Gaat niet om of het al gebeurt is, maar om hoe makkelijk het zou kunnen gebeuren. Eenvoudig te testen, en wel goed voor de gemoedsrust als gewoon blijkt dat t niet kan gebeuren zonder gekke capriolen uit te halen. Zal bij de meeste schoenen wel goed gaan, maar zoals sommige verhalen hier getuigen, dr zijn ook schoenen waarbij dat dus wel iets te makkelijk kan gebeuren... Gewoon iets om wel even op te lettenAl meerdere ritten mee gereden en nergens last van.
Wat niet is kan nog komen...Al meerdere ritten mee gereden en nergens last van.
Ja onder een trein komen kan ook...Wat niet is kan nog komen...
Ik heb het bij een onnozelaar zoals jij vlak voor me zien gebeuren.Ja onder een trein komen kan ook...
Als je zo gaat denken, moet je lekker thuis op de stoel blijven zitten.
Wel uitkijken dat je dan niet van die stoel valt.
Voor een trein te missen, kijk je uit je ogen....Ja onder een trein komen kan ook...
Als je zo gaat denken, moet je lekker thuis op de stoel blijven zitten.
Wel uitkijken dat je dan niet van die stoel valt.
En ik heb de boel getest...Ik heb het bij een onnozelaar zoals jij vlak voor me zien gebeuren.
Zou een pincet mee nemen voor de splinters na de crash...Ik rij op klompen....
Ik vind degenen die ontkennen dat het hen ook kan gebeuren wel grappig. Hebben die ook geen helm nodig?Ik vind het knap dat je dit gelukt is
Hoeveel zijn er niet die zonder helm zouden gaan rijden als het niet verplicht was?Ik vind degenen die ontkennen dat het hen ook kan gebeuren wel grappig. Hebben die ook geen helm nodig?
Dat weet ik niet, maar ik vind het met open vizier al bij 30 km/u oncomfortabel. Alleen voor de wind zou ik al een helm opzetten.Hoeveel zijn er niet die zonder helm zouden gaan rijden als het niet verplicht was?
Maar waarom zouden die veters op hun plaats blijven bij windkracht 12?Ik ontken het haken met veters niet maar veters en haken is een kwestie van goed wegstoppen, helm draag ik altijd.
Goedemiddag,
Hierbij een topic over motorschoenen / laarzen.
Welke schoenen dragen jullie en waarom je keuze voor dit type schoen?
Zo kunnen we van elkaar leren en ideeën opdoen.
Ikzelf draag deze Alpinestars Sektor schoenen in de rood / zwarte kleurstelling.
Een fijne schoen met versterk gedeelte voor de ‘schakelpook’.
Bekijk bijlage 1960873Bekijk bijlage 1960874
Heb het jaren geleden meegemaakt met veterschoenMaar waarom zouden die veters op hun plaats blijven bij windkracht 12?
Restant is kort en omdat ik ze diep wegstop, nog nooit meegemaakt dat ze loshingenMaar waarom zouden die veters op hun plaats blijven bij windkracht 12?
Nee ik heb enkel een helm met vizier tegen de vliegen..... en regen ook wel.Ik vind degenen die ontkennen dat het hen ook kan gebeuren wel grappig. Hebben die ook geen helm nodig?
Dan had je ook wel enorm lange veters als je met je linkervoet aan het rempedaal bleef zitten...Heb het jaren geleden meegemaakt met veterschoen
gIng stoppen en wilde met mijn linkerschoen op de straat steunen maar mijn veter zat om het rempendaal en daar ging ik
hoppamet een redelijke schade
Je moet ook niet vallen! Krijg je krassen op je lak....Ik kwam eens een stel op een Moto Guzzi tegen in Frankrijk. Ze droegen zwarte leren pakken, en geitenwollen sokken met leren sloffen, van die dingen met open hiel. Toen ik daar een opmerking over maakte begonnen ze mij uit te lachen omdat ik motorlaarzen droeg. Ik wees ze nog op het gevaar bij een val, maar ze zeiden dat ze niet vielen. Regenen deed het waarschijnlijk ook nooit...