Mechanism
MF veteraan
- 3 jun 2009
- 10.135
- 3.275
Ik heb (al een tijd) een Jamet vouwwagen staan. Degene die wel eens vaker een vouwwagen naar motortrailer heeft omgebouwd weet dat een Jamet een geweldige basis hiervoor is (mede vanwege de plaatsing van de as, redelijk in het midden, en omdat het chassis vierkant is en geen slappe Alpenkreuzer triangel.
Goede punten:
Met originele beplating
Helemaal kaal van binnen
Chassis is gegalvaniseerd en dus keihard
Hij is geremd en met goede bedrading
Goede as
Agendapunten:
Vloertje is minder
Beschadigingen op de achterlichten.
Geen neuswiel
Super punt:
Je krijgt er 2 NIEUWE SAVA CARGO bandjes bij (zelf monteren!). Deze banden zijn goedgekeurd om 130 mee te rijden (in het buitenland wel te verstaan) en hebben mij €94,- gekost.
Lengte (binnenwerks) 207cm
Breedte (binnenwerks, maar wel de gehele breedte incl. de zijvakken): 141cm
Breedte van de zijvakken: 33cm
Dus zoals hij nu is, is de middenstrook +/- 75cm breed
Ophalen in Soest en niet zeuren prijs: €140,-
Dus eigenlijk koop je dan een vouwwagen voor €46,-
Foto volgt..
Goede punten:
Met originele beplating
Helemaal kaal van binnen
Chassis is gegalvaniseerd en dus keihard
Hij is geremd en met goede bedrading
Goede as
Agendapunten:
Vloertje is minder
Beschadigingen op de achterlichten.
Geen neuswiel
Super punt:
Je krijgt er 2 NIEUWE SAVA CARGO bandjes bij (zelf monteren!). Deze banden zijn goedgekeurd om 130 mee te rijden (in het buitenland wel te verstaan) en hebben mij €94,- gekost.
Lengte (binnenwerks) 207cm
Breedte (binnenwerks, maar wel de gehele breedte incl. de zijvakken): 141cm
Breedte van de zijvakken: 33cm
Dus zoals hij nu is, is de middenstrook +/- 75cm breed
Ophalen in Soest en niet zeuren prijs: €140,-
Dus eigenlijk koop je dan een vouwwagen voor €46,-
Foto volgt..
Laatst bewerkt: