Met remstof…..Maar smaken wel beter.....als je ze in je mond stopt tijden het pompen....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met remstof…..Maar smaken wel beter.....als je ze in je mond stopt tijden het pompen....
Dat staat er wel heel vreemd (of ligt dat aan mij )?Maar smaken wel beter.....als je ze in je mond stopt tijden het pompen....
Erg wijd,NelusNieuwe kettingset gemonteerd Bekijk bijlage 2082053
Dan wordt t tijd om n poets brommert te scoren voor jouw @swettyEn glimmen ze, want mijne zijn van zwarte kunststof daar valt niks aan te poetsen…..
Algemene kut garage dusBanden op spanning gebracht.
Bekijk bijlage 2082964
Toen ik daarmee bezig was stopte er nog een oude dame met een scootmobiel. Of ik haar banden ook kon doen, want dat vond ze maar eng. Ze was er voor naar een algemene garage geweest, maar die deden dat soort klusjes niet. Na 30 seconden kon ze stralend weer verder.
De monteur is zeker met het verkeerde been uit bed gestapt. Alleen hoeveel druk is normaal voor zo'n scootmobiel? Voor je het weet een knal en een groter probleem.Toen ik daarmee bezig was stopte er nog een oude dame met een scootmobiel. Of ik haar banden ook kon doen, want dat vond ze maar eng. Ze was er voor naar een algemene garage geweest, maar die deden dat soort klusjes niet. Na 30 seconden kon ze stralend weer verder.
Ja, maar ergens verbaast het mij ook weer niet bij een garage van zo'n grote keten.Algemene kut garage dus
Dat stond gelukkig keurig op de bandjes vermeld.De monteur is zeker met het verkeerde been uit bed gestapt. Alleen hoeveel druk is normaal voor zo'n scootmobiel? Voor je het weet een knal en een groter probleem.
Grote keten of niet als je een scootmobiel laat staan ben je geen knip voor je neus waardJa, maar ergens verbaast het mij ook weer niet bij een garage van zo'n grote keten.