Honda NR750 ! [afbeelding]
Mooi geluidje
Bij Kalsbeek motoren hadden ze deze 2 te koop staan. En vorig jaar toen ik er was hadden ze er nog 1: Linkje
Blijft een mooie machine.Nog een plaatje van die Yamaha GL 700 gevonden, prachtig ding maar nooit in productie:
[afbeelding]
Jaaaa, zo maken ze ze niet meer
Super smooie fietsjesSupersportMijn eerste Honda. Dit is de CB72 van 1962 gekocht 1969. Met startmotor!!!
[afbeelding]
Hier een zelfpotret uit 1969 met de verknalde Honda CB72 250 cc Supersport.
[afbeelding]
ik weet dat opel ooit mototfietesen heeft gebouw
wel ergens in het jaar 0 ofzo
stond een jaar of 2 terug in een museum
heb heelaas zo geen foto bij de hand
Ik bewaar al jaren hele oude motorbladen en in een ervan stond de GL750 die op de tentoonstelling in Tokio stond. Er staat inderdaad beschreven: De viercilindermachine munt weer uit door een geheel nieuwe vormgeving met overdadig chroom en glimmertoestanden die afsteken tegen de matte framkleur.En Adriano: Frame van de Yamaha GL 750 lijkt wel matzwart? Ook wel appart.
Ik bewaar al jaren hele oude motorbladen en in een ervan stond de GL750 die op de tentoonstelling in Tokio stond. Er staat inderdaad beschreven: De viercilindermachine munt weer uit door een geheel nieuwe vormgeving met overdadig chroom en glimmertoestanden die afsteken tegen de matte framkleur.
Cilinderinhoud 743 cc en 70 pk.
Dus goed opgemerkt
[afbeelding]
Op een tweetakt uit 1971? Toen had alleen Münch injectie.Is er eigenlijk ooit bekend geworden waarom de GL750 niet in productie is genomen ?
Carburateurs zien er overigens al "ernstig" injectie-achtig uit
Wel jammer dat het bij een prototype is gebleven
Op een tweetakt uit 1971? Toen had alleen Münch injectie.
Is er eigenlijk ooit bekend geworden waarom de GL750 niet in productie is genomen ?
Carburateurs zien er overigens al "ernstig" injectie-achtig uit
Wel jammer dat het bij een prototype is gebleven