Vroeger motorijden prettiger??

Met helm er nog aan 🤔 🫣
Jij mag even zoeken in het zand. :Y
file-WJ1gLkN8cp92h8a7bFY4SAYi (1).webp
file-fW3dkv5YwhfzJXZp1FDcJ0U3.webp
file-hOIrmByMjYKtvZh7FSb9dNqF.webp

"Hier is de aangepaste afbeelding. De motorrijder rijdt nu zonder helm, terwijl de helm met een camera erop zichtbaar door het zand rolt. Laat weten of het zo klopt of dat je verdere aanpassingen wilt!" 8)7

Ik was vroeger in iedergeval wel beter, nu wijzer zeggen ze }).

Ik weet niet hoor, maar ik zeg tegen mijn jongens altijd, zorg dat jonge manneke nooit verdwijnt, gebeurt het toch dan is je leven voorbij.

Duitse autobahn voor duidelijkheid, en tijdens het invoegen...maar heb ik al vaker geschreven. Daarna naar rechts en het stukje A31 van Emsflower tot aan afslag Gronau en 'meehobbelen' met de rest vh verkeer....... :] Die hoge snelheden hou ik niet meer vol, zelfs niet met de 911 terwijl dat ding ook ver over de 200 kan. Kortom, touren over de wegen en genieten.....

Duitse autobahn voor duidelijkheid, en tijdens het invoegen...maar heb ik al vaker geschreven. Daarna naar rechts en het stukje A31 van Emsflower tot aan afslag Gronau en 'meehobbelen' met de rest vh verkeer....... :] Die hoge snelheden hou ik niet meer vol, zelfs niet met de 911 terwijl dat ding ook ver over de 200 kan. Kortom, touren over de wegen en genieten.....

In duitsland ook al 🤔 😲

(Echt) hard rijden met de auto is stukken ontspannender dan hard rijden met de motor :Y.

Terug
Bovenaan Onderaan