Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Ik heb het opgegeven wat weer betreft.
Uit ellende accu verwijderd en aan druppellader.
Bandjes wat harder gezet.
Motor in drie verschillende sprays...

Ben er klaar mee, ik wacht wel een paar maanden.
 
Ik heb het opgegeven wat weer betreft.
Uit ellende accu verwijderd en aan druppellader.
Bandjes wat harder gezet.
Motor in drie verschillende sprays...

Ben er klaar mee, ik wacht wel een paar maanden.
Ik heb een stekkertje langs de framebuis geplaatst. Kan ik de plug gemakkelijk zonder de accu eruit te halen aansluiten op de optimate.
 
Ik heb het opgegeven wat weer betreft.
Uit ellende accu verwijderd en aan druppellader.
Bandjes wat harder gezet.
Motor in drie verschillende sprays...

Ben er klaar mee, ik wacht wel een paar maanden.
Het laatste jaar (maar zeker de laatste 2 maand) zijn zeer triestig geweest op gebied van weer. Of het regent of het vriest en er is zout gestrooid. Je kan de mooie dagen op 1 hand optellen. Zeker ook aan het uitkijken naar betere tijden..
 
Jouw browser kan deze video niet weergeven.


Hier de tracer voorzien van extra lampjes aan de valbeugels, volgende maand nog een keer beginnen aan de DRL knippers voorzijde en achter!
 
Mooi, maar kan de rechter koplamp niet ook branden waardoor het symmetrisch is?
 
Zit er alleen een grootlichtlamp in? Dan kan dat doorverbinden helaas niet. Ik heb ooit een Gilera DNA 180 gehad. twee H4-lampen in de koplampunit. De ene werd gebruikt voor dimlicht, de ander voor gootlicht. Handig want je kon de lampen wisselen igv een doorgebrande lamp, dus altijd reserve bij je, maar daarbij was inderdaad gewoon door doorlussen een dubbele koplamp te maken.
 
 
led unit is het dus die wordt gebruikt voor groot licht
 
Ja, dan is er ‘niets’ aan te doen.
De mistlampjes maken de herkenbaarheid van jou als ‘het is een motorrijder’ en het inschatten van snelheid en afstand zeker beter
 
Niet direct wat aan de motor gedaan, maar wel heel veel vóór de motoren gedaan!

Gereedschap beter georganiseerd, en de compressor een betere plek gegeven (stond altijd op de vloer in de weg te zitten)




Owjah… heb toch wel wat gedaan aan de motor… de Soes heb ik even een doekje over gehaald, en de FJR een keer naar buiten en naar binnen gereden… (FJR hoeft dit jaar waarschijnlijk niet meer naar buiten, volgende week mag ze weer door het heerlijke weer in Nederland rondcrossen)
 
Vandaag eindelijk de ontsteking weer aangesloten van de AWO.
Afgelopen zomer het blok gereviseerd; nieuwe krukas, lagers, zuigerveren etc...maar na het terugplaatsen van het blok in het frame er niet aan toegekomen de elektriek weer aan te sluiten.
Druk met andere zaken...
Maar, op de laatste dagen van het jaar even tijd gevonden.
Morgen, op Oudjaarsdag, eens zien of er weer geluid uit het blok komt
 
Rondje gereden met de Interceptor. Starten ging moeizaam, de accu was ok, maar het was blijkbaar hoog tijd wat verse benzine door de leidingen te jagen. Het weer was droog, wel wat fris, goed voor de motor en zijn baas.
 

 
Goeie voornemens de AWO op de laatste dag van het jaar z'n eerste klappen te laten geven na een revisie van het blok..
Niet gedaan; smerig koud vandaag..
Ik ben wel bezig geweest met de gaskabel van de ouwe zijklepper; dat loopt niet helemaal zoals het moet, hapert af en toe.
De worm in het handvat lijkt versleten, moet er even dieper in..
 
Olie en blok alvast warm stoken met een verfafbrander?
 
Waarderingen: PLR
Tis een AWO, da's Oost-Duitse Degelijkheid.
Die start zelfs bij -50⁰....
Ik pieker er niet over om met klapperende tanden de garage in te duiken; de gaskabel kon mooi aan de keukentafel