Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Waarschuwing: weer- én verkeersalarm! Gereden?

heee nocer ben jij de nieuwe piet paulisma van mf
ik keek net naar buiten en toen zag ik al een dakpan vliegen.

Zie andere topic..."zijn BMW rijders oude mannen?"
Ik rjdt BMW, ben "oud", gewoon op de motor en rijd vanavond 'gewoon' 60 km naar huis.

Gekkenwerk!!!!!
Ben net thuis van m;n werk en voor het eerst was ik blij dat ik kon afstappen!!
Den haag --> Nieuwegein 65KM vasthouden en een schietgebedje af en toe
maar goed ondanks de vingers op het voorhoofd van "koekblikkers" die het waarschijnlijk een kansloze actie vonden (gnif gnif) toch heelhuids thuisgekomen...
maar leuk is anders

groet
Ron

...ondanks de vingers op het voorhoofd van "koekblikkers" die het waarschijnlijk een kansloze actie vonden...

Als diezelfde automobilisten met een hitte-golf in de file staan blijf ik op m'n voorhoofd tikken.

hmm, waait hard, ik blijf hier wel, moest zometeen eigenlijk werken (pizzabezorgen...leuke baan verder, maar nu..) , heb de baas al opgebeld en de pizzahut blijft vandaag wss dicht voor bezorgingen.. Bussen rijden hier niet, takken en containers vliegen je om de oren.. kwam in een windhoos niet vooruit..met hond er nog bij:| fiets dan he..

Vooral als je dit leest kijk je wel ff op

VRT NWS

edit: motortje staat nog trouwens

Laatst bewerkt:
Mijn motor is ook omgevallen, Hij stond heel schuin door de tailrisers maar is gewoon over z'n dooie punt de andere kant op gevallen.

Stuur krom, koppelingsdeksel beschadigd, uitlaat uit lijn, Tank aardig leeg gelopen,
((Accu is dood??))

Hij stond in de tuin bij mijn ouders en heeft er een paar uur gelegen totdat mijn vader thuis kwam!

Echt zonde...

Mjah, moest vanmiddag om 12 uur van me baas perse naar huis toe, omdat het gigantisch zou gaan stormen.. moet zeggen dat ik ergere windvlagen mee gemaakt heb (hoewel het natuurlijk niet prettig blijft) motor gewoon braaf op der plekkie gezet... denk niet dat ze zo snel omvalt.. gezien de wind van west naar oost gaat hier, en ze met het koppie richting oost staat

als ik geen pfeifer zou hebben zou ik vandaag rij examen hebben

Zou dat gewoon door gaan dan of niet?

toch een heeel klein beetje geluk bij ongeluk

In Rotterdam gingen de examens voor de motor niet door. Vanmorgen eerst nu een uurtje les. Ging prima. Om 9:45 bij CBR in Rotterdam Noord. Het examen ging niet door omdat er te veel water op de weg lag. Examen wordt nu 12 februari....

Ben vanmorgen gewoon met de motor naar het werk gereden, toen viel het nog mee.
Maar ben benieuwd straks, want de xt600 is erg windgevoelig.

Zal wel naar huis waaien

Echt zonde ja Rotwind

Succes met het oplappen he!

Laatst bewerkt:
Heen op de motor (Rdam - Zoetermeer), m'n CB750 op m'n werk in het fietsenhok gezet en terug ga ik lekker met de bus.

hmm, huis hier is niet erg goed geisoleert...voel zo af en toe een briesje langs mn hoofd gaan

hoe weet je dat ie een paar uur gelegen heeft ??

sow, ben net een half uurjte thuis.

neem het alarm maar serieus en laat de motor staan. Tis echt gekkenwerk en het wordt nog erger.

Ik had geluk om als 1 van de laatsten over de A2 bij Vinkeveen te mogen...

Maakt toch helemaal niet uit hoe lang ie daar gelegen heeft?

Het voordeel is in elk geval dat ie niet weer om kan vallen.

Zeg ik toch ook niet ??

Voortaan bij wind maar dekentje neerleggen en motor alvast neerleggen ??

Laatst bewerkt:
De motor die fietsertje moch oprapen was helaas de mijne Schade valt gelukkig heel erg mee maar het is zwaar kut op je werk gebeld te worden met de mededeling dat je motor plat ligt.

Ik vind het persoonlijk nu toch echt te hard waaien om op de motor te gaan, lopen is zelfs al lastig Toch vind ik dit weer heerlijk, ben gek op storm