Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Gisteravond een Sena gekregen 🎅 en vandaag gemonteerd.
20241226_151006.webp

Ekkus op de raket nieuwe knippers monteren.

Bijlagen

• 20241227_121804.webp
    20241227_121804.webp
    398,3 KB · Weergaven: 0
Voor een wijdlopende Nelus lijkt het mij wel OK _O-

Originele bolletjes vervangen voor night breaker lampen. Via marktplaats gekochte cilinder bescherming gemonteerd en gelijk snoertje van de navigatie netjes weggewerkt, ben kapot😂🙈

Banden op spanning gebracht.

20241228_141301~2.webp

Toen ik daarmee bezig was stopte er nog een oude dame met een scootmobiel. Of ik haar banden ook kon doen, want dat vond ze maar eng. Ze was er voor naar een algemene garage geweest, maar die deden dat soort klusjes niet. Na 30 seconden kon ze stralend weer verder.

Banden op spanning gebracht.

Bekijk bijlage 2082964
Toen ik daarmee bezig was stopte er nog een oude dame met een scootmobiel. Of ik haar banden ook kon doen, want dat vond ze maar eng. Ze was er voor naar een algemene garage geweest, maar die deden dat soort klusjes niet. Na 30 seconden kon ze stralend weer verder.
Algemene kut garage dus

De monteur is zeker met het verkeerde been uit bed gestapt. Alleen hoeveel druk is normaal voor zo'n scootmobiel? Voor je het weet een knal en een groter probleem.

Op een band staat vaak de maximale druk vermeld. Die hoeft niet gelijk te zijn aan de gewenste druk. Kijk maar eens op een motorband. Daar staat vaak een maximale druk van ~3,5 bar op.
Nu alleen uitkijken dat er geen wachtrij van scootmobielen voor jouw huis komt te staan. :+

Nog eens... idd benzine in gedaan ;) en toerke gereden. Richting Noord-Brabant en omstreken, waren weer 314 frisse km-kes.
Verder nog wat chroom op de GL 1200Ltd en de GL 1100 Aspencade gehangen, het oog wil tenslotte ook wat.
@jbazelmans... vandaag met de goeie brommer hé! :t

Bijlagen

• Ritje 28-12-2024.webp
    Ritje 28-12-2024.webp
    211,3 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan