downsider
Offerings to the God of Speed
- 30 mrt 2008
- 41.063
- 28.038
Met helm er nog aanHeb een helmcam maar die is er vanaf gevallen….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met helm er nog aanHeb een helmcam maar die is er vanaf gevallen….
Je rijdt veel te hard .Heb een helmcam maar die is er vanaf gevallen….
Jij mag even zoeken in het zand.Met helm er nog aan
Hier,geen AIJij mag even zoeken in het zand.
Bekijk bijlage 2070939Bekijk bijlage 2070940Bekijk bijlage 2070941
"Hier is de aangepaste afbeelding. De motorrijder rijdt nu zonder helm, terwijl de helm met een camera erop zichtbaar door het zand rolt. Laat weten of het zo klopt of dat je verdere aanpassingen wilt!"
Als 'tie over het randje gaat is het écht wel "AI!"
Is niet de mijne en vooral "als"Als 'tie over het randje gaat is het écht wel "AI!"
Eerder aan de Ali kwaliteit vd bevestiging.....overigens is het beeld ook niet denderend...maarja, ding was ook maar een paar tientjes.Je rijdt veel te hard .
Gewoon in rain mode blijven rijden .Eerder aan de Ali kwaliteit vd bevestiging.....overigens is het beeld ook niet denderend...maarja, ding was ook maar een paar tientjes.
Haalt hij met gemak 200 hoor....Gewoon in rain mode blijven rijden .
FoeiHaalt hij met gemak 200 hoor....
Duitse autobahn voor duidelijkheid, en tijdens het invoegen...maar heb ik al vaker geschreven. Daarna naar rechts en het stukje A31 van Emsflower tot aan afslag Gronau en 'meehobbelen' met de rest vh verkeer....... Die hoge snelheden hou ik niet meer vol, zelfs niet met de 911 terwijl dat ding ook ver over de 200 kan. Kortom, touren over de wegen en genieten.....
Vandaag zekerGewoon in rain mode blijven rijden .
Hier sneeuw-mode......en wel natte sneeuw.....Vandaag zeker
Duitse autobahn voor duidelijkheid, en tijdens het invoegen...maar heb ik al vaker geschreven. Daarna naar rechts en het stukje A31 van Emsflower tot aan afslag Gronau en 'meehobbelen' met de rest vh verkeer....... Die hoge snelheden hou ik niet meer vol, zelfs niet met de 911 terwijl dat ding ook ver over de 200 kan. Kortom, touren over de wegen en genieten.....
Kijk maar uit zo meteen gaat ie roestenHier sneeuw-mode......en wel natte sneeuw.....
(Echt) hard rijden met de auto is stukken ontspannender dan hard rijden met de motor .Duitse autobahn voor duidelijkheid, en tijdens het invoegen...maar heb ik al vaker geschreven. Daarna naar rechts en het stukje A31 van Emsflower tot aan afslag Gronau en 'meehobbelen' met de rest vh verkeer....... Die hoge snelheden hou ik niet meer vol, zelfs niet met de 911 terwijl dat ding ook ver over de 200 kan. Kortom, touren over de wegen en genieten.....
Vooral als je motor 314,53421 km/uur haalt(Echt) hard rijden met de auto is stukken ontspannender dan hard rijden met de motor .
Echte uitdaging voor mijne Panda 1,2 turbo intercooler,32 klepper.Vtec (de gejatte versie)(Echt) hard rijden met de auto is stukken ontspannender dan hard rijden met de motor .
Das.Deutsche grundlichkeit?,
Dass war einmal
Op 5, nou dat wil ik zien. Ik kan maar op 1 gelijk........Vroeger kon ik mij maar 1 motorfiets veroorloven, nu rijd ik er op 5......
Vroeger reed ik doe es dol, 4000km per jaar, nu 16,000+
Dus niks "vroeger beter" voor mij.
Toch durf ik nu minder dan in de jaren 1980...De banden zijn tegenwoordig veel beter.