inclusief een wel heel leuke oplossing voor het duo zitje.
http://www.hrkaufmann.ch/morini/corsaro.html
[afbeelding]
Mooie bagagedrager, maar mag wat kosten: 490.00 CHF Switzerland Francs = 307.99 EUR
Euro 1 CHF = 0.628549 EUR 1 EUR = 1.59097 CHF . Maar bij gebrek aan alternatieven niet slecht.
waarom zie ik dat nu pas....leuke startprijs tenslotte.
Mooie bagagedrager, maar mag wat kosten: 490.00 CHF Switzerland Francs = 307.99 EUR
Euro 1 CHF = 0.628549 EUR 1 EUR = 1.59097 CHF . Maar bij gebrek aan alternatieven niet slecht.
Voor de echte sleutelaars onder ons, iemand al nagedacht over het plaatsen van een stuurdemper? Zelf vind ik de gekozen plek bij de Aprilia Tuono Factory, net onder de verlichting aan de voorkant tegen de vorkpoten, wel mooi. Lastig is echter om de bevestiging aan het frame te maken, misschien een lang tapeinde door het holle balhoofd?
Anders misschien rechts tussen tank en radiateur in de lengte van de motor?
Aangezien de Corsaro nogal makkelijk op het achterwiel gaat (geweldig natuurlijk), zou een stuurdemper een prettige toevoeging zijn om het stuur stabiel te houden.
Vraag mij af hoe interessant het is om de katalysator leeg te ruimen of te verwijderen, aangezien de ECU er niet op afgestemd is (ook niet de open Termi versie).
De kat is een behoorlijke obstructie in het uitlaattraject. Gisteravond de motor moeten starten met een starthulp omdat de accu alweer te zwak was. Daarna een minuutje staan gas geven om de accu iets te laden en de pijp ter hoogte van de kat was over een lengte van 30cm echt roodgloeiend.
Zo gauw er een powercommander te koop is gaat ie er uit bij mij.