Struickrover
MF veteraan
M’n reserve brommert voor het komende seizoen aant opbouwen. Bijna klaar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tis een AWO, da's Oost-Duitse Degelijkheid.
Die start zelfs bij -50⁰....
Ik pieker er niet over om met klapperende tanden de garage in te duiken; de gaskabel kon mooi aan de keukentafel
Mooi, resultaat zien we wel een keer in Gildehaus……Nou; de AWO heeft gisteren eindelijk zijn eerste klappen weer gegeven.
Ik heb hem al jengelend op temperatuur laten komen, en daarna weer uitgezet.
Dit wil ik nog een keertje herhalen, voordat ik de eerste meters maak.
De gaskabel zit weer aan/ in de zijklepper, nog even verbinden aan de vlinderklep en afstellen.
Wat kleine onderdelen in het gashandvat vernieuwd, zodat alles beter glijdt.
Kunnen we weer verder
Heel erg mooi dezeDe laatste loodjes.....
Bekijk bijlage 2086225
Bekijk bijlage 2086226
Maar eens gaan inrijden (nieuwe zuigers) en kijkrn of zo'n kuip bevalt...
Morgen ochtend wordt t mijn revanche, zegt Struick nu met iets te veel overschatting…Leuk is dat...heb er ook zo een bij een van mn motoren.
Linkse tap werkte ook niet want die brak af in de afgebroken bout
Maar dit is zo te zien toch nog wel te redden met een helicoil?
Succes StruickMorgen ochtend wordt t mijn revanche, zegt Struick nu met iets te veel overschatting…
Ik zou toch ook alles bij elkaar .... en in mijn hoofd misschien ook lichtjes in paniek schieten het eerste moment.Leuk is dat...heb er ook zo een bij een van mn motoren.
Linkse tap werkte ook niet want die brak af in de afgebroken bout
Maar dit is zo te zien toch nog wel te redden met een helicoil?
Koop goede accu's, bespaart je een hoop energie,2 maal.Net weer beide brommers aan de Optimate gezet, dus even uitblazen
Ik al maanden…..Net weer beide brommers aan de Optimate gezet, dus even uitblazen
Volgens mij zit je er zelluf ook aanIk al maanden…..
Neehoor, net zelf buiten geweest….kan ik niet vd motorfietsen zeggen…..Volgens mij zit je er zelluf ook aan
Ik laat ze niet constant aan de lader zitten.Ik al maanden…..
Nou, daarvoor heb ik een druppellader die houdt de accu in de daluren voor mij in de gaten…..Ik laat ze niet constant aan de lader zitten.
En zo heb je wat te doen
Ik druppel ook, mijn dealer zei dat het niet nodig is om de accu constant aan de lader te zettenNou, daarvoor heb ik een druppellader die houdt de accu in de daluren voor mij in de gaten…..
Effe losgekoppeld dus.Neehoor, net zelf buiten geweest….kan ik niet vd motorfietsen zeggen…..
Nou, ik kom weleens bij dealers in de showroom en die hebben niet voor niets overal aansluitingen in de vloeren voor laders die continu aan de accu’s hangen. Je valt net niet over de snoeren…..Ik druppel ook, mijn dealer zei dat het niet nodig is om de accu constant aan de lader te zetten
Ik druppel ook, mijn dealer zei dat het niet nodig is om de accu constant aan de lader te zetten