VTR 1000 F (Deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zow hehe... ben weer online. Computer is weer up to date! SBK-races waren top en nu a.s. maandag zelf maar 's proberen op Folembray!
Iemand een idee hoe ik deze http://www.access.demon.nl/uploads/Folembray-2.avi kan openen?

Kan ik alvast een beetje circuitstudie doen dacht ik maar ja. Lukte niet met Divx. Iemand een alternatief?

Link aanklikken, downloaden en mer winamp afspelen.
Leuk filmpje alleen de snelheid is............. :z
 
Heb je de laadspanning en die bij stationair draaien al eens gemeten ?

Ga ik zaterdag doen (ff een spanningsmeter lenen).
Ik las al zoiets: 14 volt moet het zijn,..toch?
Moet het voltage gelijk blijven bij hogere toeren of mag deze wat fluctueren?
En ik mag aannemen dat ik dit simpelweg opmeet op de plus & minpool van de accu?
thx again.
 
Ga ik zaterdag doen (ff een spanningsmeter lenen).
Ik las al zoiets: 14 volt moet het zijn,..toch?
Moet het voltage gelijk blijven bij hogere toeren of mag deze wat fluctueren?
En ik mag aannemen dat ik dit simpelweg opmeet op de plus & minpool van de accu?
thx again.


Voor die verschillende waarden moet je ff zoeken. Er zijn een aantal topics waar dat in wordt besproken.

Of check onderstaand topic ff

how to - accu en laadsysteem controleren.

 
Laatst bewerkt:
Setje titanium Laser dempers €150,- met iets werk, staan op marktplaats:

KLIK !

Zo te zien voor Firestorm
 
Weet iemand nog een goede occasion site voor motoren?? (met gratis plaatsen, behalve ebay en marktplaats)
 
Even een mooi plaatje van mijn VTR ter verfraaing van dit topic *O*

full
 
Nooit gedacht dat een vtr kon klinken als een verstopte stofzuiger :( maar nu ik voor mijn vakantie in de eifel mijn open Devils heb verruild voor standaardpijpen weet ik dat het wel degelijk kan! Als ik terugkom is het eerste wat ik doe mijn openpijpen er weer onder schroeven :9~
 
Mooie fiets MAX247!!
Wees er zuinig op!!

Kep er ook zoéén, maar dan met rode bestickering en wat hogere pipes

Greetzzz
 
Bedankt voor de tip!!! Ik heb zulke dempers en ben vooral op zoek naar de linker, omdat die van mij is beschadigd... Ik heb gebeld, maar morgen kan ik terugbellen.

Thanx! :)

Zijn ze wel voor de Firestorm?? staat er in de advertentie niet bij. Ook zo lullig als je er aankomt en het blijkt voor de SP-1 te zijn.
 
full


hallo vtr rijders,

ik heb effe een paar vraagjes,
nieuw model nokkenas ketting spanners wat is het onderdeel nummer daarvan?
wat zijn de kosten van die spanners?
zijn ze makkelijk zelf te plaatsen?
heb je speciaal gereedschap nodig?
heeft iemand van jullie dat al eens gedaan?

mijn vtr heeft sinds vorige week een tikje in de voorste cilinder (lijkt het)
hij is van '98 en heeft 35.000km gelopen dus volgens wat ik lees zijn ze aan de beurt om te vervangen enig advies kan ik daarom goed gebruiken.
ik ben niet onhandig op sleutel gebied (ik heb een harley gehad)maar met de vtr heb ik nog niks geen ervaring
claymore
 
Honda levert enkel nog maar de nieuwe spanners, dus gewoon bij de dealer bestellen en dan komt het vanzelf goed.
Materiaalkosten zijn ca. 100 Euro voor beide spanners.

Zelf plaatsen is goed te doen, een goede beschrijving staat o.a. op www.vtr-higgens.de

En niet vergeten, zoals sommigen, om de spanners op spanning te zetten voor je gaat proefdraaien! :+
 
Ik wil voor volgend seizoen gaan kijken voor een Firestorm ,

De prijzen zijn zeer gunstig geworden voor kopers !!! ;)

Waarop moet je letten bij een 1997 firestorm met 40.000 km en open dempers ?

Ik heb al 100 km gereden op een firestorm van een vriend van mij en het bevalt goed !

De TL 1000 S is daarentegen ook niet verkeerd!
 
Kzie weer mooie plaatjes in dit topic.

@claymore

Klik ff op de link in mijn sig. Dan weet je meteen waar Sjoerd naar verwijst B|

:P

Is niet moeilijk, als je maar rustig de tijd er voor neemt.

(Afbeelding)

ik ben niet onhandig op sleutel gebied (ik heb een harley gehad)
claymore

_O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan