenslotte katloos ,termissport en sport CPU ... los van ' t gevoel /uitzicht /gehoor...

Ik heb ook eens gekeken en de spiegeltjes met bestelnr: 12028247 zijn ook erg mooi maar ook wat duurder en kleiner, misschien wel te klein........?
Ik heb de stoute schoenen maar aangetrokken en de spiegel(tjes) besteld bij motozoom. Als ze erop zitten komen de piccie's wel! Fijne kerst! *O*

Ik heb de stoute schoenen maar aangetrokken en de spiegel(tjes) besteld bij motozoom. Als ze erop zitten komen de piccie's wel! Fijne kerst! *O*

Ik heb nog eens naar de maten gekeken, maar zie je nog wel iets in een spiegel die 38 milimeter hoog is? Afijn, zodra je ze binnen hebt zie ik graag de foto's.

hallo corsaro piloten.... het is een poosje geleden maar ik ben er weer. Of eigelijk nog steeds want ik heb het forum de afgelopen tijd wel gevolgd. Als eerste de nieuwe corsaro bezitters : GEFELICITEERD met dit ruige apparaat. :} De club word steeds groter :) .

Mijn brommert staat al weer een tijdje aan de druppellader en ik kan niet wachten tot het weer voorjaar wordt!!!, Al kan ik me nu wel weer vol overgave storten op iets wat wintersport heet. Het moet nog wel even gaan dumpen natuurlijk.

Ik vind die spiegeltjes op de foto's er wel :9 :P :9 uitzien, moet me daar toch ook eens in verdiepen.

Merry christmas to you all, laterzzzz

:W :W

Ik heb vandaag de Veloce kunnen bekijken bij Goedhart Motoren in Bodegraven en kan melden dat de DB-killers middels een simpel moertje te verwijderen zijn.

Er was er een sneller als ik, vandaag ook bij goedhart geweest, en met een simpel nr.4 inbussleuteltje zijn ze te verwijderen

Goed nieuws, we krijgen er weer een Corsaro rijder bij in het nieuwe jaar :) Mijn goede vriend Bob heeft vandaag de knoop doorgehakt en een zwarte Corsaro gekocht bij Bruggeman Motoren.

Hopelijk kan ook hij straks een leuke bijdrage leveren aan dit forum.

Verder wens ik iedereen veilige kilometers in 2007 en natuurlijk, veel liefde (niet alleen voor je Morini ;) )

Dank je wel Rick, veel liefde en weinig deuken in de velg zullen we maar zeggen! Feliciteer je vriend maar vast en een fijn 2007 toegewenst aan iedereen!!! *O*

Laatst bewerkt:
@Mathh, een poosje terug zei je dat er via jouw zaak een korting te regelen viel op bijvoorbeeld een andere uitlaat. Nu heb ik geïnformeerd naar de Termignoni's die op de Veloce zitten en daar heeft mijn dealer een adviesprijs voor staan van 1,250 Eurie inclusief de race ECU.

Wat zou die uitlaat eventueel via jouw zaak gaan kosten?

Je kunt mij daar ook rechtstreeks over mailen op contact@eqgen.nl

@Mathh, een poosje terug zei je dat er via jouw zaak een korting te regelen viel op bijvoorbeeld een andere uitlaat. Nu heb ik geïnformeerd naar de Termignoni's die op de Veloce zitten en daar heeft mijn dealer een adviesprijs voor staan van 1,250 Eurie inclusief de race ECU.
Wat zou die uitlaat eventueel via jouw zaak gaan kosten?

Ga ik eens uitzoeken en dan laat ik je iets weten.

Vandaag is mijn Corsaro opgehaald door Dynojet Europa en raad eens waarvoor?

Gokje: Achterstallige betaling? ;)

Een kilometerrijk 2007 nog voor iedereen!
Ik heb 31 December nog een leuk ritje over de dijken gemaakt om het af te leren, maar het is wel glibberig met koude banden over natte witte strepen :D

Groetjes

Ga ik eens uitzoeken en dan laat ik je iets weten.

Vandaag is mijn Corsaro opgehaald door Dynojet Europa en raad eens waarvoor?

Misschien voor het ontwikkelen van een bijpassende module ?
( pc 111 , rapid )

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan