wie gaat er naar Isle of Man 2008?

vraagje heb je ook nog losse kaartjes voor het evenement nodig of betaal je alleen voor de boot
volgens mij kan je gewoon vanaf de kant van de weg kijken en heb je dus geen kaartjes nodig.
Ooit ga ik hier ook naar toe, echt een schitterend evenement!
 
vraagje heb je ook nog losse kaartjes voor het evenement nodig of betaal je alleen voor de boot
alleen voor de boot ,je hebt geen losse kaartjes nodig paddock is ook gewoon vrij *O*
ben er dit jaar geweest 100 jarig bestaan *D ECHT ZOOOOOOOOOOO gaaf om ze met dik 200+ op 1 meter van je langs te zien komen......je voelt gewoon de luchtdruk verplaatsing :}
full
 
ik heb gewoon op deze site WWW.IOMTT.COM een accomodatie gevonden.
zaten bij een paar mensen in huis ,een hele boel mensen verhuren een kamer en dan kan je van de rest van t huis gebruik maken,zit je lekker met hun aan t engels ontbijt :9
full
 
Ik heb gisteravond de boot Heysham-Douglas v.v. geboekt *O*
Woensdag 28 mei heen en maandag 9 juni terug.
Ik ga op eigen gelegenheid, dus wie er mee wil of tips&ticks heeft mag het zeggen :W

Groeten, Hertog Jan
 
Jaap, heb je nog wat meer tips ?
Ik wil namelijk in 2008 ook gaan; En ik ga alleen...


Groeten, Hertog Jan
ga je camperen of doe je homestay? (campings zat trouwens)
ik zou zeggen ga een rondje circuitrijden en ga dan kijken waar t je mooi lijkt om te kijken.
op sommige plaatsen kan je eten en drinken krijgen ,maar er zijn ook plaatsen waar je niks kan krijgen en als je er een maal staat je er de hele dag ook niet meer weg kan.

wij gingen s ochtends voor dat de races beginnen ff langs de supermarkt en kochten dan wat eten en drinken voor tijdens de races.

ga op tijd naar een plek waar je wilt kijken een uur voordat de races beginnen gaat de weg dicht en dan wordt je er echt meteen afgehaald waar je op dat moment rijdt!!

veel plezier maar dat lukt daar wel *O*
 
Ik heb in ieder geval de tent mee, en voor de rest ben ik niet zo'n moeilijke 8-)
Zolang ik een pint kan drinken *O* vind ik alles best.
Ik zie wel, tis vakantie he... En ik boek nergens een overnachting vantevoren... Wil -net wat je zegt- een beetje over het eiland kunnen toeren.

Groeten, Hertog Jan
 
Ik heb in ieder geval de tent mee, en voor de rest ben ik niet zo'n moeilijke 8-)
Zolang ik een pint kan drinken *O* vind ik alles best.
Ik zie wel, tis vakantie he... En ik boek nergens een overnachting vantevoren... Wil -net wat je zegt- een beetje over het eiland kunnen toeren.

Groeten, Hertog Jan
een pint pakken lukt daar wel *O* .
en een plekkie op de camping is ook geen probleem.

gaat vast helemaal goed komen :]

groeten jaap
 
Ik heb gisteravond de boot Heysham-Douglas v.v. geboekt *O*
Woensdag 28 mei heen en maandag 9 juni terug.
Ik ga op eigen gelegenheid, dus wie er mee wil of tips&ticks heeft mag het zeggen :W

Groeten, Hertog Jan

Heb je iets anders geboekt H.J? of alleen de oversteek? Ik zit te kijken om ook te gaan. Maar weet niet of het kan(vriendin en eigen zaak) Zal het weten rond half Jan, dus als je wilt, kunnen wij samen. altijd leuke met meerdere!.
Ik heb een retourtje calais-dover gevonden voor rond de 50€.
Hoeveel heb je betaald voor de Heysham-Douglas oversteek?
 
Heb je iets anders geboekt H.J? of alleen de oversteek? Ik zit te kijken om ook te gaan. Maar weet niet of het kan(vriendin en eigen zaak) Zal het weten rond half Jan, dus als je wilt, kunnen wij samen. altijd leuke met meerdere!.
Ik heb een retourtje calais-dover gevonden voor rond de 50€.
Hoeveel heb je betaald voor de Heysham-Douglas oversteek?

Ik ga een weekje eerder al naar het Engelse Blackbird treffen. Ik ga er vanuit dat dat doorgaat, anders pas ik de vakantie daar op aan. 1 februari weet ik dat.
Calais-Dover was ik van plan met de P&O Ferry te doen, ben daar -tig keer met de vrachtwagen meegeweest. Kost iets van 70 euro retour, dus dat scheelt niet veel.
De boot Heysham-Douglas is retour geboekt, wo. 28 mei heen en maandag 9 juni terug. Kost ongeveer 187 pounds ! (= ongeveer 270 euro ?)De terugreis was voor zaterdag en zondag al vol. Een beller is sneller: +44 8705 523523 Hou wel je credticardgegevens bij de hand.
En dan in GB nog 1 overnachting zoeken ergens, dus dinsdag weer thuis.

Groeten, Hertog Jan

ps. Als je echt mee wilt, altijd welkom ! :W
 
Laatst bewerkt:
Zit er ook al een tijdje over te denken om ernaar toe te gaan. Nadeel van de IoM vind ik dat de coureurs met 10 seconden tussenpozen van start gaan, en hun eigen race rijden.

Wat dat betreft lijkt 't me nog veel gaafer om een keertje naar 1 van de Irish road races te gaan (daarvan zijn er meerdere, kweetnie hoeveel precies), daar racen ze echt tegen elkaar, en gaat 't erom wie 't eerst over de finish komt. En dat gebeurt ook allemaal op hele smalle weggetjes met het gas vol open in de hogere versnellingen. :N :Y :} :} :}

Iemand daar weleens naartoe geweest, of plannen om dat te doen?
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, maar klinkt goed. :]

Zou je daarvoor wel aub een nieuw topic willen maken dan ?
Dank je. :W

Misschien dat TS in de beginpost een lijst wil maken wie er wel naar de IOMTT gaan ?

Groeten, Hertog Jan
 
weet een van jullie wat het kost 5 dagen weg,er zijn nog al wat mensen in mijn omgeving di zeggen dat de kosten nog al uit de hand kunnen lopen
 
Benzine en boot zijn de grootste kostenposten. Vreten en zuipen Eten en drinken zal bij zo'n evenement ook wel wat meer kosten.
Het ligt dus ook aan jezelf.

Ik spaar er voor, tis m'n vakantie. Dan ga ik niet op 100 euro meer of minder kijken. Ik zal er i.i.g. geen pot bier voor laten staan :P


Groeten, Hertog Jan
 
Vraagje,

van waar tot waar gaat de boot heen en weer? En hoeveel Km is het dan nog in Engeland rijden? Zit even op googlemaps te kijke maar kom der even zo snel niet uit.
 
Vraagje,

van waar tot waar gaat de boot heen en weer? En hoeveel Km is het dan nog in Engeland rijden? Zit even op googlemaps te kijke maar kom der even zo snel niet uit.

Het eiland Man ligt tussen Ierland en Engeland, gewoon ff zoeken op Isle of Man.

Er zijn verschillende bestemmingen, kijk even op http://www.steam-packet.com/SteamPacket/Book-Now/Book-Now.

Ik ga vanuit Heysham, dat ligt wel een stuk noordelijker dan Liverpool.

Je kunt zelf even kijken met een online routeplanner naar de afstand Dover - Liverpool bijvoorbeeld.
Je kunt op -tig manieren naar Engeland vanuit Nederland.
(Omdat ik een weekje eerder al vertrek, ga ik Calais - Dover doen. Stuk goedkoper en sneller)
Succes ! :W

Groeten, Hertog Jan
 
Oeh, dat klink wel heel gaaf! Volgens mij is dat 1 dikke week hard core motor geweld! Leuk, ga es onderzoeken of da kan!
 
ok, heb vandaag de boeking betaalt voor de veerboot van Liverpool naar Douglas. *O*
Maar zoals ik gisteren al in mijn oproepje had gezet (sorry :$ :$ had per ongeluk een topic aangemaakt)heeft iemand adressen of namen van campings die je kunt aanbevelen, als je voor het eerst naar dit evenement gaat :?
ik kan wel campings zoeken op het internet maar weet natuurlijk niet of je daar goed kunt zitten
 
Terug
Bovenaan Onderaan