Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wil ik ook wetenWaarom stel jij die vraag eigenlijk?
Wieltjes zijn binnen. Lak is alleen nog te vers om al banden te monteren.
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Kleur is effe wennen
(Afbeelding)
(Afbeelding)
Aprilia remklauwhouder voor montage remklauw onder de brug ipv boven:
(Afbeelding)
Zomerbandjes om te proberen in 180 en 190 (Pirelli Corsa SC2)
(Afbeelding)
Zo! Waar blijft die vering
Vindt ik best prijzig om op een nieuwe motor van € 14.000,- te zetten.
Ben ook met de wielen begonnen, duurt echter nog ff. Ben niet al te snel.
(Afbeelding)
He Mathh, errug gaaf de wielen zo. Wat kost dat ongeveer, andere kleur velgen? Als ik de mijne heb wil ik de velgen rood.
Wat voor Corsaro wordt het,een rooie of een zwarte?
Ik ben vergeten hoe de monoshock gemonteerd dient te worden
Moet de leiding onderaan die naar het reservoir gaat, aan de voor- of achterkant zitten in gemonteerde toestand?
Alvast bedankt!
--------------------------------------------------------------------------------
Aan de voorkant; je kunt het eigenlijk zien aan het vervloekte beugeltje waar de leiding doorheen loopt.
Hij loopt dus min of meer aan de zijkant.
In mijn geval is het dus door WP gemonteerd en hun hebben dat beugeltje gewoon laten vervallen c.q. doorgeknipt.
Wel opletten dat je ketting niet aanloopt tegen de leiding.
Suc6 ermee !
Ik moet nu alleen nog remolie bijvullen, ontluchten en de snelheidssensor opnieuw monteren en afstellen. Maar dat doe ik na mijn vakantie: we gaan eerst nog een weekje met het het vliegtuig naar Andalusië waar we met een gids gaan motorrijden, waarvan 2 dagen in de woestijn (mmmmm, lekker warm)
Hey gaat er nog iemand naar Utreg! dit weekend? Ben benieuwd of ik nog meer Corsaro's ga tegenkomen!!!