...ondanks de vingers op het voorhoofd van "koekblikkers" die het waarschijnlijk een kansloze actie vonden...
als ik geen pfeifer zou hebben zou ik vandaag rij examen hebben
Zou dat gewoon door gaan dan of niet?
toch een heeel klein beetje geluk bij ongeluk
Mijn motor is ook omgevallen, Hij stond heel schuin door de tailrisers maar is gewoon over z'n dooie punt de andere kant op gevallen.
Stuur krom, koppelingsdeksel beschadigd, uitlaat uit lijn, Tank aardig leeg gelopen,
((Accu is dood??))
Hij stond in de tuin bij mijn ouders en heeft er een paar uur gelegen totdat mijn vader thuis kwam!
Echt zonde...
Als ze airco hebben, hebben ze minder last van de warmte dan wij op de motorAls diezelfde automobilisten met een hitte-golf in de file staan blijf ik op m'n voorhoofd tikken.
Mijn motor is ook omgevallen, Hij stond heel schuin door de tailrisers maar is gewoon over z'n dooie punt de andere kant op gevallen.
Stuur krom, koppelingsdeksel beschadigd, uitlaat uit lijn, Tank aardig leeg gelopen,
((Accu is dood??))
Hij stond in de tuin bij mijn ouders en heeft er een paar uur gelegen totdat mijn vader thuis kwam!
Echt zonde...
hoe weet je dat ie een paar uur gelegen heeft ??
hoe weet je dat ie een paar uur gelegen heeft ??
Moeder kreeg de motor niet omhoog?
Moeder kreeg de motor niet omhoog?
Maakt toch helemaal niet uit hoe lang ie daar gelegen heeft?
Het voordeel is in elk geval dat ie niet weer om kan vallen.
Buurvrouw had m horen vallen!!!
Als diezelfde automobilisten met een hitte-golf in de file staan blijf ik op m'n voorhoofd tikken.
Heen op de motor (Rdam - Zoetermeer), m'n CB750 op m'n werk in het fietsenhok gezet en terug ga ik lekker met de bus.